Jump to content

"missie"


Flotje

Recommended Posts

Mijn Missie is bijna af!!! Ik hoop dat 'ie gepubliceert mag worden, ik weet alleen niet of iemand erop zit te wachten... :puh:

Hoe dan ook, ik moet hem alleen nog verfijnen, dwz: De poppetjes verschijnen opeens in je auto, ik weet niet hoe ik ze laat instappen. Verder mogen de poppetjes niet dood etc. Dat is nog niet gedaan...

Bewerkt: door Flotje
Link to comment
Delen op andere websites

WTF!!!

je tekst is wss niet duidelijk genoeg voor me hoor

De poppetjes verschijnen opeens in je auto, ik weet niet hoe ik ze laat instappen

De poppetjes verschijnen opeens in je auto, ik weet niet hoe ik ze laat instappen

IN auto, jij weet niet hoe ze instappen, ze zitten al in auto WTF?

Link to comment
Delen op andere websites

mss eens zoeken bij de eerste missie waarbij jij eerst de gang members moeten recruteren en als jij instapt dan stappen ze ook mee in auto he

mss even daar de coding ervan gebruiken en wat aanpassen enz... of JguntherS, kun jij dan mss de coding van je missie die vb CJ uitstap als aan de afgesproken plek aangekomen bent in de filmpje he, mss ervan wat editten om juist in te stappen enz...

of beter de filmpje van eerste missie: Big Smoke met CJ en big smoke die in auto instappen voor Sweet en Kendl te zien, in die perennial instappen he, mss daaar coding ervan gebruiken lijkt me geschikt

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...