Jump to content

Voor GTA3: GTAVC Stijl Mod


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

De bug van dat het spel vastloopt als je in een brandweerauto stapt, is opgelost.

Nieuwe screen toegevoegd in de eerste post.

Ik ga nu de rare glans weg halen (probeer ik).

Bedankt allemaal voor de complimenten.

Bewerkt: door flitskikker
  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Flitskikker

    34

  • Blastov

    10

  • mickey

    7

  • Megadreams

    6

Geplaatst: (bewerkt)

De nieuwe VC-stijl splash screens zijn er:

Portland:

screen54135ga.png

Staunton Island:

screen54144mf.png

Shoreside Vale:

splash36eb.png

Ingame zien ze er wat lelijker uit.

Bewerkt: door flitskikker
Geplaatst: (bewerkt)

Ik had daar perongeluk resize to 640*480 gedaan bij imageshack.

Ik heb de orginele erbij gezet.

NIEUWS: De intro's van Vice City zitten nu in de mod.

Zal ik de sunshine mod erin zetten?

Klik en scroll naar beneden.

Bewerkt: door flitskikker
Geplaatst: (bewerkt)

De skin is bijna af.

Voorkant:

screen54172xo.png

Achterkant:

screen54185bk.png

Dat stukje huid in het midden van de achterkant moet ik nog weghalen.

Bewerkt: door flitskikker
Geplaatst:

het ziet er leuk uit Flitskikker

alleen welke programma,s gebruik je want ik zou

dat ook wel eens willen doen met Gta III :*D

Geplaatst:

Je hebt niet echt de goeie GTA uit gekozen om te modden. :)

Aangezien GTA III met een 16Bit kleuren werkt, en de andere gta's met 24/32. Dus als je converteert ga je altijd problemen hebben met de kleuren. Er moet wel een oplossing zijn. Maar het is wel mooi lijken.

Misschien nog een tip, de lucht van in VC ook in III zetten. Dat is ook niet zo moeilijk.

Geplaatst: (bewerkt)

@nick11123: Met PowerPoint, Paint, Paint Shop Pro, Micrografx Photo Magic en TXD Workshop

@Matiscus: geef je me dan het bestand met de lucht. En GTA3 werkt (helaas) met 8 bit

En vice city met 16-bit. Met Paint SHop Pro kan ik de bits veranderen.

En moest de sunshine mod (klik en scroll naar beneden) er ook nog inzetten?

De radar lukt nog steeds niet. Gybrus zal het volgens mij doen, maar ik heb nog niets gehoord.

Als iemand anders het wilt doen, hier zijn de bestanden (nog wel 16-bit. moet naar 8-bit). En hier moeten ze in.

De alpha van de wapens lukken ook niet.

Degens die een roze missiepijl en marker wilt, gelieve hier te kijken.

Greetz Flitskikker

Bewerkt: door flitskikker
Geplaatst:

Kikker, ik weet waarom de loading screens lelijk ingame zijn. Als jij voor 1280x1024 of 1024x768 plaatjes zorgt kan ik ze mooi ingame krijgen. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Met "lelijk" bedoel ik 8-bits. Dus kleuren vervormen enz.

Hogere bits heb ik al geprobeerd maar dat lukte niet.

En mickey zit me nu heel erg goed te helpen. Thnx mickey.

Bewerkt: door flitskikker
Geplaatst: (bewerkt)

mickey heeft de hud goed gemaakt (thnx)

Zoals je ziet is de zwarte rand (ook bij andere wapens) eraf (sommige is het een beetje lelijk omdat het 8-bit moest zijn). Je ziet gelijk ook de skin (die nog niet helemaal al is):

screen54192nh.png

De radar doet het nog niet.

De glans (zie screen) krijg ik ook niet weg.

Bewerkt: door flitskikker
Geplaatst: (bewerkt)

Door mickey's uitleg kon ik zelf weer een hoop doen.

Kijk maar naar de radar:

screen54208be.png

De hud heeft mickey gedaan.

Ik post zo nog wat dingen.

EDIT: Nieuwe sniper vizier (heb ik gemaakt):

screen54218vv.png

EDIT2: Nieuw MP3-player logotje (heb ik gemaakt):

screen54223gm.png

De tekst staat er alleen een beetje uit en dat krijg ik niet goed.

Mickey probeert nog steeds de radar goed te krijgen.

EDIT3:

Nieuwe radarupdate (de rest van de icoontjes is gedaan):

screen54231vs.png

Kijk maar naar de "R" op deze screen en op de bovenste screen in deze post.

Bewerkt: door flitskikker
Geplaatst: (bewerkt)

De hud is veranderd naar een betere (door mickey).

Als het uitkomt, komt er morgen een v0.1 BETA.

Mickey gaat nu de meeste auto's van vice city naar gta3 converteren.

Ik heb ontdekt als je bij de textures DXT compression aanvinkt, dat je dan hogers bits in het spel kan zetten

32 bit.

Het gedoe met alpha's heb ik dankzij mickey nu eindelijk onder de knie. Maar de radar doet het nog steeds niet.

Hier nog wat screens:

screen54241ka.png

screen54251zr.png

screen54268ii.png

Groetjes Flitskikker

Bewerkt: door flitskikker

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...