Flitskikker Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) Ik ben bezig (dus nog niet af) met een Vice City stijl mod voor GTA3. Hij heeft: Menuteksten in het Nederlands Vice City menu Vice City Lettertype Vice City kleuren (niet alles) Vice City hud Vice City stijl Laadscherm Vice City Water Vice City Stijl splash-screens Vice City intro's Vice City Wielen Er komt nog: Vice City radarring Vice City auto's Tommy Vercetti Skin Misschien nog meer. Extra's: Eurotekentjes Bugs: Er zit een rare glans op auto's als je het vice city water er in zet Sommige menu teksten staan uit het gedeelt waar tekst moet zitten. (Alleen bij resolutie van 800*600 of hoger) Status: Bezig met afmaken van de Tommy Vercetti Skin & Auto's converteren Hier zijn wat screens: Menu's: Ingame: De auto, plaats en missie namen in het Cage lettertype zetten, is helaas niet gelukt. Kleuren: | | V Radar: De roze ring komt nog. Het is mijn eerst mod dus niet perfect. Rates en tips please? Kan ik goed gebruiken. Laatst bijgewerkt op: Bewerkt: 5 mei 2006 door flitskikker Reageren
ikt Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) Mooi! Misschien kan je ook wat ingame veranderen, zoals mooier weer Bewerkt: 22 april 2006 door ikt Reageren
Flitskikker Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Ik zou niet weten hoe dat moet. Anyone? Reageren
Blastov Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Ik zou niet weten hoe dat moet. Anyone? In de map data staat veel van dat soorrt dingen. Ik snap alleen niet waarom je een vc-in-gta3-mod maakt als je geen vc hebt, maja. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Ik vind vice city wel leuk, hij past alleen niet op mijn computer. Dus maak ik het een beetje als vice city BTW: Zou iemand het missie voltooid geluidje van vice city naar mij willen pb-en? Alvast bedankt. EDIT: Hier nog twee screens: Het nieuwe laad-scherm: Ingame in een missie: Ook de missie namen krijg ik niet in het lettertype Cage Bewerkt: 23 april 2006 door flitskikker Reageren
Jorge_F Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Misschien een ideetje om de auto's van Vice City naar GTAIII te converteren . Het zou wel leuk zijn. Verder ziet de mod er zelf heel goed uit. Schiet al aardig op, alleen jammer dat het Cage lettertype niet lukt . Reageren
Flitskikker Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Er is ook een vice city mod voor gta3 met auto's, palmen en skins. EDIT: Weer een nieuwe screen: Vice City water EDIT2: Kan iemand iets voor mij regelen? Ik heb het nou al zo vaak geprobeerd, maar het lukt me niet. Ik moet een 8-bits (256 kleuren) bitmap hebben, met als alpha dit: En als texture dit: Het is voor de radarring. Kan iemand het regelen? Alvast bedankt. Bewerkt: 23 april 2006 door flitskikker Reageren
Blastov Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Ik snap wat je bedoelt en ik heb voor jouw hier een hud.txd met de vc rader voor gta3 Ook heb ik voor je een pakketje gemaakt met wat vc mappen (data, icons, models, skins, text en txd) Oja er zit een wachtwoord op, pb me daarvoor Bewerkt: 23 april 2006 door Blaster27 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Hey Flitskikker zou je misschien een screen van het water kunnen maken overdag? Dan is er namelijk ff wat meer te zien dan 's avonds . Reageren
Flitskikker Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ik bedoel dat ik een bmp bestand voor in een txd bestand nodig heb, De alpha moet er zo uit zien: En de image moet er zo uit zien: En het moet nog eens een 8-bit bestand zijn. De radarring uit hud.txd van vice city is 16-bit en kan ik er dus niet inzetten. @Jorge_F: Hier een screen. Zo mooi is het niet, hoor. Reageren
Blastov Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Kikker, dat kan wel Dan moet je gewoon met de TXD Workshop de rader deleten en een nieuwe texture erin doen die 32bit is Reageren
Flitskikker Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Maar de alpha en de image moet in één zitten. En hoe maak ik een 32-bit image in paint? Als ik hem opsla als bmp is het 24-bits Bewerkt: 23 april 2006 door flitskikker Reageren
Blastov Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Dat kun je met de TXD Workshop doen. Of het nou 24 of 32 is dat maakt niet uit. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Maar de alpha en de image moet in één zitten.En hoe maak ik een 32-bit image in paint? Als ik hem opsla als bmp is het 24-bits Als je een .bmp wilt opslaan in Photoshop dan kan je kiezen hoeveel bits je wilt . Maar zoals Blaster al zei, als je hem eerst delete en dan je nieuwe toevoegd met de juiste naam dan maakt het geen verschil. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.