Jump to content

Voor GTA3: GTAVC Stijl Mod


Flitskikker

Recommended Posts

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Flitskikker

    34

  • Blastov

    10

  • mickey

    7

  • Megadreams

    6

Het idee is een style mod. Dat betekent dus kleuren, lettertypen, e.d.. Eventueel voertuigen en weereffecten, maar geen maps zelfs.

Jammer trouwens die voertuigen kan je bv gwn uit vice city admiral.txd eruit halen en admiral.dff eruit en in GTA3 zetten want ik gebruik ook VC mods voor gta 3 xD

Link to comment
Delen op andere websites

Moeten ze daarvoor niet eerst even geconvert worden?...

Als je orginele auto's van Vice city gebruikt volgensmij wel, bij mods maakt het niet uit want het heeft volgesmij iets met de dummy's van het model te maken.

Ben niet 100% zeker of het klopt maar volgensmij was dat het.

Bewerkt: door danny18
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Het ligt natuurlijk ook aan de mods zelf dat die scene niet meer wat het geweest is.

Het is zeker een bewonderingswaardig iets wat je bereikt hebt met dit, maar ik zie het nut niet zo. Je hebt nu GTAIII met Vice City vormgeving, iets wat totaal niet bij de sfeer of het verhaal past. Ik begrijp wel dat je misschien de uitdaging wilde aan gaan om Vice City elementen te stoppen in een engine die minderwaardig is, maar spelers hebben daar op zich niet zoveel aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...