Jump to content

wat voor een mogelijkheden zou je in VCS hebben?


.::FLIPKIP::.

Recommended Posts

  • 3 weken later...

Hetzelfde als in de normale Vice City,en misschien ook nog in vliegtuigen en kapen! En de rest als bij San Andreas, tunen en dat soort dingen, bedrijven kopen en erin kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

okej weer on topic dan maar :puh:

miss moeten ze er voor zorgen dat je ook gebouwen kunt maken op een aantal plekken zodat je daar je eigen bedrijf in kunt runnen.. dat was in de originele vice city tog wel een van de grootste onderdelen, bedrijven kopen, miss dat ze het op deze manier wat beter kunnen uitwerken.

en natuurlijk de MP mode uit LCS uitgebreid met een online mode :klap:

vliegen met vliegtuigen en heli`s,

je eigan gang een beetje organiseren, daarmee bedoel ik dat je een eigen auto kan ontwerpen waar ze dan inrijden, ze andere kleding geven en andere wapens geven.

Auto`s tunen.

Bewerkt: door klok
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

zoals klok al zei..eigen bedrijfjes runnen

vriendinnen

auto tunen

Meer Eastereggs kan vinden ik vond het een beetje weinig in LCS ;)

je Character onderhouden..net zoals in GTA:SA

en natuurlijk vliegen..

okej weer on topic dan maar

miss moeten ze er voor zorgen dat je ook gebouwen kunt maken op een aantal plekken zodat je daar je eigen bedrijf in kunt runnen.. dat was in de originele vice city tog wel een van de grootste onderdelen, bedrijven kopen, miss dat ze het op deze manier wat beter kunnen uitwerken.

en natuurlijk de MP mode uit LCS uitgebreid met een online mode

vliegen met vliegtuigen en heli`s,

je eigan gang een beetje organiseren, daarmee bedoel ik dat je een eigen auto kan ontwerpen waar ze dan inrijden, ze andere kleding geven en andere wapens geven.

Auto`s tunen.

op zich een vet idee alleen denk ik dat rockstar da nooit op een UMD kan krijgen :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop in ieder geval dat ze het ook op de ps2 uitbrengen maar dan wel er wat meer aandacht aan besteden dan bij LCS. daar had veel meer uit gekunt. en ook de spring-functie. tja en easter eggs zijn altijd grappig, die mogen er ook in. als ze tommy vercetti er maar niet uithalen want in LCS speel je ook een ander character.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...