Jump to content

Slimm VS RonaldVC


Slimm

Recommended Posts

Mijn stem gaat ook naar: RonaldVC

Ik vind die ''softe'' tint echt er mooi overheen vallen.

De tekst is ook goed gelukt.

Slimm, ik vind hem wat te scherp worden...niet echt mijn smaak.

Maat topwerk hoor! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Slimm, door die 1 á 2 keer meer Motion Blur is hij nogal lelijk geworden, veel te wazig, hij zou mooier worden als je hem bijvoorbeeld 1 keer had Gesharpened.

Die van Slimmn spreekt mij ook meer aan.

Slimm

Link to comment
Delen op andere websites

Slimm, door die 1 á 2 keer meer Motion Blur is hij nogal lelijk geworden, veel te wazig, hij zou mooier worden als je hem bijvoorbeeld 1 keer had Gesharpened.

Die van Slimmn spreekt mij ook meer aan.

Slimm

Even kleine opmerking, hij is één keer gesharpend (twee keer werd teveel), vooral omdat ik dat dromerige erin wildde houden. En er zit geen enkele motionblurlayer in.. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Vote - Slimm

Ik heb ze beide eens goed zitten bekijken, alleen ik ben tot mijn conclussie gekomen dat ik toch voor Slimm kies omdat ik ook wat lekkerder naar zijn signature kijkt (qua formaat). Jammer van het oor die is namelijk een beetje te donker.. Kleur gebruik in de signature vind ik erg lekker om naar te kijken, en de tekst is ook niet verkeerd (en niet verkeerd geplaatst). Die lensflare heb je volgens mij daar neer moeten zetten, omdat een lok van haar, haar iets te recht was?

Ik heb niet op RonaldVC gestemt, omdat ik de maat niet echt lekker vind van de signature, en de tekst daar kijk ik niet echt lekker tegen op. De tekst is altijd een lastig gedeelte, zoveel kun je er eigenlijk niet aan doen. Het dreamy effect dat je erin wou brengen is goed gelukt, alleen in het geheel vind ik die van jou iets minder dan die van Slimm.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem op RonaldVC.

Ik vind deze signature één van de mooiste die je ooit hebt gemaakt.

Het heeft een heel mooi effect en ik kijk er fijn tegen aan.

Die van Slimm vind ik ook heel erg mooi, en heeft ook hele mooie effecten.

Zijn tekst is wel wat mooier dan die van RVC.

Maar mijn stem gaat toch naar RonaldVC.

:cya:

Bewerkt: door General Lee
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...