Jump to content

Het grote: Wii topic


Jowx

Recommended Posts

Ik heb mijn Wii net binnen! 8)

Wat heb je er allemaal bij gekocht? Ik ga hoogst waarschijnlijk morgen m'n Wii kopen met Zelda, een LAN-adapter, Wii Points en een Classic Controller :)

Wereldwijd al meer dan een miljoen Wii's verkocht

Nieuws | 7 december 2006 - Nintendo heeft bekend gemaakt, dat er momenteel al meer dan één miljoen Wii consoles verkocht zijn, wereldwijd. Nintendo-President Satoru Iwata gaf vandaag in een conferentie in Tokyo te kennen, dat er meer dan 600.000 eenheden in de Verenigde Staten zijn verkocht en meer dan 400.000 stuks in Japan.

Vandaag is Australië officieel aan de beurt om de Nintendo Wii te kunnen kopen. De Wii was sinds 19 november al te koop in de VS en sinds 2 december in Japan. Morgen gaat de Nintendo Wii officieel in de verkoop in Europa.

Bron: Insidegamer

-------------------------

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    123

  • Piet-Herr

    93

  • SamShine

    65

  • Yohan

    64

Top Posters In This Topic

Wat heb je er allemaal bij gekocht? Ik ga hoogst waarschijnlijk morgen m'n Wii kopen met Zelda, een LAN-adapter, Wii Points en een Classic Controller :)

Je weet toch wel dat er tekorten zijn en dat je zonder preorder zeer weinig kans maakt? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heb je er allemaal bij gekocht? Ik ga hoogst waarschijnlijk morgen m'n Wii kopen met Zelda, een LAN-adapter, Wii Points en een Classic Controller :)

Je weet toch wel dat er tekorten zijn en dat je zonder preorder zeer weinig kans maakt? ^_^

Ja, daarom heb ik netjes een nummertje getrokken bij de Dynabyte ^_^

Ik heb alleen geen idee wat mijn nummertje is en hoeveel Wii's Dynabyte krijgt, dus niets is zeker :-(

EDIT: Mission failed. De Dynabyte had veel te weinig Wii's gekregen, vanaf nu sta ik tiende op de lijst. Daarna ben ik bij alle andere winkels geweest, maar de V&D, E-Plaza, Dixons, Bart Smit, Intertoys, FRS, Van Leest waren allemaal helemaal uitverkocht.

Ik verwacht dat de Dynabyte m'n Wii krijgt met de derde levering, als ik geluk heb de tweede. Waarschijnlijk dus ergens volgende week :)

Nintendo start onderzoek naar vliegende Wii-motes

Nieuws | 7 december 2006 - Eindelijk erkent Nintendo het probleem met losschietende polsbandjes, vliegende Wiimotes en kapotte beeldbuizen volledig, en volgens Iwata zal er een onderzoek gestart worden.

Verder zegt Iwata dat er wel degelijk duurzaamheidstests met het bandje zijn uitgevoerd, maar dat mensen "meer en meer opgewonden raken tijdens het spelen met de Wii". Hier voegde Miyamoto nog aan toe dat je beter gecontroleerd kan spelen dan als een wilde tekeer gaan met je Wiimote. Nintendo gaat nog uitzoeken hoe ze mensen kunnen overhalen minder wild om te gaan met de afstandsbediening.

Bron: Insidegamer

-------------------------

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Hahahaha, dit is wat er gebeurd met de kanker wii, het is een kutding, kanker kinderachtig dit man.

Als je dit koopt ben je facking gay.

Mja dat zijn jullie toch allemaal wel, he jowx.

Zozo, jij bent ook lekker beleefd zeg :bonk: . Wacht maar tot je de crew op je dak krijgt :schater:.

Trouwens, wat is "Facking" volgens jou?:clown:

Bewerkt: door Armageddon
Link to comment
Delen op andere websites

Mja dat zijn jullie toch allemaal wel, he jowx.

Zucht..

We kunnen er beter niet op reageren, zo krijgt hij alleen maar waar hij nu om aan het huilen is.. Aandacht..

---

Krijg Wii Points voor je Nintendo-sterren

Nieuws | 8 december 2006 - Door je Wii-winkelaccount te combineren met je lidmaatschap van de Nintendo of Europe-site kun je Wii points kopen met je Nintendo-sterren, dit staat in een nieuwsbrief die Nintendo naar haar leden heeft rondgestuurd. Deze sterren spaar je door unieke codes die je bij elke Nintendo-aankoop krijgt, in te voeren op de website. Heb je nog een stapel van die sterren liggen, dan zul je die dus kunnen inruilen voor Wii Points waarmee je Virtual Console-games kunt kopen.

Met de Virtual Console-games kun je overigens ook weer nieuwe sterren verdienen. Volgens de nieuwsbrief kun je bij de Virtual Console-games een korte vragenlijst invullen waarvoor je sterren krijgt. Hoeveel sterren de Wii Points gaan kosten is nog niet bekend.

Bron: InsideGamer

---

Werd tijd dat ze eindelijk leuke dingen voor de sterren gaan geven. :tu:

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een philips lcd tv met geen component ingang. Ik heb gehoord dat de wii op een lcd tv zonder een component kabel kutgrafhics levert. Mijn vraag is: welke kabel zou ik nou moete neme? alvast bedankt

Ik gebruik de kabel die je erbij kreeg. Niks mis met het beeld!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ,maar op een grote lcd tv is het niet zo handig om een composiet kabel te gebruiken. Ik twijfel tussen een s-video en een rgb kabel.
Je hebt aan een rgb kabel alleen iets op een hd-dvd. :{

Sorry was verwart met de component kabels.

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een philips lcd tv met geen component ingang. Ik heb gehoord dat de wii op een lcd tv zonder een component kabel kutgrafhics levert. Mijn vraag is: welke kabel zou ik nou moete neme? alvast bedankt

Neem een component-kabel, die kabel is het beste voor HDTV's.

Ik heb een philips lcd tv met geen component ingang. Ik heb gehoord dat de wii op een lcd tv zonder een component kabel kutgrafhics levert. Mijn vraag is: welke kabel zou ik nou moete neme? alvast bedankt

Ik gebruik de kabel die je erbij kreeg. Niks mis met het beeld!

Als jij je Wii op een HDTV hebt aangesloten met de composietkabel raad ik je aan om een componentkabel te kopen. Die geeft betere beeldkwaliteit op een HDTV dan de gewone kabel.

Ja ,maar op een grote lcd tv is het niet zo handig om een composiet kabel te gebruiken. Ik twijfel tussen een s-video en een rgb kabel.

Je hebt aan een rgb kabel alleen iets op een hd-dvd. :{

Nee hoor, een RGB-kabel geeft betere beeldkwaliteit op iedere TV die dat ondersteunt. HD-DVD heeft daar niet zo veel mee te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...