Flotje Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) Mijn Missie is bijna af!!! Ik hoop dat 'ie gepubliceert mag worden, ik weet alleen niet of iemand erop zit te wachten... Hoe dan ook, ik moet hem alleen nog verfijnen, dwz: De poppetjes verschijnen opeens in je auto, ik weet niet hoe ik ze laat instappen. Verder mogen de poppetjes niet dood etc. Dat is nog niet gedaan... Bewerkt: 27 april 2006 door Flotje Reageren
Blastov Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Klinkt goed, is het voor SA of VC ? Als het voor VC is kan ik je wel helpen. Reageren
kees1991 Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) ja het is voor gta vc Bewerkt: 4 mei 2006 door kees1991 Reageren
SWYV Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 WTF!!! je tekst is wss niet duidelijk genoeg voor me hoor De poppetjes verschijnen opeens in je auto, ik weet niet hoe ik ze laat instappen De poppetjes verschijnen opeens in je auto, ik weet niet hoe ik ze laat instappen IN auto, jij weet niet hoe ze instappen, ze zitten al in auto WTF? Reageren
JGuntherS Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Hij bedoelt denk ik dat hij niet weet hoe hij ze met een animatie laat instappen niet? Corrigeer me als ik fout zit . Reageren
SWYV Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 mss eens zoeken bij de eerste missie waarbij jij eerst de gang members moeten recruteren en als jij instapt dan stappen ze ook mee in auto he mss even daar de coding ervan gebruiken en wat aanpassen enz... of JguntherS, kun jij dan mss de coding van je missie die vb CJ uitstap als aan de afgesproken plek aangekomen bent in de filmpje he, mss ervan wat editten om juist in te stappen enz... of beter de filmpje van eerste missie: Big Smoke met CJ en big smoke die in auto instappen voor Sweet en Kendl te zien, in die perennial instappen he, mss daaar coding ervan gebruiken lijkt me geschikt Reageren
ikt Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Stop daar gewoon een fimpje tussen dat de poppetjes instappen Reageren
Flotje Geplaatst: 25 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Ok, dit is me allaaaaaaaaang gelukt :*) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.