Jump to content

Aanvraag Bestanden/Data van GTA

Recommended Posts

• Reacties 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• K.O.

159

• -Matthijs-

113

• Donald F. Duck

89

• Ghost_Rider

89

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik heb een aantal bestanden nodig:

Voor Gta SA

• tram.txd
  • dinghy.txd
  • dinghy.dff
  • handling.cfg

Alvast bedankt!

Yvea :cya:

Ik zal ze even voor je zoeken...

Ik dacht al, zou Summerbase dit voor me doen?

En ja hoor :klap:

hmmm ik vind wel dat je veel vraagt (alsof je gta sa zo wil krijgen 'naja zo denk ik er over')

Geplaatst: (bewerkt)
hmmm ik vind wel dat je veel vraagt (alsof je gta sa zo wil krijgen 'naja zo denk ik er over')

Ik heb teveel mods gedownload

en heb een heleboel fouten door die mods :engel:

PS: ik kan san andreas zo niet krijgen, er zitten zo ongeveer 17000 bestanden in gta3.img

veel te veel dus :puh:

Bewerkt: door yvea0
Geplaatst:

Ooo dan is het goed (sorry nog :engel: )

hmmm vraag :hoe komt het dat sa:mp het niet meer doet (hij geeft een faut aan met sa.exe ofzoiets)

Geplaatst:

Ooo dan is het goed (sorry nog :engel: )

hmmm vraag :hoe komt het dat sa:mp het niet meer doet (hij geeft een faut aan met sa.exe ofzoiets)

Ik denk dat dit niet in dit topic hoort,

maar misschien weet ik het probleem:

Krijg je egt duizenden errors? ( duizend bedoel ik heleboel mee )

Download dan de fix op het SA:MP forum

Hij staat vastgeplakt (pinned)

Of downgrade versie 2 naar versie 1 ;)

Geplaatst:
nee ik weet het al ik moet een nieuwe gta_sa.exe hebben (een beetje mee zitte klooien :$ )

Ja dat is niet slim en is meteen ook de reden waardoor SA:MP (San Andreas Multi Player) niet meer werkt. Ik zou het bestand heel graag voor je Uploaden maar zoals je mischien al wist is dat illegaal! Het is verboden om in dit topic .exe files aan te vragen, je moet er maar op een andere manier aankomen of heel simpel GTA San Andreas herinstalleren en alles is weer in orde. Veel succes daarbij.

Ik zie net dat Summerbase offline is gegaan, dus hier mijn vraag nog is:

Oops had de edit niet gezien :puh:

Bewerkt: door yvea0
Geplaatst:

nee ik weet het al ik moet een nieuwe gta_sa.exe hebben (een beetje mee zitte klooien :$ )

Het is verboden om in dit topic .exe files aan te vragen, je moet er maar op een andere manier aankomen of heel simpel GTA San Andreas herinstalleren en alles is weer in orde. Veel succes daarbij.

In mijn ogen is er niets mis met het uitwisselen van een .EXE die nog steeds naar de CD/DVD vraagt, we mogen net zo goed b.v. naar de main.scm vragen. Over Warez kan ik iets terug vinden in de forum regels maar een .exe is niet per definitie Warez. Hier dus de .exe in een WinRAR:

gta_sa.exe

Geplaatst:

Het is verboden om in dit topic .exe files aan te vragen, je moet er maar op een andere manier aankomen of heel simpel GTA San Andreas herinstalleren en alles is weer in orde. Veel succes daarbij.

In mijn ogen is er niets mis met het uitwisselen van een .EXE die nog steeds naar de CD/DVD vraagt, we mogen net zo goed b.v. naar de main.scm vragen. Over Warez kan ik iets terug vinden in de forum regels maar een .exe is niet per definitie Warez. Hier dus de .exe in een WinRAR:

gta_sa.exe

Met een '.exe' moet je het spel opstarten, zonder het bestand kun je dus ook niet opstarten. Dit kan je vergelijken met een No-CD/DVD, als je geen CD/Dvd hebt van het spel kan je ook niet opstarten zonder. Die cracks worden illegaal erkent hier op het forum, die ’.exe’ kun je hiermee vergelijken en is dus ook illegaal hier. Ik zeg dus niet dat het uitwisselen van .exe’ ergens anders ook illegaal is, want dat weet ik niet. Bovendien staat het in de beginpost dat dit verboden is, 'main.scm' kun je in mijn ogen niet vergelijken met een '.exe'

Ogg.dll, ik heb hem in mijn bijlagen gestopt waar je hem zo uit kan downloaden. Na het downloaden moet je hem plaatsen in de volgende map: .../Progam Files/Rockstar Games/GTA San Andreas. Vergeet voor de volgende keer geen back-ups te maken, veel succes ermee!

Bewerkt: door -Matthijs-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...