Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Thema : Babes

Design : Signature

Grootte : Max. 500x150.

Animatie :Mag.

Render : Ja

Premade : Nee

Tijd Van Inlevereing : NVT.

De battle is via PB besproken.

Slimm:

girlybattle2copy4tp.png

RonaldVC:

jessica16pa.jpg

Succes kerel :)

Geplaatst:

Stem: Slimm

Contrast is netjes, kijk ik lekker tegenaan. Ziet er ook gewoon mooi uit. Die van ronald ook wel, maar dat blur is iets te veel.

Geplaatst:

Ik vind ze allebei echt top gedaan dus ik vind het echt superlastig kiezen, maar aangezien ik er maar op 1 mag stemmen kies ik voor: Slimm

Waarom?

Ik vind de kleur gewoon goed gekozen en de render is mooi (die babe ook :puh:). De tekst is leuk gedaan met dat hartje en past er helemaal bij. Ook vind ik de achtergrond mooi bescheiden, niet overdreven brush.

Geplaatst:

Mijn stem is voor Slimm.

Hij heeft een goed achtergrond, die goed past bijde render. De achtergrond van RonaldVC vind ik niet echt heel erg perfect, een beetje te druk. Slimm, je tekst ziet er heel leuk uit, zo in een balkje met een hartje erbij! ;)

Die van RonaldVC past goed bij elkaar, het lijkt een beetje opgepropt, omdat die RVC zo dichtbij staat, maar dat staat juist goed.

Op algemene indruk heb ik vooral gekeken, en de Sig van Slimm sprak me toch net even iets meer aan dan die van RonaldVC, sorry Ronald...

Beide nog veel succes in de battle! _O_

Geplaatst:

Slimm...

Het is gewoon 1 geheel... :*D

Die van RVC is ook wel heel mooi, maare heeft net niet dat ''ene''... (Jessica Alba is wel altijd pluspunt) dus het spande er wel ff om... :puh:

Beide nog GL.. :cya:

Geplaatst:

De Beide Sig's is gewoon mooi

Ik ben nog steeds fan van RVC SIg's

Dus ik kies voor RVC

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar RonaldVC. Dit is zeker je aller aller beste sig ooit, hij is helemaal geweldig gelukt.. Het heeft een droom gevoel, met een droom babe. :puh:

Geplaatst:

Mijn stem is voor Rvc..

ik vind het erg goed gedaan met de britness en contrast

en de render past heel goed bij de achtergrond

Geplaatst:

Ik stem op Slimm. Een hele moeilijke keuze, want het zijn allebeide hele mooie meiden Eehhhh.. signature's. Ik weet niet, maar die van Slimm heeft gewoon wat. Een hele mooie meid (je hebt wel smaak :puh: ). Die van RonaldVC is ook erg mooi, netjes afgewerkt. Mooie rand, gewoon geweldig. Netjese achtergrond en je ziet er vanalles doorheen. Super RonaldVC. Alleen ja, die van Slimm is gewoon net een stapje hogerop. Volgens mij heb je hem gemaakt met de tut van .Levi. geef maar toe! :Y Ach maakt neit, gewoon 2 top sigs. Super jongens. :tu:

>>> Door Slimm: Geen enkele tut toegepast, gewoon my style :)<<<

Geplaatst:

De stem gaat naar RONALDVC. ik vind die gewoon mooier, vooral de kleuren

Geplaatst:

Slimm, de babe van Ronald is mooier maar die van Slimm spreekt me meer aan :puh:

Geplaatst:

Tussenstand: Slimm 6 - 5 RonaldVC.

Lekker spannend :Y

Stemmen kan t/m 27 april!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...