gta-pilot Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 waar blijven mijn bestanden??? Reageren
Koen729 Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 waar blijven mijn bestanden??? Heb geduld. De mensen hier helpen je echt wel als ze kunnen hoor Reageren
yvea0 Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Kan iC Hiier ooK aAnVraag Voor Auto's Doen?Want iC Zoek NameLijk een VrachtWagen Uit De 21e Eeuw: (Zie PlaatJe) Wie Heeft een Link Ofzo Voor Mods Voor Vrachtwagens? Of Wie Heeft Ereen? Ik stuur je zo een pm met een site, maar je kon hiervoor beter een nieuw topic aanvragen Ongeveer Zoiets Reageren
Big Boss Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 (bewerkt) Wie wil mij gta3.img van GTA Vice City geven? Ik had hem gebackuped maar hij is op de een of andere manier kwijt geraakt, ik wil namelijk terug een mod-vrije Vice City. Alvast bedankt. @hieronder: Oké dan. Bewerkt: 16 januari 2007 door Big Boss Reageren
HerrieM Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 en cuts.imgen voor gta vcheb ik 'mss32.dll'nogig (ik haat die klote mods die niet af zijn) Kun je iets duidelijker zijn welke bestanden en waar ze te vinden zijn. Dan kun ik ze eventueel uploaden voor je. Wie wil mij gta3.img van GTA Vice City geven? Ik had hem gebackuped maar hij is op de een of andere manier kwijt geraakt, ik wil namelijk terug een mod-vrije Vice City.Alvast bedankt. Big Boss, je kunt beter het spel opnieuw instaleren. Het bestand dat jij wilt is 312 mb groot. Ik denk dat het gewoon handiger om het opnieuw te instaleren. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 voor gta sa : 'cuts.img' is te vinden in: anim voor gta vc: 'mss23.dll' is te vinden in de map waar ook gta-vc.exe te vinden is /progam files/rockstargames/grand theft auto vice city Reageren
SummerBase Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 voor gta sa : 'cuts.img' is te vinden in: animvoor gta vc: 'mss23.dll' is te vinden in de map waar ook gta-vc.exe te vinden is /progam files/rockstargames/grand theft auto vice city Ik zoek ze direct op. mss23.dll: Mss32.rar Cuts.img: Klik Cuts.img is te groot om te uploaden via de forum functie dus die ga ik even uploaden via RapidShare.de, daarvoor moet je echter wel geduld hebben hoor. Reageren
deagle Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Ik heb even zitten prutsen met de Audio Map die op de ' Play ' CD - ROM van GTA III staan zonder daarvan een backup te maken . Kan iemand misschien die volledige map ( staat op de ' Play ' CD van GTA III genaamd ' Audio ' ) uploaden ? Alvast bedankt! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Je vraagt wel om een "bestandje" van 61.683 kb... Maar ik heb hem voor je geupload . Audio.rar Reageren
deagle Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 (bewerkt) Zeer wel bedankt , Dutchy3010 Edit : Is dit de AUDIO map die op je HD staat ( bij Program Files > Rockstar Games > GTA III ) ? Of is dit de AUDIO map die op de 2e CD - ROM ( ' Play ' - CD - ROM ) staan ? Want ik heb eigenlijk de 2e map nodig ( de AUDIO map die op de ' Play ' - CD - ROM ) staat ... ?! Bewerkt: 18 januari 2007 door Nicsan Reageren
ArticLight Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) Heeft misschien iemand de hud.txd van SA als die er is? Ik zoek namelijk een bepaald icoontje en heb SA niet op de PC B.v.d. @ hieronder: Thanx Dude! Bewerkt: 21 januari 2007 door ArticLight Reageren
HerrieM Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Hier is de hud.txd van GTA SA Reageren
erterer0 Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Ben weer veel backups vergeten voor SA... Nodig: Weapon.at shotgunspa.dff&txd heatseek.dff&txd sniper.txd&dff chromegun.dff&txd shotgun.dff&txd ( Dat zijn toch de files van de gewone shotgun.) mp5lng.dff&txd irgoggles.dff&txd Reageren
SummerBase Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Ben weer veel backups vergeten voor SA...Nodig: Weapon.at shotgunspa.dff&txd heatseek.dff&txd sniper.txd&dff chromegun.dff&txd shotgun.dff&txd ( Dat zijn toch de files van de gewone shotgun.) mp5lng.dff&txd irgoggles.dff&txd Ik heb alles voor je gevonden dat op je boodschappen lijst stond, helaas kon ik Weapon.at niet vinden, waarschijnlijk was dat uitverkocht of zo. Desalniettemin ik heb het pakket voor je en dan kan je weer verder neem ik aan. Doe er mee wat je er mee wilt doen, en maak voortaan backups. Mocht je willen weten hoe je het in het spel plaatst? Roep dan maar, dan krijg je een mooie uitleg. Bestanden: Bestanden_Aanvraag_GTAForum.rar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.