.Syfes Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Ik stem op:TQM ,omdat hij een beter effect heeft
Dago58x Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Mijn Sten Gaat Naar TQM Omdat Hij Goeie Render Heeft Een Mooie Lettertype En Een Mooie Effect Prima!
Daan007 Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Ik stem op Flashgirl, de render is mooi en de font staat er goed bij. bij de sig van TQm vind ik de font niet mooi en de achtergrond past er niet goed bij
DJ-TQM Geplaatst: 2 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 (bewerkt) de stand is 3-3. en 1 mei is al afgelopen kan ik dan een neiuwe battle starten? Bewerkt: 3 mei 2006 door TQM
DJ-TQM Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 --bump-- .levi. heeft tegen mij gezegd dat het stemmen verlengd is tot en met 4 mei, dus vandaag kan er nog gestemd worden de tussenstand is heel spannend: TQM: 3 Flashgirl: 3
Jowx Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Ik stam op Flashgirl, die heeft een veel leukere render, en de tekst past ook bij de style. Die van TQM vind ik eerlijk gezegd een beetje saai, en de render past niet bij de rest van de sig.. Flashgirl
Ferre Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Flashgirl: Je lettertype vind ik heel mooi. Allee door de effecten wordt hij wat onduidleijker. Wel een leuke render uitgekozen, en mooi geplaatst. Wat ik in de background zie is een grasveld, maar alleen aan de donkere kant. TQM: Ik vind je render een beetje klein in opzichte van het formaat van je sig. Ik vind je formaat ook een beetje te hoog, en te smal. Bij Flashgirl is dat juist omgedraait en daar hou ik meer van. Je background vind ik lelijk, 3 verschillende keluren met zo'n blokjes effect. Tekst vind ik ook niet mooi. Stem: Flashgirl
Bling Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Moeilijke keus, maar ik stem toch op TQM omdat hij een mooier lettertype heeft en zijn schaap een echte schaap is en geen knuffel . Ben benieuwd wat GTA-Sheep zou stemmen.
Giorgo Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Ik ga voor TQM. Flashgirl haar border en font is echt niet mooi. 1 minpunt vind ik bij TQM dat zijn schaap zo boos kijkt .
DJ-TQM Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 de battle is voorbij flasgril wint met 6-5 hier mag nu slot op >>> Door .Levi.: Niet om slotjes vragen.. Flashgirl heeft 2 volle dagen de tijd om haar punt te melden.<<<
.Levi. Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Winnaar Flashgirl +1 punt. Verliezer TQM. Topic locked & rank updated.
Recommended Posts