DaBeast Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Lijk me een vette mod. Aleen raad ik je toch aan om je mod te hosten op bekende gta modding sites en/of een betaalde/betere host. Want "User Account Exceeded Bandwidth ". Keep Up The Good Work verder . Greetz Reageren
Flitskikker Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Ik heb een trailer gemaakt die je hier kunt bekijken. Mocht de site eruit liggen, dan kun je hem hier downloaden. Vanaf nu kan Mickey hier ook gaan posten omdat hij auto's converteerd. Hij laat ze hier zien. Reageren
Blastov Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Kikker ik heb je een pb gestuurt, check die even. Oja, ik wil wel wat wapens van VC naar 3 converteren. Reageren
Wazuup Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) LOL, dit project word nog eens GROOT! Het ziet er in ieder geval al nice uit. Mzls Wazuup Edit: Als ik jou was zou ik ff een account aanmaken bij dhost.info, en er dan een tk adres aanhangen. Want ripway zuigt Bewerkt: 4 mei 2006 door Wazuup Reageren
Flitskikker Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) GROOT NIEUWS V0.1 BETA van de mod is eindelijk uit! De mod zelf is natuurlijk niet helemaal klaar. Klik hier om hem te downloaden. Als er bugs zijn, post ze dan hier. Complimenten, opmerken zijn hier welkom. Klachten niet. Veel plezier ermee! Mickey en ik gaan natuurlijk wel door werken voor een nieuwere versie. Want er moet nog een hoop gebeuren. Maar om jullie niet zo lang nieuwschierig te laten houden, hebben vast deze versie uitgebracht. Als alles af is, is dat v1.0. Mocht er nog wat bijkomen, dan zijn het updates. @Wazuup: Die site doet het niet. En Blaster27 biedt me ruimte aan op zijn site. De site is ongeveer 20 MB. Als v0.1 BETA (en andere) van de mod er op mogen, kan het uitlopen tot 60 MB. Als versie 0.2 uit is, dan gaat v0.1 eraf natuurlijk. Mag dit, Blaster27? EDIT: Als de site mag van Blaster27, dan zet ik daar natuurlijk de mod op. Op onze ripway site kun je wel screens en de trailer bekijken. Bewerkt: 4 mei 2006 door flitskikker Reageren
mickey Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Zoals flitskikker al zei, ik doe de auto's. Het lukte eerst niet om auto's te converteren omdat de halve auto wit was, maar nu het is gelukt, post ik hier converteerde auto's. Hier alvast de eerste auto, de rancher: More soon. Greets, Mickey Reageren
Blastov Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) Kikker, voeg me even toe aan je msn dan praten we daar verder over je site. EDIT: Ik heb de v0.1 beta en de trailer ook op mijn server gehost. v0.1 beta Trailer Bewerkt: 4 mei 2006 door Blaster27 Reageren
mickey Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) De landstalker is nu ook klaar: Greets, Mickey EDIT: Hier een lijstje van auto's die geconverteerd zijn of nog moeten worden: NNB= Nog Niet Begonnen WIP= Work In Progress Done= Klaar of bijna klaar GTA 3 Auto -> GTA Vice City auto Blista - Rancher= Done Landstalker - Landstalker= Done Moonbeam - Moonbeam= Done Patriot - Patriot= Done Perennial - Perennial =Done Esperanto - Esperanto=NNB Idaho - Idaho= NNB Manana - Sabre= NNB Stallion - Stallion= NNB Kuruma - Admiral=NNB Sentinel - Sentinel=NNB Banshee - Banshee=Done Cheetah - Cheetah=Done Infernus - Infernus=Done Stinger - Stinger=Done Flatbed - Flatbed=NNB Linerunner - Linerunner=NNB Mule - Mule=NNB Securicar - Securicar=NNB Thrashmaster - Trashmaster=NNB Yankee - Yankee=NNB Bobcat - Bobcat=NNB Mr Whoopee - Mr Whoopee=NNB Pony - Pony=NNB Rumpo - Rumpo=NNB Toyz - Top Fun=NNB BF Injection - BF Injection=NNB Stretch - Stretch=NNB Borgnine - Zebra Cab=NNB Bus - Bus=NNB Cabbie - Cabbie=NNB Coach - Coach=NNB Taxi - Taxi=NNB Ambulance - Ambulance=NNB Barracks OL - Barracks OL=NNB Enforcer - Enforcer=NNB FBI Car - FBI Washington=NNB Fire Truck - Fire Truck=NNB Police - Police=NNB Rhino - Rhino=NNB Predator - Predator=Done Reefer - Reefer=Done Speeder- Squalo=Done Cartel Cruiser - Angel=NNB Diablo Stallion - Cuban Hermes=NNB Hoods Rumpo - Gang Burrito=NNB Yardie Lobo - Voodoo=NNB Mafia Sentinel - Sentinel XS=NNB Als een voertuig klaar zal ik een screen ervan posten. Bewerkt: 5 mei 2006 door mickey Reageren
Flitskikker Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ik heb je toegevoegd, Blaster27. Onze oude site doet het weer even, dus jullie kunnen even kijken. En Blaster27, kun je ook een map aanmaken voor de mod? Die downloads kunnen we wel moven. Dit zou ik graag willen hebben: www.sa-modding.com/gtavcstylemodforgta3 Ik hang er ook wel een tk of nl.tt aan vast. Reageren
mickey Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 De banshee is ook gedaan: Greets, Mickey Reageren
Flitskikker Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Hier even een betere screen van de Banshee. Ik heb bij alle auto's VC wielen eronder gezet. Reageren
mickey Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ik ben weer even bezig geweest: De cheetah: De infernus: De stinger: Greets, Mickey Reageren
Flitskikker Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Hier kun je de wielen beter zien. Nu de mod uit is, heb ik de trailer bewerkt: Klik hier of hier. Bewerkt: 5 mei 2006 door flitskikker Reageren
mickey Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) En nog meer auto's Moonbeam: Patriot: Perennial: Greets, Mickey Edit: Nu ook de boten: Predator: Reefer: Squalo: Bewerkt: 5 mei 2006 door mickey Reageren
Flitskikker Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Voor de duidelijkheid: de speeder is de squalo geworden. EDIT: We boeken vooruitgang. Alleen nog de lucht in. KLIK Bewerkt: 5 mei 2006 door flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.