.::FLIPKIP::. Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 hallo allemaal plaats hier al je iedeeen over de mogelijkheden die je in VCS zou hebben. Reageren
nick11123 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 dat je auto,s kan tunen dat je een vriendin kan krijgen dat je in een passagiers vliegtuig kan dat je meer huizen kan kopen en dat je mischien een bedrijf kan runnen Reageren
VforV Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Is dit niet hetzelfde als dat wishlist-topic dat jij gemaakt hebt? Beetje overbodig topic dus als je 't mij vraagt. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Hetzelfde als in de normale Vice City,en misschien ook nog in vliegtuigen en kapen! En de rest als bij San Andreas, tunen en dat soort dingen, bedrijven kopen en erin kunnen. Reageren
coz Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 zelfde als met LCS port vice naar de ps2 andere missies , characters / borden enz .. maar merendeel originele map tenminste , ik mag hopen van niet maar daar zal het wel op neerkomen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Hetzelfde als in SA. Want daar kan je alles. Reageren
Dago58x Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 ik vind dat gewoon alles er moet komen want als in het Andere gta's zien die autpo in het verleden uit dus ik wil gewoon alles in nieuw uitzien Reageren
ASPHALT Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 wat hier allemaal wordt gezegt kan ergt niet hoor het is maar een klein UMDtje hoor dat past nooit maar ik wil dat je kan vliegen dat miste ik echt bij LCS Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 22 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 ja maar er komen ook nieuwere umd`s hé! Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 (bewerkt) okej weer on topic dan maar miss moeten ze er voor zorgen dat je ook gebouwen kunt maken op een aantal plekken zodat je daar je eigen bedrijf in kunt runnen.. dat was in de originele vice city tog wel een van de grootste onderdelen, bedrijven kopen, miss dat ze het op deze manier wat beter kunnen uitwerken. en natuurlijk de MP mode uit LCS uitgebreid met een online mode vliegen met vliegtuigen en heli`s, je eigan gang een beetje organiseren, daarmee bedoel ik dat je een eigen auto kan ontwerpen waar ze dan inrijden, ze andere kleding geven en andere wapens geven. Auto`s tunen. Bewerkt: 12 juni 2006 door klok Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 12 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Ja ! dat is een goed idee. ik denk dat er nu ook fietsen zijn want in LCS waren al motors. Reageren
mattiejj Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 zoals klok al zei..eigen bedrijfjes runnen vriendinnen auto tunen Meer Eastereggs kan vinden ik vond het een beetje weinig in LCS je Character onderhouden..net zoals in GTA:SA en natuurlijk vliegen.. okej weer on topic dan maar miss moeten ze er voor zorgen dat je ook gebouwen kunt maken op een aantal plekken zodat je daar je eigen bedrijf in kunt runnen.. dat was in de originele vice city tog wel een van de grootste onderdelen, bedrijven kopen, miss dat ze het op deze manier wat beter kunnen uitwerken. en natuurlijk de MP mode uit LCS uitgebreid met een online mode vliegen met vliegtuigen en heli`s, je eigan gang een beetje organiseren, daarmee bedoel ik dat je een eigen auto kan ontwerpen waar ze dan inrijden, ze andere kleding geven en andere wapens geven. Auto`s tunen. op zich een vet idee alleen denk ik dat rockstar da nooit op een UMD kan krijgen Reageren
Advancegta Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 dat je met een mp3 speler kon rondlopen (radio) Reageren
Caltson Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 mischien zwemmen.. dat je op haaien kan jagen,tenminste als ze daar nog rondzwemmen kleren kopen de springfunctie van san andreas moet erbij zitten langer sprinten (zoals inde gta) Reageren
Certified Gangsta Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 ik hoop in ieder geval dat ze het ook op de ps2 uitbrengen maar dan wel er wat meer aandacht aan besteden dan bij LCS. daar had veel meer uit gekunt. en ook de spring-functie. tja en easter eggs zijn altijd grappig, die mogen er ook in. als ze tommy vercetti er maar niet uithalen want in LCS speel je ook een ander character. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.