big brunelli Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 het is te hopen als je kan vliegen dat ze ook andere helicopters in de lucht zijn of op het water andere woorden Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 ik zelf hoop ook nog dat er een wat makkelijkere besturing is op de psp want deze besturing van lcs vind ik niet zo fijn... ik hoop ook dat er weer een cheat device voor komt en dat diezelfde cheat device ook bestand is tegen firmware 2.7 ik hoop dat je kan zwemmen en fietsen en dat het spel er wat mooier uit ziet dan LCS... want er zijn in die tijd wel weer betere umd's. Wensen op een rijtje: -dat je veel savehouses hebt en dat je daar ook in kunt. -dat je een first person look hebt waarbij je gewoon je wapen ziet als je te voet bent en je dashbord als je in een auto of ander voetruig zit ziet. -dat er een hele grote online functie is en dat hij ongeveer het zelfde werkt als MTA VC. -dat er veel EE zijn. -dat je veel radio stations hebt. -dat de vervallen legerbasis weer terug is. Reageren
Advancegta Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 ik zelf hoop ook nog dat er een wat makkelijkere besturing is op de psp want deze besturing van lcs vind ik niet zo fijn... ik hoop ook dat er weer een cheat device voor komt en dat diezelfde cheat device ook bestand is tegen firmware 2.7 ik hoop dat je kan zwemmen en fietsen en dat het spel er wat mooier uit ziet dan LCS... want er zijn in die tijd wel weer betere umd's. Wensen op een rijtje: -dat je veel savehouses hebt en dat je daar ook in kunt. -dat je een first person look hebt waarbij je gewoon je wapen ziet als je te voet bent en je dashbord als je in een auto of ander voetruig zit ziet. -dat er een hele grote online functie is en dat hij ongeveer het zelfde werkt als MTA VC. -dat er veel EE zijn. -dat je veel radio stations hebt. -dat de vervallen legerbasis weer terug is. Op die cheat device hoef je niet te rekenen. rockstar is slimmer geworden. ze hebben het in lcs ook al gepatcht dus dat zouden ze vast ook wel in vcs doen. overigens is het nu zelfs mogelijk je psp te downgraden met lcs Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 je moet kunnen zwemmen !! Reageren
medion Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 wat mij wel lachen lijkt is dat de missie aan jou aanpast. Bijv. je schiet iemand niet dood die dood gemaakt moest worden, dat die dan in de andere missie gewoon wraak neemt. En niet steeds als je iemand niet dood hebt gekregen dat je het dan overnieuw moet doen. Want een persoon kan niet 2 keer dood. medion Reageren
Ben007 Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Hetzelfde als in Liberty City stories + enkele kleine aanpassingen en verbeteringen Reageren
studio dewolf Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Ik wil dat Tommy kan zwemmen.Grote vrachtwagen zoals san andreas.Meer auto's.Meer vliegtuigen en ook boten.Minigames.Meer kledij. studio dewolf Reageren
bas de man0 Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Dit zou ik heel vet vinden. -Twee totaal nieuwe eilanden -vriendinnen -je eigen zaak runnen -dingen uit alle huizen kunnen jatten -huizen in kunnen gaan van andere mensen en de eigenaar vermoorden waarna het huis van jou is - uiteraard nieuwe huizen ook kunnen kopen -auto's kunnen tunen -Huizen kunnen verbouwen (bijbouwen, zwmbad in de tuin zetten enz.) -Kunnen zwemmen -Nieuwe missies -nieuwe wapens -En alles lekker 80's Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.