Jump to content

effe een paar n00b vraagen


Crappy-Apple

Recommended Posts

Er is nog niets bekend over de volgende gta.

Hij zal waarschijnlijk op pc, xbox 360 en ps3 uitkomen, want anders zou R* wel hééél veel winst kwijtspelen. :bonk:

Of er multyplayer komt is niet bekend. In sa op de ps2 kan je al met 2 spelen, dus zal je bij de volgende gta dat ook wel kunnen.

Bewerkt: door maarte41
Link to comment
Delen op andere websites

Er is nog niets bekend over de volgende gta.

Hij zal waarschijnlijk op pc, xbox 360 en ps3 uitkomen, want anders zou R* wel hééél veel winst kwijtspelen. :bonk:

Of er multyplayer komt is niet bekend. In sa op de ps2 kan je al met 2 spelen, dus zal je bij de volgende gta dat ook wel kunnen.

ijgelek bedoeldelde ik mp online (lan) net als sa-mp of gta rumble of mta :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Is het uberhaupt wel zo dat er nog een GTA uitkomt?

En als er een uit zou komen, is de PC toch het eerste waarop het beschikbaar komt (gaat met de meeste bekende games zo).

En online spelen zou helemaal te gek zijn, met een paar bekenden op 1 map rondrennen! :puh:

Bewerkt: door Foxr
Link to comment
Delen op andere websites

En als er een uit zou komen, is de PC toch het eerste waarop het beschikbaar komt (gaat met de meeste bekende games zo).

Dat is nou ook niet helemaal waar: San Andreas is toch ook als eerste op de ps2 uitgekomen?

Er komt ook wel een volgende gta. Ik had eerst hier eens gelezen in het grote ps3 topic (?) dat de volgende gta een launch titel zou zijn.

Maar het zal wel iets van online bevatten denk ik en hij komt vast en zeker op de pc uit.

Bewerkt: door Nickonly
Link to comment
Delen op andere websites

Over een GTA op de next-gen console valt helaas nog vrijwel niks te vertellen. Rockstar is momenteel eerst druk bezig met de nieuwe GTA (die waarschijnlijk Vice City Stories gaat heten) voor de PSP. Nadat deze is uitgekomen gaat Rockstar waarschijnlijk zich orienteren op de GTA voor de next-gen consoles.

nog even geduld dus :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Is het uberhaupt wel zo dat er nog een GTA uitkomt?

En als er een uit zou komen, is de PC toch het eerste waarop het beschikbaar komt (gaat met de meeste bekende games zo).

En online spelen zou helemaal te gek zijn, met een paar bekenden op 1 map rondrennen! :puh:

Slaat nergens op! Ik weet wel zeker dat er een volgende GTA uit komt en Rockstar releast altijd eerst hun GTA om de Playstation (3?) Waarschijnlijk komen de Xbox en PC versie wat later, Wel sneu voor de multiplayer mods als dat standaard in GTA komt maarja waarschijnelijk loopt het dan wel wat soeppeler in multiplayer :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Is het uberhaupt wel zo dat er nog een GTA uitkomt?

En als er een uit zou komen, is de PC toch het eerste waarop het beschikbaar komt (gaat met de meeste bekende games zo).

En online spelen zou helemaal te gek zijn, met een paar bekenden op 1 map rondrennen! :puh:

Ja die komt er zeer zeker wel :)

En het zal na alle waarschijnlijkheid eerst op de PS3 komen en dan ongeveer een half jaar later op de PC en Xbox komen (dat denk ik dus).

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een paar vragen ?

-zal de nieuwe gta (dat op ps3 uitkomt) ook op de pc uitkomen er zijn geuchten van niet :-( dus wat denk jij ?

-als het alleen op ps3 uitkomt komt er dan een mp op ??

ik denk van wel, hij zou wel op de pc uitkomen maar ik denk pas als windows vista uit is, ik denk dat als vista een tijdje uit is dat er dan ook veel betere videokaarten voor zullen zijn die nog beter werken dan die van de ps3 en xbox 360.

maar op de ps3 zal geen online functie komen denk ik :-(:N

Bewerkt: door plippop
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een paar vragen ?

-zal de nieuwe gta (dat op ps3 uitkomt) ook op de pc uitkomen er zijn geuchten van niet :-( dus wat denk jij ?

-als het alleen op ps3 uitkomt komt er dan een mp op ??

ik denk van wel, hij zou wel op de pc uitkomen maar ik denk pas als windows vista uit is, ik denk dat als vista een tijdje uit is dat er dan ook veel betere videokaarten voor zullen zijn die nog beter werken dan die van de ps3 en xbox 360.

maar op de ps3 zal geen online functie komen denk ik :-(:N

Dat denk ik wel. Er wordt nu al jaren gevraagd om een online-optie en als ze dat ditmaal wéér niet gaan doen, dan vrees ik voor ernstige reacties van onder andere de pers.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...