Jump to content

Aanvraag Bestanden/Data van GTA


Matiscus

Recommended Posts

waar moet ik die txd en dff bestande plaatsen van mijn sabre

Deze moeten in de 'GTA3.img' gezet worden. Dit kun je overigens doen met de IMG Tool. Je moet ten eerste even de tool downloaden, dat kan hier. Vervolgens open je de 'GTA3.img' met de IMG Tool. Dit bestand staat meestal in de 'Models' map. Via 'commands > add' kun je het '.txd' en het '.dff' toevoegen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • K.O.

    159

  • -Matthijs-

    113

  • Donald F. Duck

    89

  • Ghost_Rider

    89

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kan iemand mij mischien de originele handling.cfg geven, of weet mischien waar die ergens staat op internet?

Alvast bedankt

Het hoeft al niet meer :puh:

Bewerkt: door max96
Link to comment
Delen op andere websites

Die krijg je wel! Even geduld, dan zet ik hem in een zip...

Je kan hem in de bijlage vinden.

Thx, ik heb hem erin gezet maar het werkt nog niet als ik GTA laadt (SA) dan kies ik m'n load game blabla en dan laadt ie tot de helft en dan hangt ie vast wat moet ik doen? Kan iemand me mss z'n gta3.img ofzo geven? :(

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je wel de oude verwijderd? En de gta3.img gaat niet, die is 898 MB, die kan je nooit uploaden.

Is al in orde heb het spel opnieuw geinstalleerd en m'n missies opgeslagen dus is net als ervoor :dans:

Ik ga nog een poging doen om te modden. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand een bestandje of tips waardoor mn GTA SA het waarschijnlijk doet? Het beeld blijft zwart na het ''NIvidia'' logo, ik weet niet waaraan het ligt maar plz probeer me te helpen hiermee! Eerst deed ie het weer nadat ik mn pc overnieuw opstartte, toen lukte dat niet meer, en nu lukt het helemaal niet meer ook al start ik 10x op.

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand een bestandje of tips waardoor mn GTA SA het waarschijnlijk doet? Het beeld blijft zwart na het ''NIvidia'' logo, ik weet niet waaraan het ligt maar plz probeer me te helpen hiermee! Eerst deed ie het weer nadat ik mn pc overnieuw opstartte, toen lukte dat niet meer, en nu lukt het helemaal niet meer ook al start ik 10x op.

Het staat hier eigenlijk verkeerd, je had beter even een topic aan kunnen maken in 'SA: Hardware Problemen.'

Een soort gelijk probleem heb ik ook gehad, niet met San Andreas overigens, maar met een ander spel. Ik heb destijds lang gezocht naar een oplossing, vele malen opnieuw geïnstalleerd, maar niets hielp. Achteraf bleek een driver voor mijn videokaart de oplossing te zijn. Hoe het kon dat hij het zomaar niet meer deed, dat weet ik nog steeds niet. Download dus eens een driver voor je videokaart, de kans is er dat GTA het daarna weer doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...