Flitskikker Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 (bewerkt) De bug van dat het spel vastloopt als je in een brandweerauto stapt, is opgelost. Nieuwe screen toegevoegd in de eerste post. Ik ga nu de rare glans weg halen (probeer ik). Bedankt allemaal voor de complimenten. Bewerkt: 29 april 2006 door flitskikker Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 (bewerkt) De nieuwe VC-stijl splash screens zijn er: Portland: Staunton Island: Shoreside Vale: Ingame zien ze er wat lelijker uit. Bewerkt: 30 april 2006 door flitskikker Reageren
MrKooKie Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Die onderste is kleiner als de rest. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2006 (bewerkt) Ik had daar perongeluk resize to 640*480 gedaan bij imageshack. Ik heb de orginele erbij gezet. NIEUWS: De intro's van Vice City zitten nu in de mod. Zal ik de sunshine mod erin zetten? Klik en scroll naar beneden. Bewerkt: 30 april 2006 door flitskikker Reageren
Flitskikker Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2006 (bewerkt) Ik heb er nieuw water ingedaan. Oud: Nieuw: Klik Veel beter vind ik. Bewerkt: 30 april 2006 door flitskikker Reageren
Flitskikker Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) De skin is bijna af. Voorkant: Achterkant: Dat stukje huid in het midden van de achterkant moet ik nog weghalen. Bewerkt: 1 mei 2006 door flitskikker Reageren
nick11123 Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 het ziet er leuk uit Flitskikker alleen welke programma,s gebruik je want ik zou dat ook wel eens willen doen met Gta III Reageren
Matiscus Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Je hebt niet echt de goeie GTA uit gekozen om te modden. Aangezien GTA III met een 16Bit kleuren werkt, en de andere gta's met 24/32. Dus als je converteert ga je altijd problemen hebben met de kleuren. Er moet wel een oplossing zijn. Maar het is wel mooi lijken. Misschien nog een tip, de lucht van in VC ook in III zetten. Dat is ook niet zo moeilijk. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 3 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) @nick11123: Met PowerPoint, Paint, Paint Shop Pro, Micrografx Photo Magic en TXD Workshop @Matiscus: geef je me dan het bestand met de lucht. En GTA3 werkt (helaas) met 8 bit En vice city met 16-bit. Met Paint SHop Pro kan ik de bits veranderen. En moest de sunshine mod (klik en scroll naar beneden) er ook nog inzetten? De radar lukt nog steeds niet. Gybrus zal het volgens mij doen, maar ik heb nog niets gehoord. Als iemand anders het wilt doen, hier zijn de bestanden (nog wel 16-bit. moet naar 8-bit). En hier moeten ze in. De alpha van de wapens lukken ook niet. Degens die een roze missiepijl en marker wilt, gelieve hier te kijken. Greetz Flitskikker Bewerkt: 3 mei 2006 door flitskikker Reageren
Blastov Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Kikker, ik weet waarom de loading screens lelijk ingame zijn. Als jij voor 1280x1024 of 1024x768 plaatjes zorgt kan ik ze mooi ingame krijgen. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 3 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) Met "lelijk" bedoel ik 8-bits. Dus kleuren vervormen enz. Hogere bits heb ik al geprobeerd maar dat lukte niet. En mickey zit me nu heel erg goed te helpen. Thnx mickey. Bewerkt: 3 mei 2006 door flitskikker Reageren
Flitskikker Geplaatst: 3 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) mickey heeft de hud goed gemaakt (thnx) Zoals je ziet is de zwarte rand (ook bij andere wapens) eraf (sommige is het een beetje lelijk omdat het 8-bit moest zijn). Je ziet gelijk ook de skin (die nog niet helemaal al is): De radar doet het nog niet. De glans (zie screen) krijg ik ook niet weg. Bewerkt: 3 mei 2006 door flitskikker Reageren
Flitskikker Geplaatst: 3 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) Door mickey's uitleg kon ik zelf weer een hoop doen. Kijk maar naar de radar: De hud heeft mickey gedaan. Ik post zo nog wat dingen. EDIT: Nieuwe sniper vizier (heb ik gemaakt): EDIT2: Nieuw MP3-player logotje (heb ik gemaakt): De tekst staat er alleen een beetje uit en dat krijg ik niet goed. Mickey probeert nog steeds de radar goed te krijgen. EDIT3: Nieuwe radarupdate (de rest van de icoontjes is gedaan): Kijk maar naar de "R" op deze screen en op de bovenste screen in deze post. Bewerkt: 3 mei 2006 door flitskikker Reageren
Flitskikker Geplaatst: 3 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) De hud is veranderd naar een betere (door mickey). Als het uitkomt, komt er morgen een v0.1 BETA. Mickey gaat nu de meeste auto's van vice city naar gta3 converteren. Ik heb ontdekt als je bij de textures DXT compression aanvinkt, dat je dan hogers bits in het spel kan zetten 32 bit. Het gedoe met alpha's heb ik dankzij mickey nu eindelijk onder de knie. Maar de radar doet het nog steeds niet. Hier nog wat screens: Groetjes Flitskikker Bewerkt: 3 mei 2006 door flitskikker Reageren
Flitskikker Geplaatst: 3 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Er is nu een site van de mod. Klik hier maar. Hij is niet heel erg mooi, maar daar maakt me niet uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.