Jump to content

TQM Vs Flashgirl


DJ-TQM

Recommended Posts

Ik stem op Flashgirl, de render is mooi en de font staat er goed bij.

bij de sig van TQm vind ik de font niet mooi en de achtergrond past er niet goed bij

Link to comment
Delen op andere websites

--bump--

.levi. heeft tegen mij gezegd dat het stemmen verlengd is tot en met 4 mei, dus vandaag kan er nog gestemd worden

de tussenstand is heel spannend:

TQM: 3

Flashgirl: 3

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stam op Flashgirl, die heeft een veel leukere render, en de tekst past ook bij de style.

Die van TQM vind ik eerlijk gezegd een beetje saai, en de render past niet bij de rest van de sig..

Flashgirl :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Flashgirl: Je lettertype vind ik heel mooi. Allee door de effecten wordt hij wat onduidleijker. Wel een leuke render uitgekozen, en mooi geplaatst. Wat ik in de background zie is een grasveld, maar alleen aan de donkere kant.

TQM: Ik vind je render een beetje klein in opzichte van het formaat van je sig. Ik vind je formaat ook een beetje te hoog, en te smal. Bij Flashgirl is dat juist omgedraait en daar hou ik meer van. Je background vind ik lelijk, 3 verschillende keluren met zo'n blokjes effect. Tekst vind ik ook niet mooi.

Stem: Flashgirl

Link to comment
Delen op andere websites

Moeilijke keus, maar ik stem toch op TQM omdat hij een mooier lettertype heeft en zijn schaap een echte schaap is en geen knuffel :puh:. Ben benieuwd wat GTA-Sheep zou stemmen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

de battle is voorbij

flasgril wint met 6-5

hier mag nu slot op

>>> Door .Levi.: Niet om slotjes vragen.. Flashgirl heeft 2 volle dagen de tijd om haar punt te melden.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...