Jump to content

Het grote: Wii topic


Jowx

Recommended Posts

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    123

  • Piet-Herr

    93

  • SamShine

    65

  • Yohan

    64

Top Posters In This Topic

Ik weet niet ofdat het hier thuishoort, maarja.

Ik heb namelijk een probleem want ik kan mijn mp3's niet afspelen op de Wii, kan iemand mij helpen daarmee, dat zou heel fijn zijn ^_^

Je kan (nog) geen MP3 bestanden afspelen op de Wii, deze functie heeft de Wii niet. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet ofdat het hier thuishoort, maarja.

Ik heb namelijk een probleem want ik kan mijn mp3's niet afspelen op de Wii, kan iemand mij helpen daarmee, dat zou heel fijn zijn ^_^

Je kan (nog) geen MP3 bestanden afspelen op de Wii, deze functie heeft de Wii niet. ^^

Jawel hoor, kijk maar: Klik.

Het komt erop neer dat je mp3's op een sd kaart moet zetten, en die worden dan tegelijk met foto's afgespeeld. Ik ga dit zo even uitproberen, aangezien ik hier thuis een Wii heb staan. :D

Met Vriendelijke Groeten,

Mickey

EDIT: Ik heb het even geprobeerd, het werkt wel, maar je moet per sé naar foto's kijken :-(

Bewerkt: door mickey
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan amper nog wachten voor ik mijn Wii eindelijk heb... Men kan een mens toch lang laten wachten. :puh: Vooral irritant dat ze zo goed als overal uitverkocht zijn, maar kom, ik zal weer geduld moeten hebben. BTW, kan iemand me wat vertellen over de controls voor Zelda: Twilight Princess? Dat is de game die ik er namelijk bij besteld heb, ik wou hem liever voor de Wii hebben dan voor de GC gewoon voor die unieke spel ervaring met de Wii mote. En kan je het internet gewoon standaard gebruiken op je Wii? En wat voor functies heeft de Wii nog allemaal buiten gamen?

Sorry, ik lees niet al te veel nieuws. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan amper nog wachten voor ik mijn Wii eindelijk heb... Men kan een mens toch lang laten wachten. :puh: Vooral irritant dat ze zo goed als overal uitverkocht zijn, maar kom, ik zal weer geduld moeten hebben. BTW, kan iemand me wat vertellen over de controls voor Zelda: Twilight Princess? Dat is de game die ik er namelijk bij besteld heb, ik wou hem liever voor de Wii hebben dan voor de GC gewoon voor die unieke spel ervaring met de Wii mote. En kan je het internet gewoon standaard gebruiken op je Wii? En wat voor functies heeft de Wii nog allemaal buiten gamen?

Sorry, ik lees niet al te veel nieuws. :puh:

Hoe je Link bestuurt bedoel je? Je loopt met de Nunchuck (analoge stick) en met de Wii mote sla je met je zwaard, of haal je bijvoorbeeld je hengel binnen bij de vis minigame.

Over het internet, nee, je kan het niet standaard gebruiken, maar je kan het (ik geloof tot 16 juni) gratis op het Wii winkel kanaal downloaden (waar je ook oude games kunt kopen)

De Wii heeft nog enkele functies naast gamen, je kan bijv. foto bekijken, een Mii (eigen personage) maken, het weer bekijken op het weerkanaal, binnenkort ook het actuele nieuws kijken met het nieuwskanaal, je kan films kijken (als je ze om hebt gezet met een progamma en op een SD kaart gezet)en je kan (zoals hierboven al vermeld was) op internet.

Meer functies schieten me niet zo even te binnen.

Met Vriendelijke Groeten,

Mickey

Link to comment
Delen op andere websites

Mortal Kombat: Armageddon niet online

Nieuws | 23 januari 2007 - Het lijkt er op dat Nintendo haar online zaakjes nog steeds niet voor elkaar heeft. Mortal Kombat goeroe Ed Boon heeft tegenover Gamespot namelijk bevestigd dat Mortal Kombat: Armageddon voor de Wii geen online functies zal bevatten.

Dat is best opmerkelijk te noemen want met de versie van Armageddon die in 2006 voor de PlayStation 2 verscheen kon er wél online geknokt worden. Ook de spellen Call of Duty 3 en Far Cry: Vengeance verschenen op de Wii zonder online functies, terwijl versies op andere systemen die mogelijkheden wel hadden.

Bron: Insidegamer

-------------------------

Nintendo moet nu echt eens werk gaan maken van die online-service. Ik heb namelijk geen zin in een iets à la PS2, wat gewoon voor geen meter werkt. Kijk naar Xbox Live en neem daar een voorbeeld aan, desnoods vraag je er geld voor, zolang het maar werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Zaterdag mijn Wii gereserveerd, gezien ik pas eerste of 2e week februarie weer loon krijg sta ik erop voor half februarie, en waarschijnlijk zal ik 'm dan ook meteen hebben :D Tegen die tijd heb ik meteen genoeg geld voor een extra game, Zelda ligt hier al sinds de Wii launch te wachten, maar de andere winkel schiet niet op met bestellingen...

Kom ik op het punt:

Weet iemand een leuke game voor de Wii? Exite Truck is tegen die tijd volgensmij al uit en lijkt me redelijk tof, Red Steel viel voor velen wat tegen maar schijnt volgens wat vrienden toch wel tof te zijn, en zoals gezegt lag Zelda hier allang al dus die hoef ik niet meer te kopen. Dus iemand suggesties?

Link to comment
Delen op andere websites

Zaterdag mijn Wii gereserveerd, gezien ik pas eerste of 2e week februarie weer loon krijg sta ik erop voor half februarie, en waarschijnlijk zal ik 'm dan ook meteen hebben :D Tegen die tijd heb ik meteen genoeg geld voor een extra game, Zelda ligt hier al sinds de Wii launch te wachten, maar de andere winkel schiet niet op met bestellingen...

Kom ik op het punt:

Weet iemand een leuke game voor de Wii? Exite Truck is tegen die tijd volgensmij al uit en lijkt me redelijk tof, Red Steel viel voor velen wat tegen maar schijnt volgens wat vrienden toch wel tof te zijn, en zoals gezegt lag Zelda hier allang al dus die hoef ik niet meer te kopen. Dus iemand suggesties?

Als je per se nog een game wil naast Zelda is Super Monkey Ball een goede game, verder schijnt Call of Duty 3 wel redelijk te zijn en valt Red Steel volgens veel spelers niet zo tegen als veel sites beweren. Ik zou echter m'n geld bewaren voor de betere games die er aan zitten te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kom ik op het punt:

Weet iemand een leuke game voor de Wii? Exite Truck is tegen die tijd volgensmij al uit en lijkt me redelijk tof, Red Steel viel voor velen wat tegen maar schijnt volgens wat vrienden toch wel tof te zijn, en zoals gezegt lag Zelda hier allang al dus die hoef ik niet meer te kopen. Dus iemand suggesties?

Als je per se nog een game wil naast Zelda is Super Monkey Ball een goede game, verder schijnt Call of Duty 3 wel redelijk te zijn en valt Red Steel volgens veel spelers niet zo tegen als veel sites beweren. Ik zou echter m'n geld bewaren voor de betere games die er aan zitten te komen.

Ik kan je weinig meer melden aangezien Zelda de enige echte goeie game voor de Wii, de rest zijn goeie budgettitels. Maar ik kan je wel zeggen dat je je misschien op de Virtual Console games kan storten tot er nieuwe toptitels voor de Wii uitkomen. Check daarvoor het Wii releaselijst topic van mijn zeer gewaardeerde pannenkoek bak en eet collega Piet-Herr :).

Link to comment
Delen op andere websites

Super Monkey Ball ben ik geen grote fan van, het ziet er grappig uit maar not my cup of tea, om het zo maar uit te drukken.

Maare, Piet Herr, heb jij enig idee wanneer toppers als Super Smash Bros. Brawl uitkomen? Dát lijkt mij echt een knaller.

Link to comment
Delen op andere websites

Super Monkey Ball ben ik geen grote fan van, het ziet er grappig uit maar not my cup of tea, om het zo maar uit te drukken.

Maare, Piet Herr, heb jij enig idee wanneer toppers als Super Smash Bros. Brawl uitkomen? Dát lijkt mij echt een knaller.

Staat gepland voor 2007, ik denk dus Q3 of Q4. Maar pin me daar niet op vast.

Link to comment
Delen op andere websites

Super Monkey Ball ben ik geen grote fan van, het ziet er grappig uit maar not my cup of tea, om het zo maar uit te drukken.

Maare, Piet Herr, heb jij enig idee wanneer toppers als Super Smash Bros. Brawl uitkomen? Dát lijkt mij echt een knaller.

2007. Ergens. Niemand weet het precies. Alle mogelijke data zijn inmiddels door de geruchtenmolen gegaan, de ene site beweert dat 'ie in juni komt, de andere zegt ineens te hebben opgevangen dat we tot december moeten wachten. Ik vermoed dat het Q2 wordt, maar dat is slechts speculatie.

Ikzelf wacht vooral op Mario Galaxy, waarmee het een beetje hetzelfde verhaal is als SSBB. Ik verwacht, met pijn in m'n hart, dat het nog wel tot oktober/november/december kan duren, maar het kan ook dat 'ie ergens deze lente verschijnt, waar ik wel op hoop. Niemand weet het.

Als je van minigames houdt, kan ik je trouwens games als Rayman Raving Rabbids of WarioWare: Smooth Moves aanraden. WarioWare bestaat uit zo'n 200 microgames met Japanse humor, Raving Rabbids heeft er wat minder, maar wel langere minigames en deze game heeft natuurlijk z'n naam qua konijnen. Voor meer informatie over Raving Rabbids kun je Jowx lief aankijken, als ik het me goed herinner heeft hij de game thuis liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Raving Rabbids schijnt vooral met vrienden dikke lol te zijn, helaas ken ik weinig mensen met een Wii of extra controllers (of ik heb gewoon bijna geen vrienden, maar dat idee laten we even weg :bier: ), dus ik vrees eigenlijk dat Rayman of WarioWare niks voor mij word.

Virtual Console games zal ik me waarschijnlijk ook wel even mee bezig houden, en al helemaal als Ocarina of Time verschijnt, en even hopen dat Golden Eye verschijnt natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...