$$ryder$$ Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) ik heb de rap van og loc hij is grapig hij is niet iligaal of zo je kan hem van een site of halen ik kan het numer hier niet neer zetten maar geef de site wel ff www.rockstargames.com/westcoas gaaa ff iets naar ondere en daar staat og loc en druk op klik >>> Door Dizzee: Muziek en dergelijke hoort in het media forum. <<< Bewerkt: 22 april 2006 door Dizzee Reageren
Typhoon Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) Ja dat is inderdaad een leuke rap, erg grappig. Hier is trouwens al een topic over.. ik zal hem even zoeken. Hier is dat topic over zijn rap. CJ heeft trouwens ook een rap, dat topic vindt je hier. Bewerkt: 22 april 2006 door Typhoon Reageren
$$ryder$$ Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) oo sorie ik had de zoek funsie moeten gebruiken sorie er voor oo sorie ik had de zoek funsie moeten gebruiken sorie er voor hoe kun je muziek hier neer zetten Bewerkt: 22 april 2006 door $$ryder$$ Reageren
Typhoon Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 hoe kun je muziek hier neer zetten Je kan met Rapidshare allemaal dingen uploaden, je drukt dan op bladeren en selecteert het bestand, die site upload hem dan en dan kan je de link hier neerzetten. Zodast andere mensen hem kunnen downloaden, hier in GTA SA Media is het niet de bedoeling om allemaal liedjes neer te zetten, alleen als het over GTA SA gaat. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Als je muziek wil uploaden, kun je dat doen via Rapidshare.de. Dan volg je de stappen en kopieer de de Download link (groene link), naar je post. Je kunt hem dan downloaden en de rap horen. Je kunt niet rechtstreeks een muziekje horen, als je op deze pagina komt. Reageren
Juju Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 CJ heeft trouwens ook een rap, dat topic vindt je hier. CJ is in het echt een rapper, Young Maylay. Ik heb een liedje van hem (ben naam vergeten ) Ik vind hem best goed Reageren
W Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 ik heb de rap van og loc hij is grapig hij is niet iligaal of zo je kan hem van een site of halenik kan het numer hier niet neer zetten maar geef de site wel ff www.rockstargames.com/westcoas gaaa ff iets naar ondere en daar staat og loc en druk op klik >>> Door Dizzee: Muziek en dergelijke hoort in het media forum. <<< Dizzee, weet jij wat het begrip Media inhoud? >>> Door Dizzee: Oja sorry jongens muziek en films mogen vanaf nu<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.