Jump to content

Het grote: Wii topic


Jowx

Recommended Posts

ik heb ook een Wii :sigaar: echt een vet ding vooral DBZ budokai tenkaichi2 is vet :dans: maar als ik naar het winkelkanaal ga blijft ie heel lang laden en dan geeft ie een fout aan :bonk: kan iemand me helpen

Bewerkt: door ghost_rider
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    123

  • Piet-Herr

    93

  • SamShine

    65

  • Yohan

    64

Top Posters In This Topic

Ik heb ook een vraagje. Als ik de Wii vandaag apart laat leggen bij dixons. En vraagt of ze me bellen dat ik hem kan halen als ze hem binnen hebben. Over hoe lang krijgen ze die Wii dan binnen? :?

Tja, de Wii is nog steeds heel slecht verkrijgbaar. Ik weet niet precies hoe lang de wachtlijsten op dit moment zijn, maar de levering is in ieder geval nog heel slecht. Toen ik laatst bij de Free Record Shop stond, zeiden ze dat ze er vorige week één binnen hadden gekregen, dus de kans is groot dat je wel een tijdje moet wachten. Als je een Wii wil hebben zou ik bij zo veel mogelijk winkels pre-orderen, dan maak je de meeste kans dat je hem krijgt. En als je dan ergens een Wii koopt kun je je andere pre-orders gewoon afzeggen, daar doen ze niet moeilijk over. Het kan trouwens ook de moeite lonen om iedere week op vrijdag, dan zijn dacht ik de leveringen, even langs de Free Record Shop te gaan. Daar doen ze niet aan pre-orders, dus daar kun je hem na een levering zonder reservering kopen. Even geleden was ik trouwens bij de Mediamarkt in Den Haag en daar kan ik me herinneren dat ze er een aantal hadden staan. Ik weet het niet zeker, maar je kunt ze natuurlijk gewoon bellen en als ze hebben even langs gaan.

Klopt. Ik moest ook redelijk lang wachten op mijn Nintendo Wii. Ik heb ook gepre-ordered bij iedere winkel, waaronder Wehkamp, Bol.com, Dixons en Bart Smit. In eerste instantie stond er een wachtlijst van maarliefst 8 weken, maar ik kon hem al na 2 weken ophalen bij Bart Smit, omdat er natuurlijk zoveel mensen bij jan-en-alleman preorderen. Het ligt er maar net aan of er voldoende Wii's worden binnengehaald. Maar jammergenoeg is de levering van Wii's in Nederland inderdaad erg slecht. Opmerkelijk is dat in Duitsland wel een overdosis aan Wii's is geleverd.

Bewerkt: door Juice
Link to comment
Delen op andere websites

Morgen heb ik de Wii binnen. :sigaar: Het probleem is nu opgelost. :engel: Weet iemand nog wat goede spellen voor de Wii?

Hoewel hij door velen niet enorm gewaardeerd word: Red Steel is een redelijk gave shooter :)

The Godfather: Blackhand Edition is, als je het origineel niet gespeeld hebt, ook erg leuk, met een lange spelduur als je alle missies, hits en favors wilt afmaken en alle winkels/rackets/warehouses over wilt nemen en daarmee Don of NY word. Wii-besturing werkt ook lekker.

Een niet te missen topper: Zelda: The Twilight Princess. Valt verder weinig over te zeggen dacht ik zo.

Dragon Ball Z: Budokai Tenkachi 2 is een leuke game als je van fighters houd. Heb trouwens nog geen kans gehad om het spel uit te proberen dus ik baseer dit op de filmpjes en reviews die ik gezien heb.

Volgens IGN komt Super Mario Galaxy uit op 1 juni, dus als dat klopt en je kan nog eventjes wachten, ik heb erg hoge verwachtingen van deze game ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zo blij! Ik heb de Wii na 2 maanden wachten! Ik was voetballen en ik kreeg ''een prijs'' van mijn pa. Hij loopt naar auto. Ik zo: HIJ HEEFT TOCH GEEN WII!?!?! Hij komt met een Dixons tas! :D En nog wat erbij gekregen. Wat zijn de leukste games? Zelda vind ik wel leuk die ga ik halen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zo blij! Ik heb de Wii na 2 maanden wachten! Ik was voetballen en ik kreeg ''een prijs'' van mijn pa. Hij loopt naar auto. Ik zo: HIJ HEEFT TOCH GEEN WII!?!?! Hij komt met een Dixons tas! :D En nog wat erbij gekregen. Wat zijn de leukste games? Zelda vind ik wel leuk die ga ik halen!

Wario Smooth Moves is erg leuk en verslavend :clown: . Wii Pay is erg leuk als je met meerdere ben. Daar zit een lomp spelletje met een tank bij heb me de lul uit me broek gelachen ermee.. zo droog ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net Cars van me oma gekregen. ^_^ Zelf ga ik Mario Galaxy kopen als hij uit is. _O_

Je vergeet Battalion Wars II en Super Smash Brothers Brawl. Natuurlijk kan ik ook niet zonder Mario Galaxy. Voor die 3 spellen heb ik de Wii gekocht ^_^.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zo blij! Ik heb de Wii na 2 maanden wachten! Ik was voetballen en ik kreeg ''een prijs'' van mijn pa. Hij loopt naar auto. Ik zo: HIJ HEEFT TOCH GEEN WII!?!?! Hij komt met een Dixons tas! :D En nog wat erbij gekregen. Wat zijn de leukste games? Zelda vind ik wel leuk die ga ik halen!

Wario Smooth Moves is erg leuk en verslavend :clown: . Wii Pay is erg leuk als je met meerdere ben. Daar zit een lomp spelletje met een tank bij heb me de lul uit me broek gelachen ermee.. zo droog ^_^

Lijkt me wel speciaal om te zien Ewoud, vooral gezien het feit dat je een meisje bent ;)

Mijn broertje heeft Wii play ook, en met z'n tweetjes spelen is best tof. Biljarten vind ik toch een van de beste games, daarmee kan ik tenminste van die koter winnen. Tanks is ook erg gaaf, en koeienracen is ook pure lol _O_

Ik hoop nogsteeds dat IGN gelijk heeft en Super Mario Galaxy op 1 juni in Europa uit komt, dat zou namelijk betekenen dat er een grote kans is dat ik die op mijn verjaardag in mijn Wii kan stoppen =)

Trouwens, Henk, hoe is Cars? Uit ervaring met filmgames lijkt het me niet echt een supergame, maarja, dat zegt vrij weinig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Nintendo Wii krijgt WiiWare

Nieuws | 27 juni 2007 - Tegenover Newsweek maakte Nintendo bekend dat er een nieuw kanaal komt voor de Wii: WiiWare. Het nieuws zal vandaag officieel gepresenteerd worden maar Newsweek heeft de primeur. WiiWare is te vergelijken met Xbox Live Arcade: Spellen die tegen betaling van Wii Points gedownload kunnen worden. De Virtual Console kon dat ook al maar dat waren oude spellen die al eerder uitgebracht waren op een oude console. WiiWare is bedoeld voor nieuwe spellen die niet in de winkel te vinden zijn maar alleen gedownload kunnen worden tegen betaling van Wii Points.

Uitgevers en ontwikkelaars als Ubisoft en Sega hebben al interesse getoond in het nieuwe project van Nintendo. Maar Nintendo wil niet alleen maar grote ontwikkelaars trekken naar Wiiware. Nintendo geeft ook de ruimte aan kleine studio's die grote creatieve ideeën hebben.

Nintendo zal de games testen op fouten en de prijs gaan bepalen voor de titels. De spellen moeten wel voorzien worden van een leeftijdswaardering. Spellen onder de Adults Only-waardering mogen niet verschijnen op WiiWare. Een lancering van Manhunt 2 op WiiWare lijkt daarmee uitgesloten. In 2008 moeten de eerste titels verschijnen voor WiiWare.

Bron: InsideGamer

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wii is geweldig ! Alleen is mijn Wiimote ermee gestopt.... lampjes knipperen even en alles gaat daarna uit. Ben ik net verder met Zelda, kan in niet meer spelen :-( Kan iemand helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...