Basssss Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Dat past toch nooit? Reageren
Megadreams Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Inderdaad daar had ik net ook aan gedacht. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Mis kan je der een TC van maken kan je mischien de gta vice city map in gta 3 zetten want ik heb zelf geen originele VC Disc Reageren
Megadreams Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Dat gaat al zeer heel lang duen. Zoeits is zeker niet simpel. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 28 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Het idee is een style mod. Dat betekent dus kleuren, lettertypen, e.d.. Eventueel voertuigen en weereffecten, maar geen maps zelfs. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Het idee is een style mod. Dat betekent dus kleuren, lettertypen, e.d.. Eventueel voertuigen en weereffecten, maar geen maps zelfs. Jammer trouwens die voertuigen kan je bv gwn uit vice city admiral.txd eruit halen en admiral.dff eruit en in GTA3 zetten want ik gebruik ook VC mods voor gta 3 xD Reageren
Megadreams Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Moeten ze daarvoor niet eerst even geconvert worden?... Reageren
danny18 Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 (bewerkt) Moeten ze daarvoor niet eerst even geconvert worden?... Als je orginele auto's van Vice city gebruikt volgensmij wel, bij mods maakt het niet uit want het heeft volgesmij iets met de dummy's van het model te maken. Ben niet 100% zeker of het klopt maar volgensmij was dat het. Bewerkt: 28 december 2010 door danny18 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Maargoed, ik heb slechts één reactie gekregen die mij zou motiveren deze mod af te maken. Dat geeft de boel niet bepaald een voldoende zet. Helaas blijkt wederom dat de GTA3 modding scene niet meer is wat het is geweest. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Geplaatst: 29 april 2011 Het ligt natuurlijk ook aan de mods zelf dat die scene niet meer wat het geweest is. Het is zeker een bewonderingswaardig iets wat je bereikt hebt met dit, maar ik zie het nut niet zo. Je hebt nu GTAIII met Vice City vormgeving, iets wat totaal niet bij de sfeer of het verhaal past. Ik begrijp wel dat je misschien de uitdaging wilde aan gaan om Vice City elementen te stoppen in een engine die minderwaardig is, maar spelers hebben daar op zich niet zoveel aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.