mickey Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik ben even gestopt met de hunter en heb even een paar auto's gedaan: De Esperanto: De Idaho: De Sabre(vervangt de manana): En de Stallion: Ga nu weer verder met de hunter. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 15 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 De hunter wilt niet lukken. De skimmer moest de dodo verplaatsen, maar dat lukt ook niet helaas. Mickey gaat nu de busjes (mr whoopee, top fun) enzo doen. Reageren
mickey Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 (bewerkt) Twee busjes gedaan: Bobcat: Mr Whoopee: Het zal nu wat langzamer gaan, omdat ik meer bezig ben met GTA: Mafia Stories Greets, Mickey EDIT: Ik heb ook even de topfun gedaan(vervangt de toyz): EDIT2: Nog 5 voertuigen: De Rumpo: De Pony: De Cuban Hermes(vervangt de Diablo Stallion): De Gang Burrito(vervangt de Hoods Rumpo): De Sentinel XS(vervangt de Mafia Sentinel): Bewerkt: 5 juni 2006 door mickey Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 mooi! (mischien kan je die radar ook in vc stijl doen bijv witte gebouwen en zwarte wegen) Reageren
Ninoke Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 (bewerkt) *bump* Yu, Dit leek me altijd al een leuke mod maar,word er nog aan gewerkt? Greetz >>> Door DaBeast: Dat lijkt me sterk , aangezien de mod al meer dan een jaar oud is..<<< Damn daar gaat weer een reden om terug GTA3 te spelen Bewerkt: 1 augustus 2007 door Ninoke Reageren
HA5H Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 *bump*Yu, Dit leek me altijd al een leuke mod maar,word er nog aan gewerkt? Greetz >>> Door DaBeast: Dat lijkt me sterk , aangezien de mod al meer dan een jaar oud is..<<< Damn daar gaat weer een reden om terug GTA3 te spelen Alweer een dikke bump Zijn er ondertussen al vorderingen gemaakt? >>> Door DaBeast: Lees mijn edit dan... Als je echt wilt weten hoe het met de mod gaat, stuur dan een PB, ipv een topic te bumpen.<<< Reageren
Faenty. Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Ik moest dit topic bumpen van flits zodat ie weer beginnen zou. Zo flits NU JIJ HEA!!! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 25 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Nou, deze mod is dus nog afgemaakt en ik vond hem terug toen ik even in de archieven zat te kijken. Ik weet niet of er veel interesse is in deze mod? Zoja, dan kan ik overwegen hem alsnog af te maken. :$ Reageren
Faenty. Geplaatst: 26 december 2010 Rapport Geplaatst: 26 december 2010 IKKUH IKKUH IKKUH MAAR IKKUH HEBBUH HET SPEL NIET Reageren
Megadreams Geplaatst: 26 december 2010 Rapport Geplaatst: 26 december 2010 Nou, deze mod is dus nog afgemaakt en ik vond hem terug toen ik even in de archieven zat te kijken. Ik weet niet of er veel interesse is in deze mod? Zoja, dan kan ik overwegen hem alsnog af te maken. :$ Ik zou wel willen. En weet je door deze mod heb ik opeens inspiratie gekregen voor een eventueel sa2vc mod. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 26 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2010 Nou, deze mod is dus nog afgemaakt en ik vond hem terug toen ik even in de archieven zat te kijken. Ik weet niet of er veel interesse is in deze mod? Zoja, dan kan ik overwegen hem alsnog af te maken. :$ Ik zou wel willen. En weet je door deze mod heb ik opeens inspiratie gekregen voor een eventueel sa2vc mod. SA stijl mod voor VC heb ik ook nog onaf liggen, dus daar was ook al werk voor. Ook liep ik met het idee voor een VC en/of SA stijl mod voor GTA IV, aangezien dat ook wel mogelijk is. Maarja, als je wilt helpen... Reageren
Megadreams Geplaatst: 26 december 2010 Rapport Geplaatst: 26 december 2010 Nja ik wil ook proberen de map van sa in vc te krijgen (word echt moeilijk). Natuurlijk zou het wel leuker zijn om sa naar iv trachten te converten maar dat kan ik niet aangezien ik gta iv niet kan draaien op deze pc. Reageren
Davedavy Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Nja ik wil ook proberen de map van sa in vc te krijgen (word echt moeilijk). Natuurlijk zou het wel leuker zijn om sa naar iv trachten te converten maar dat kan ik niet aangezien ik gta iv niet kan draaien op deze pc. of de vc map langs die van sa * in gta sa, dan zou ik eventueel willen helpen Reageren
Megadreams Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Nja ik wil ook proberen de map van sa in vc te krijgen (word echt moeilijk). Natuurlijk zou het wel leuker zijn om sa naar iv trachten te converten maar dat kan ik niet aangezien ik gta iv niet kan draaien op deze pc. of de vc map langs die van sa * in gta sa, dan zou ik eventueel willen helpen Iets als GTA United dan maar dan inplaats van VC en LC deze keer dus VC met SA? Dat kan ik natuurlijk ook doen. (en jij mag dan meehelpen ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.