Jump to content

Verzin een missie!


MrKooKie

Recommended Posts

je komt er achter dat je maat word gegeizeld in een bouwkeet op een parkeerplaats je moet hem ophalen met een auto je stapt in de marker en er staat een gepantserde deluxo naast je je pakt hem en rijd naar de parkeerplaats je stapt in de keet en red je maat je komt buiten en tot je verbazing komen er 3 stingers achter je aan je crost door de straten en je baland op starfisch island er staat use the nitro aan het eind van de grote straat op het eiland staan er een hele boel stingers

tussenfilmje

je maat hangt uit het raam met een rochet launcher die hij naast de bouwkeet had gevonden hij shiet op de blokkade en op een of andere manier komt een van de ontplofde stingers zo voor je te liggen dat het net een schans is je jumt er over heen en je ziet in slow moition je over de brug

zo naar het toeristiese eiland vliegen je crost naar het grote strand en daar wacht zijn prive heli je racet in de marker en er staat mission passed

sorry van dit belabbert typwerk ik moest het haastig doen als iemand het leuk verzonnen vind stuur ff een pb :puh:

Bewerkt: door bus
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • robinzzz

    25

  • need my speed

    9

  • Damos

    7

  • BangBros

    5

Een leuk idee, maar waarom post je dit in het Vice City Stories General Forum?

>>> Door SummerBase: Hij post zijn verhaal hier omdat dit topic de naam: 'Verzin een missie!' draagt. En jouw reactie snap ik al helemaal niet, want je vertoont hier enkel moderator gedrag. Gelieve dit soort dingen over te laten aan moderators als hij al wat fout deed hier.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Zal ik anders maar nog een verzinnen omdat dit zo'n leuk topic is vooral gezellig ook oke hier komt ie missie naam ''The Last Wave''

Benodigdheden

----AK

----RocketLauncher

----Granaten

----Auto

The Last Wave

Cutscene

Lance gaat naar Ricardo Diaz voor meer opdrachten en hij loopt zijn villa binnen en er is niemand hij blijft maar roepen... en roepen.. en opeens wordt hij van achter neergeslagen door een van de gangmembers van Diaz en ze nemen hem mee naar een oud pakhuis en vervolgens word Vic gebeld door Diaz, Diaz zegt tegen Vic of hij even weer wat voor hem kan regelen... namelijk 1 vrachtwagen met allemaal coocanie en Diaz doet alsof er niks aan de hand is.. en opeens roept Lance : ''HELP!!!'' Vic :''HuH?! wie was dat Diaz ?'' Diaz : ''Oh uhmm nee iemand van Cholos een soort verader!'' en hangt meteen op maar Vic weet dat het niet klopt...

Part 2

Vic steelt de auto van Diaz.. en laat er een bom in zetten ... bij 8 Balls bomshop en hij zet hem weer netjes terug en koopt een AK en een Rocketlauncher en paar granaten..

Part 3

Vic staat voor Diaz zijn huis en schiet met een Rocketlauncher de hele voorkant van de deur naar de knoppe..

en vervolgens komen allemaal gangmembers van Diaz en beginnen op Vic te schieten Vic pakt zijn AK te voorschijn en schiet ze allemaal neer en gaat zo snel mogenlijk naar Diaz... zijn kamer... hij ziet dat er niemand is.. en ondertussen raken zijn kogels op en pakt Diaz zijn Uzi die op zijn bureau ligt en gooit wat granaten erheen en iedereen is zowat dood in Diaz zijn villa en Vic gaat naar buiten en ziet Diaz met een heli naar het pakhuis gaan .. en hij pakt een Diaz zijn auto (waar wel die bom ingeplaatst is) en gast er keihard achter Diaz aan en ondertussen komen er gangmembers van Diaz aan met auto's Vic zet de auto op zijn eigen bestuuring en schiet de rest met Rocketlaunchers kapot en gaat vervolgens weer in de auto zitten... en volgt Diaz naar het pakhuis..

Part 4

Vic kom aan bij het pakhuis en ziet dat Diaz zijn heli op de dak staat hij pakt zijn Rocketlauncher weer tevoorschijn en knalt die heli kapot en loopt de pakhuis binnen en knalt de rest allemaal dood ..

vervolgens ziet hij daar Diaz met een gun voor Lance zijn hoofd staan.. en Diaz zegt.. ''Haha kale dus je hebt me kunnen vinden een beweging en je kan Lance vergeten... '' Vic '' Nee Diaz!! niet doen weet je wat ik weet iets veel beters hier buiten staat je auto geparkeerd pak hem en laat ons gaan '' Diaz vind het goed idee en sleurt Lance een beetje mee tot hij binnen is gestapt en gast keihard weg Vic rent naar Lance toe en maakt hem los en wat Lance als eerst zegt is '' WAAROM LIET JE HEM GAAN '' Vic '' Oh maar dat heb ik niet gedaan '' en drukt op de knop en je weet wat er dan gebeurd Diaz is gebruikt als vuurwerk .. BOEM BOEM hele auto weg..

Mission Passed

Made by BangBros

Link to comment
Delen op andere websites

als verzonnen missie wil ik:

zoveel mogelijk winkels en gebouwen overvallen tot dat andere gangs met je sammen willen werken :Y8)

>>> Door SummerBase: Kamranoi, ik noem dit niet echt een missiebeschrijving. Ik bedoel het niet onaardig, maar in elke missie heb je wel wapens nodig dus dan moet je er bij zetten welke wapens je krijgt. Ook heb je in elke missie wel dingen die er bij horen. Ik bedoel dit natuurlijk als tip niet als waarschuwing! :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

The Big Favor

Vic heeft gehoord dat Jerry Martinez een belangrijke vriend had, de burgemeester van Vice City. Omdat je Jerry niet kan ondervragen (deze missie komt na The Last Stand), moet je naar Kent Paul, hij weet wel waar de burgemeester is. Rijd naar de Malibu Club en ga naar binnen. Kent Paul zegt dat de burgemeester vaak golft in The Leaf Links. Ga naar de The Leaf Links en vermoord de bewakers die je tegenhouden. Nu moet je naar de burgemeester toe en hem ondervragen.

Gesprek:

Vic: Ik wil wat meer weten over Jerry Martinez en zijn familie, iemand wil mij vermoorden.

Burgemeester: Okee, Jerry was een hoog man in het leger. Daarom kende ik hem goed, maar iemand heeft hem vermoord. Hij dealde in drugs, en zorgde ervoor dat jij in problemen kwam. Hij wilde je vermoorden, daarom heb je goed gedaan om hem voor te zijn. Wat jij niet weet is dat hij een broer heeft, Mario Martinez, ze noemen hem MarMar. Een gevaarlijke gozer, ik denk dat hij je dood wil.

Opeens komen een paar moordenaars in de Leaf Links. De burgemeester wil dat je hem beschermt, volgens hem zijn dat mensen die door MarMar zijn ingehuurd.

Je moet nu de burgemeester beschermen. Vermoord de vijf moordenaars. Als je ze hebt vermoord, krijg je opeens een kogel in je nek.(je raakt bewusteloos, iemand heeft je met een slaapkogel beschoten, dus je bent niet dood)

Als je wakker wordt zit je opeens in een huis, een groot huis op Starfish Island, dichtbij Diaz's Mansion. Je zit vastgebonden en de burgemeester zit naast je. Je moet nu proberen om de mes te pakken, dat kost wel even wat puzzelwerk. Hij zit in de zak van de burgemeester. Als je hem hebt snij je jezelf los. Je kunt nu kiezen, je snijdt de burgemeester los of je doet het later. (ik snij hem los en beveel hem in de kamer te blijven) Ik ga de deur door en ik zie gelijk allemaal gasten op mij schieten. Schiet nu de mensen neer die je ziet en ga de kamer links in. Je ziet een gast lopen, pak hem bij zijn nek en breek hem. Nu moet je naar beneden en schiet alle schutters neer. Als je beneden bent zie je drie schutters op je aflopen, schiet ze neer. Nu moet je door de deur en op MarMar schieten. Hij is moeilijk te vermoorden, pak een shotgun en je hebt hem met schoten (maar hij heeft je met 5 schoten, dus houdt afstand, dan gaathet voor jou makkelijker en voor hem moeilijker) Als hij dood is moet je de burgemeester uit het kamertje halen. Daarna ga je naar buiten.

Opeens wordt je aangevallen door Diaz's mannen, schiet ze neer en pak de Stinger. Rij naar het gemeentehuis en drop de burgemeester.

Reward:

- 50,000 dollar

- je kunt nu altijd langs zijn gemeentehuis gaan, zo kun je aan wapens komen

- Vice City staat aan jouw kant, de burgemeester dus ook

Link to comment
Delen op andere websites

Yekshamesh

''Say Bye''

Part 1

Cutscene

Op een relaxde dag krijgt Victor Vance een bericht.. en er staat : ' Vic, je moet snel naar de haven '

Vic vraagt zich af welke have hij pakt een heli en vliegt naar de 2de eiland.. daar zijn ze niet en gaat dan weer terug naar de 1ste eiland (waar je begon met VCS) hij vliegt over de haven en ziet 5 vrachtwagens en allemaal mensen met AK's Rocketlaunchers.. Vic wordt geraakt met een Rocketlauncher.. en heli stort neer Vic springt er net uit en valt in het water en zwemt snel weg...

Part 2

Vic klimt een hoge toren en pakt zijn verrekijker en ziet Diaz, Martinez,Diego Mendez. Vic pakt vervolgens zijn sniper en en richt op 1 van de bewakers die er staan op de uitkijk ... en dan klopt er iemand op zijn rug.. Vic schrikt er even van maar draaid zich om en ziet dat het Lance is.. Lance verteld wat ze aan het doen zijn .. en Vic verteld dat hij die Deal en Diaz en de rest weg wil hebben en Lance zegt hier ik heb een sniper bij me we snipen ze neer en blazen de boel op.. Ze knallen vervolgens paar bewakers neer en Vic weet dat het niet genoeg is .. ze hebben niet genoeg kogels... en hun gebouw waar Vic boven op geklommen is zijn er nu ook mensen op de uitkijk beneden.. Vic bedenkt een plan hij zegt : ' we kunnen beter de politie bellen als afleiding..' Lance : ' goed plan!'...

Part 3

Even later komt er van ver 3 heli's FBI cars politie erachter en paar leger trucks... er komt een grote schietpartij iedereen schiet opmekaar de gangs tegen de polities.. Diaz , en Diego komen om maar Martinez slaagt erin om op de boot weg te komen een grote boot.. met paar kilo coocanie erin Lance en Vic rennen naar beneden tussen al die chaos en pakken een heli die geland was bij de politie ze stelen het en er zitten aardig veel wapens in een M4 met heel wat kogels een pistool en een uzi.

Part 4

Vic pakt een M4 en knalt al die bewakers op de boot dood eigenlijk zijn het gangmembers en Vic schreeuwt : ' Lance ga heel dicht bij de boot ik probeer om erop de jumpen en zodra ik gejumpt ben haal je de FBI erbij zo snel als je kan..' Vic gaat jumpt vervolgens op de boot en knalt wat neer en hij loop zachtjes naar de kelder van de Boot (het boot is een enorme grote boot, die bij de eerste eiland staat) hij ziet er paar explosieven staan hij maakt een tijdbom met 2uren de tijd... hij knalt ondertussen heel wat neer en zoekt Martinez.. en 1 van de gangmembers struikelt en komt op de tijdbom en de tijd gaat veel sneller het Vic heeft nu nog maar 1 uur de tijd.. hij rent zo snel mogenlijk en dan ziet hij Martinez op een kleine boot springen en weg gaan....

Part 5

Vic pakt snel een boot en probeert er achteraan te gaan.. Maar opeens ziet hij dat Martinez stopt bij een grote pakhuis en Vic gaat dat stukje zwemmen en staat dan op en loopt zachtjes de pakhuis binnen en hij ziet Martinez snel de trap op rennen en hij verdwijnt achter een hoek.. Vic knalt er op maar net te laat..

hij gaat snel de trap op en hij wordt van achter geslagen........ hij ziet dat het Martinez is vervolgens schopt hij Martinez om en vecht en worstelt een tijdje mee en dan pakt Vic een wapen (Pistol) en richt op Martinez zijn hoofd.... en schiet dwars door de hoofd van Martinez en Martinez flikkert van de trap af... en bloed door ondertussen hoort Vic een heel groot singnaal en kijkt uit de raam en het schijnt de boot de zijn! die recht op de pakhuis afkomt! en Vic rent zo snel als hij maar kan zo snel mogenlijk en hij ziet dat de boot er al heel dichtbij is en Vic springt er snel uit de pakhuis en dan BOEM!!!!! grote explosie.. en er komt een soort stuk metaal heel scherp van boven flikkeren en valt op en snijd door Martinez zijn hoofd.. en dan komt de FBI eraan met politie en Ambulance... en Lance komt er ook aan..

5 days later

5 dagen later staat Lance met Vic op de vliegveld ze staan op het punt Vice City te verlaten een soort korte vakantie ..

Made by BangBros

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

=Het filmpje=

Lance vraagt of je iemand wil vermoorden. Eerst wil Vic het niet doen maar Lance haalt hem toch over.

=De Missie=

Rij naar het huis waar degene woont die je moet vermoorden. Ga naar binnen en zoek hem. Je komt erachter dat hij er niet is en je gaat weg. Als je uit het huis gaat staan er een paar mensen je optewachten. Je vraagt waar ze zijn en zeggen dat hij is opgepakt door Lance. Ze proberen je dood te schieten maar Vic vermoord de mensen die buiten staan. Pak een auto zorg dat je een politie vind sla hem een keer en hij volgt je. Ga naar een rustige plek en breek zijn nek. Als hij dood is staat er een outfit icoontje loop daar in. Ga nu naar het politie bureau. Loop naar de cellen en vermoord degene die je moet vermoorden. Nu zitten de polities achter je aan. Ga naar de deur en loop naar buiten, maar dat gaat niet de deur gaat niet open. Ga naar de garage en steel een snelle auto. Rij naar de Pay 'N' Spray. Nu ga je terug naar Lance en je krijgt nog een filmpje.

=Eindefilmpje=

Vic vraagt aan Lance waarom hij dood moest. Lance zegt dat hij de drugs had gestolen die Lance wou verkopen aan degene. (daarom is hij ook opgepakt)

=Reward=

10.000 dollar

Een nieuw safehouse

Cop outfit in je kast

Link to comment
Delen op andere websites

Fun

Cutscene

Lance en Vic praten met elkaar en Lance vraagt of Vic met hem een gebouw wil opblazen van de Cholos en dat gaan ze doen ze rijden erheen en parkeren hun auto in de hoofdgebouw van de Cholos en met wat explosieven en BOOM!!!

Part 2

Vic en Lance zitten in gebouw vast ze moeten eruit en ze vechten en schieten en pakken heli en gaan weer terug

Mission Passed

Link to comment
Delen op andere websites

The Fenix Has Returned

van: Reni Wassulmeier

Reni blijkt weer terug te zijn. Als je deze missie start bij Escobar International Airport, komt je tot de ontdekking dat Reni weer niet blij was met zijn/haar keuze en is nu weer een man(en zwart!). Hij heeft het over een nieuwe gang die naar VC is gekomen uit Haiti waar hij problemen mee heeft. Je moet Reni naar zijn hotel brengen, en als je daar bent word je door Lance gebeld. Hij zegt dat ie problemen heeft met Bitch Maker ofzo iets. Haal hem op bij de Greasy Chopper. Daar is hij in gevecht met een stuk of 5 Bikers. Als hij bij je instapt komt Reni aangereden, met Haitians achter hem aan. Als die dood zijn moet je een auto hebben met 4 deuren, en dan moet je Reni en Lance naar Diaz' mansion brengen. Maar nu krijg je Bikers en Haitians achter je aan! Eenmaal bij Diaz aangekomen moet je naar de achterkant van het gebouw gaan daar staat een heli(Maverick) klaar. Diaz, Reni en Lance stappen in. Vlieg dan naar de Vice City Docks in Viceport. Daar zie je een cutscene van een deal tussen de Haitians en de Bikers. Land op het dak. Je krijgt een Sniper, en moet Diaz, Lance en Reni dekken terwijl ze de deal naderen. Er komen drie levensbalkjes rechts in beeld. Als ze allemaal dood zijn ontsnapt de broer van Mitch op een motor. Grijp de PCJ die klaarstaat en achtervolg en dood hem. Mission passed!

Beloning:

$15,000

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

Om een rivaliserende drugsbaron te bespioneren, ga je in opdracht van Ricardo Diaz in dienst bij hem. Je bent door die drugsbaron als sniper ingesteld om bij een drugsdeal een oogje in het zeil te houden, en de kopers koud te maken als ze undercover agenten zijn, of mannen van een andere drugsbaron. Om het vertrouwen van de drugsbaron te winnen moet je de zaak goed afronden en naar de commando's luisteren. Een cutscene start:

Vic ziet door zijn sniperscope de auto aanrijden, en ziet tot zijn verbazing dat Lance en een man van Diaz in de auto zitten! Via de walky-talky krijgt Vic het commando om het vuur te openen. Vic weigert dit echter en de andere snipers schieten op de auto. De man van Diaz wordt helemaal doorboort met tientallen kogels, en Lance springt uit de auto, achter een muurtje. Cutscene afelopen. Een heleboel mannen van de concurrerende drugsbaron komen op Lance afgerend, jij moet ze afschieten met je sniper, voordat de health-balk van Lance leegraakt. Lace zal ziczelf ook verweren met zijn AK-47. Je moet ook alle andere snipers doodschieten. Daarna moet je je een weg naar beneden banen (je staat op een hoge snipe-plek) om de rest van Lance's aanvallers te doden, want je sniper is namelijk leeg. Nadat je iedereen dood is, start een cutscene waarin Lance Vic bedankt. Mission past :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat dit een onmogelijke missie zou zijn.

eenmaal aangekomen bij het pakketje vliegt de boel in de fik en beginnen er allemaal gangsters op je te schieten

er staat waarschijnlijk achter de vuurzee, gansters die op jou schieten. hoe kun jij dan wegkomen? het ligt eraan hoe veel gangsters er komen maar het zal niet makkelijk zijn.

Mijn versie van deze missie:

Eerst moet je naar een gebouw rijden. hierop ligt een aka47.

Vervolgens rijd je naar het strand waar het "pakketje" ligt. dan komen er een paar auto's met gangsters aanrijden, Ze stappen uit en proberen jou van kant te maken.

Dan komen er ook nog een paar gangsters te voet die je proberen te doden.

als je ze hebt vermoord krijg je telefoon van iemand die je verteld dat het pakketje nep was en dat het echte pakketje in de haven ligt.

je zult nu een lang stuk af moeten leggen door de hele stad. ook nu zullen er een aantal obstakels zoals gangsters in een auto en natuurlijk politie je proberen je tegen te houden. gelukkig kom je maar 2 gangsterauto's tegen die je zo hebt neergeknalt.

je komt na een paar straten bij een "pay and spray shop" en raakt zo de politie kwijt.

nu kun je rustig doorrijden naar de haven. hier staat een ventje die het pakketje ook wil hebben. deze zul je neer moeten schieten. vervolgens pak je het pakketje en rijd je terug naar de contaktpersoon.

Dit lijkt me een tof concept voor een eindmissie. Maar dan ook dat je het pakje hebt opgehaald je het bij iemand moet afgooien die later een verrader blijkt te zijn en je daar een groot eindgevecht mee moet houden P.s. in dat pakje zit 2,3 milj. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...