Jump to content

Het grote: Wii topic


Jowx

Recommended Posts

Ik denk van niet mario games waren nooit 1 van de leukste...

:{ Nooit de leuksten? Mario was in mijn ogen geweldig man! :tu:

Paper Mario moet ik nog kopen, het lijkt me een gigantisch gaaf spel maar momenteel zit ik een beetje krap met geld... Én Metroid komt volgende maand uit, én Dragon Ball Z DS, én The Phantom Hoursglass... En precies in de week dat Zelda en Metroid uitkomen heb ik PTA-week... Joepie :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    123

  • Piet-Herr

    93

  • SamShine

    65

  • Yohan

    64

Top Posters In This Topic

Ik denk van niet mario games waren nooit 1 van de leukste...

:{ Nooit de leuksten? Mario was in mijn ogen geweldig man! :tu:

Paper Mario moet ik nog kopen, het lijkt me een gigantisch gaaf spel maar momenteel zit ik een beetje krap met geld... Én Metroid komt volgende maand uit, én Dragon Ball Z DS, én The Phantom Hoursglass... En precies in de week dat Zelda en Metroid uitkomen heb ik PTA-week... Joepie :7

DragonballZ Densetsu is al uit, hoor ;). En het is een bagger spel :7

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk van niet mario games waren nooit 1 van de leukste...

:{ Nooit de leuksten? Mario was in mijn ogen geweldig man! :tu:

Paper Mario moet ik nog kopen, het lijkt me een gigantisch gaaf spel maar momenteel zit ik een beetje krap met geld... Én Metroid komt volgende maand uit, én Dragon Ball Z DS, én The Phantom Hoursglass... En precies in de week dat Zelda en Metroid uitkomen heb ik PTA-week... Joepie :7

Metroid zou ik wel kopen, DBZ niet. Mijn lijstje wat ik ga kopen is:

-Super Smash Brothers Brawl

-Mario Galaxy

-Batallion Wars II

-Super Paper Mario

-En waarschijnlijk zal ik wel iets vergeten zijn.

Misschien:

-Metroid Prime (Het is altijd zo moeilijk :-()

-Mario Kart (Wel lachen om te doen)

Post ook uw lijstje!

Link to comment
Delen op andere websites

Voor diegene die 'm niet hebben: Ga je 'm kopen? Waarom wel? Waarom niet?/

Ik denk van wel!

Ik ga hem kopen zodra ik tijd en geld heb :puh:

Bij mij zijn de grootste kanshebbers deze herfst Super Mario Galaxy en Super Paper Mario, dus waarschijnlijk haal ik ze allebei. Verder wil ik Mario Kart Wii (begin 2008, als het goed is) hebben, Metroid Prime 3 (afhankelijk van de recensies, Metroid Prime 2 vond ik niet bijzonder), Super Smash Bros. Brawl en Battalion Wars II wil ik stiekem ook best hebben. Omdat ik geen 300 euro in één seizoen uit wil geven aan games, betekent dat waarschijnlijk dat ik Super Paper Mario en Mario Galaxy koop, tegen het eind van de winter Mario Kart, als 'ie dan al uit is, en de rest komt later nog wel. Het leven is hard :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk van niet mario games waren nooit 1 van de leukste...

:{ Nooit de leuksten? Mario was in mijn ogen geweldig man! :tu:

Paper Mario moet ik nog kopen, het lijkt me een gigantisch gaaf spel maar momenteel zit ik een beetje krap met geld... Én Metroid komt volgende maand uit, én Dragon Ball Z DS, én The Phantom Hoursglass... En precies in de week dat Zelda en Metroid uitkomen heb ik PTA-week... Joepie :7

DragonballZ Densetsu is al uit, hoor ;). En het is een bagger spel :7

Waar ik op doelde was dat als ik nu Paper Mario en/of DBZ koop, ik zodadelijk geen geld over heb voor de nieuwe Zelda en Metroid ;) Of DBZ goed is ben ik nog niet achter gekomen, maar dat gebeurt snel genoeg.

@Piet-Herr... Hier is het precies hetzelfde, ik zit ook gewoon nog op school en hoe gaaf de games ook zijn ik ben ook niet echt bereid om bakken vol geld eraan uit te geven :-(

Link to comment
Delen op andere websites

We gaan toch wel wanneer Super Smash Brothers Brawl uitkomt met z'n allen tegen elkaar online hè.. Super Smash Brothers Melee was het best cube-spel, nu SSMB ook nog online, ik ga jullie allemaal PWNEN!!!:D MUWHAHAHAHAHAHA!

Alleen wel jammer dat alle geëdite versies weg zijn, zoals Ganondorf, Young Link, Falco. En alle onzin versies zoals Pikachu :cry:

Bewerkt: door Youp
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk eigenlijk nog veel meer uit naar de onlinemode van Mario Kart. Die gaan we ook allemaal kopen, toch? :$

Nintendo komt met de Wii-afstandsbedieningshoes

Nieuws | 2 oktober 2007 - Nintendo komt met een afstandsbedieningshoes voor de Wii. Dit omhulsel is van siliconenrubber en gaat lang mee. Hierdoor levert het de gebruiker allerlei voordelen op. Vanaf vandaag zal Nintendo deze Wii-afstandsbedieningshoes standaard meeleveren met alle Wii’s en alle Wii controllers die apart of met Wii Play worden verkocht. Verwacht wordt dat de hardware vanaf half oktober 2007 verkrijgbaar zal zijn.

[afbeelding hoes]

De hoes voorkomt dat de Wii-controller ernstig beschadigd als het per ongeluk iets of iemand raakt of van grote hoogte laat vallen. Dit omhulsel is zo ontworpen dat het eenvoudig aangebracht en verwijderd kan worden. Men heeft hiervoor gekozen met de gedachte van aankomende accessoires in het achterhoofd, zoals de Wii Zapper.

De consumenten die al in het bezit zijn van een Wii kunnen deze nieuwe beschermhoes alsnog via het internet bestellen door het desbetreffende bestelformulier welke hier is te vinden in te vullen.

Bron: Insidegamer

--------------------

Hip! Ik heb er in ieder geval alvast twee besteld, aangezien het toch gratis is :puh: Niet dat ik er last van te weinig grip heb, maar m'n WiiMote heeft daarentegen al wel een paar krassen van aanvaringen met de kast. Het is overigens wel jammer dat die dingen zo spuuglelijk zijn, en dat terwijl er al veel mooiere op de markt gebracht zijn door 3rd party-bedrijven.

Link to comment
Delen op andere websites

In mijn ogen begint het lijstje met de leuke Wiigames een beetje op gang te komen. ;) Ik ga zeker weten Super Smash Bros Brawl kopen, en misschien Soul Calibur Legends en The Sims Castaway. Over die laatste ben ik zeer onder de indruk. Het concept is natuurlijk geweldig. Eens een keer wat anders dan op het platteland een huisje in elkaar zetten en er een eigen leventje omheen bouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een kennis heeft het spel, maar ik heb hem nog niet gezien. Effe afwachten dan maar.....:cry:

Die kennis heeft Super Smash Bros. Brawl al? Vind ik knap, die komt nog lang niet uit! :clown:

Eergisteren was ik eigenlijk van plan Paper Mario te kopen, alleen uit automatischme ben ik met wat vrienden mee naar huis gefietst... Stom! Bedacht me halverwege pas dat ik naar de gameshop zou fietsen (compleet de andere kant op..). Helaas, maar morgen misschien wel, het ziet er in ieder geval veelbelovend uit dus ik ben wel nieuwsgierig of de game echt zo goed is.

Heeft iemand trouwens een idee wanneer we nou eindelijk Nintendo sterren in kunnen ruilen voor Wii Points? Het werd in december vorig jaar al gezegd dat 'het binnenkort mogelijk is', maar dat word nogsteeds gezegd terwijl we ondertussen 8 maanden verder zijn :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is nog niet bekend. Waarschijnlijk is de enige belofte die Nintendo qua sterren waarmaakt voorlopig dat ze na een jaar verlopen en ik denk dat ze daarna pas uitpakken met allerlei leuke dingen die je ineens van je sterren kunt kopen. Als je nu aan sterrenkaartjes komt, zou ik dus nog even wachten met invoeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsjah, dat is het lullige ervan... Ik heb nu een dikke 5000 sterren staan, en daarvoor zóu je toch 2000 wii points kunnen krijgen. Jammer, en als het zo uit pakt als je zegt dan is het een gigantische naaistreek van Nintendo. Maak je de fans weer lekker blij mee :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Sorry voor de dubbelpost, maar even een kleine 'update' hier :)

Gisteren Super Paper Mario gekocht, en ik ben toch tot de conclusie gekomen dat het een fantastisch spel is.

De graphics zijn vrolijk en vol kleuren, vooral de 2-D werelden zijn prachtig. De 3D wereld oogt zoals in sommige reviews werd gezegd inderdaad een beetje kaal, maar dat doet er voor mij niet zo veel toe omdat het grootste deel toch in 2D gespeeld word.

Ik zit nu in wereld 1 - 4, dus ik ben nog niet zo ver, maar verwacht later deze week een wat uitgebreider verhaal :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...