Jump to content

Het grote: Wii topic


Jowx

Recommended Posts

wanneer komt bully en wii fit uit?

Wii fit komt pas in 2008 uit. Wanneer ie in Europa/Amerika uitkomt is niet bekend (althans ik kan het niet vinden), maar op 1 december komt ie in Japan uit. Dus dat duurt nog best lang.

En Bully: Scholarship Edition op de Wii komt uit op 15 januari 2008. Zover ik kan vinden. Bij beide moet je nog eventjes wachten.

Ondertussen ga jij maar kinderen pesten op school en ga je maar rondjes rennen in het bos. Dat zal het wachten wel tegengaan :dans:

Bewerkt: door Youp
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    123

  • Piet-Herr

    93

  • SamShine

    65

  • Yohan

    64

Top Posters In This Topic

Een kleine update van het N-front :)

Ruil je sterren om voor Wii Points

Dit is het nieuws waar onze trouwste leden lang naar hebben uitgekeken: vanaf vandaag opent eindelijk de langverwachte Wii Points Card Shop zijn deuren!

De Wii Points Card Shop is de plaats waar Club Nintendo-leden hun sterren in kunnen ruilen voor Wii Points Cards. De digitale kaarten die je daar aanschaft bevatten een code die je in het Wii-winkelkanaal van je Wii kunt invoeren. Vervolgens zullen er Wii Points aan je Wii-winkelaccount worden toegevoegd, die je kunt gebruiken om Virtual Console-spellen of Wii-software aan te schaffen

Link naar het artikel: hier.

Eindelijk, na al vanaf de launch van de Wii beloofd te hebben dat het 'binnenkort' mogelijk zou zijn om je sterren in te ruilen voor Wii points.

Beetje jammer dat het zo lang geduurt heeft, maar het is er tenminste. Mijn grote ergernis op dit moment is dat alle Nintendo sites, zoals die van de Wii Points Card het óf niet doen of enorm sloom zijn.... Way to go Nintendo! :duh:

Ik heb net (na een flinke tijd wachten) eindelijk de Wii points card site kunnen bereiken, maar daat schoot ik ook niks mee op... ALLE 'producten' (kaarten van 100, 200, 300, 500, 1000 en 2000 sterren) waren niet meer beschikbar. Leuk dat Nintendo het dan eindelijk lanceert, maar zorg er in godsnaam dan wel voor dat het werkt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet waar ik Mario Galaxy mee zou moeten vergelijken om aan te geven hoe goed het is, ik kan alleen zeggen wat ik er van vind. Als totaal geen Mario-fan zijnde, geen fan van het genre platform en zelfs met twijfels over de controls van de Wii ben ik er vorige week maar aan begonnen. Wanneer gamesites en programma's zo laaiend enthousiast zijn over een game en het mijn interesse op zich ook wel wekt (door de beelden) moest het immers wel een redelijke game zijn, dacht ik. Onderhand is het een week later en ik ben wel overtuigd. Het is leuk om te doen, af en toe nog gemakkelijk, soms moeilijk, controls kloppen, het is grappig en je blijft het spelen. Ik ben nu misschien op 10% denk ik, en tot zover geef ik iedereen die beweert dat het een goede game is volkomen gelijk. Of het een 10 waard is weet ik niet, daar moet je denk ik zelf achter gaan komen, maar geld verknoeien doe je niet als je het koopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet waar ik Mario Galaxy mee zou moeten vergelijken om aan te geven hoe goed het is, ik kan alleen zeggen wat ik er van vind. Als totaal geen Mario-fan zijnde, geen fan van het genre platform en zelfs met twijfels over de controls van de Wii ben ik er vorige week maar aan begonnen. Wanneer gamesites en programma's zo laaiend enthousiast zijn over een game en het mijn interesse op zich ook wel wekt (door de beelden) moest het immers wel een redelijke game zijn, dacht ik. Onderhand is het een week later en ik ben wel overtuigd. Het is leuk om te doen, af en toe nog gemakkelijk, soms moeilijk, controls kloppen, het is grappig en je blijft het spelen. Ik ben nu misschien op 10% denk ik, en tot zover geef ik iedereen die beweert dat het een goede game is volkomen gelijk. Of het een 10 waard is weet ik niet, daar moet je denk ik zelf achter gaan komen, maar geld verknoeien doe je niet als je het koopt.

bedankt,overtuigend maar khoop nog meer reacties,voor over de gameplay,of die planeten groot zijn of niet enzo

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt,overtuigend maar khoop nog meer reacties,voor over de gameplay,of die planeten groot zijn of niet enzo

Ik kan weinig meer aan Preddy zijn verhaal toevoegen. Het spel bevat humor. Spanning en de planeten zijn zo leuk gemaakt. Ik vind het een heerlijk spel. De gameplay is onwijs leuk. Ik kan echt je het spel 100% aanraden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een kleine update van het N-front :)
Ruil je sterren om voor Wii Points

Dit is het nieuws waar onze trouwste leden lang naar hebben uitgekeken: vanaf vandaag opent eindelijk de langverwachte Wii Points Card Shop zijn deuren!

De Wii Points Card Shop is de plaats waar Club Nintendo-leden hun sterren in kunnen ruilen voor Wii Points Cards. De digitale kaarten die je daar aanschaft bevatten een code die je in het Wii-winkelkanaal van je Wii kunt invoeren. Vervolgens zullen er Wii Points aan je Wii-winkelaccount worden toegevoegd, die je kunt gebruiken om Virtual Console-spellen of Wii-software aan te schaffen

Link naar het artikel: hier.

Eindelijk, na al vanaf de launch van de Wii beloofd te hebben dat het 'binnenkort' mogelijk zou zijn om je sterren in te ruilen voor Wii points.

Beetje jammer dat het zo lang geduurt heeft, maar het is er tenminste. Mijn grote ergernis op dit moment is dat alle Nintendo sites, zoals die van de Wii Points Card het óf niet doen of enorm sloom zijn.... Way to go Nintendo! :duh:

Ik heb net (na een flinke tijd wachten) eindelijk de Wii points card site kunnen bereiken, maar daat schoot ik ook niks mee op... ALLE 'producten' (kaarten van 100, 200, 300, 500, 1000 en 2000 sterren) waren niet meer beschikbar. Leuk dat Nintendo het dan eindelijk lanceert, maar zorg er in godsnaam dan wel voor dat het werkt!

Onderhand werkt de site wel redelijk als je het mij vraagt. Voor de geïnteresseerden, er zijn weer 100 en 500 punten kaartjes om te wisselen. Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

Het werkt nu inderdaad weer prima. Wel balen dat de meeste kaarten dagelijks uitverkocht zijn. Ik heb nu al 2 keer 100 sterren en een keertje 500 sterren gekocht, het uiteindelijke doel is 1000 sterren (voor een n64 spel, uiteraard ;)), maar dat duurt nog wel eventjes als je nooit wat kán kopen, en als het al wat is het alleen maar kaarten van 100 zijn :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb een vraagje over de garantie van de wii.

Ik heb namelijk tijdelijk een wii geleend, alleen toen ik terug kwam van vakantie en de batterijen wilde vervangen (de lichtjes van controller gingen niet meer aan) kwam ik erachter dat 1 van de batterijen was gaan lekken.

Nadat ik de binnekant beetje heb schoon gemaakt en er nieuwe batterijen in had gedan deed hij het nog steeds niet.

Controller is dus kapot.

De wii is 2de hands en heeft dus geen garantie of kassabonnetje meer. Toch wil ik het liefst hem gratis laten repareren maar ik weet niet precies hoe ik dat moet doen.

Ik heb zelf al bedacht dat ik van iemand die wel een kassabonnetje heeft (van een andere wii dus), het bonnetje leen, naar de winkel ga waar hij het heeft gekocht met mijn kapotte controller en een nieuwe vragen.

Zou dit werken? en zo niet, is er dan een andere manier om hem te repareren?

En hoe werkt de garantie van nintendo, moet het worden opgestuurd of krijg je meteen een nieuwe controller mee?

Alvast bedankt

EDIT: Ik heb gister avond de onderkant van de controller even onder de koude kraan gehouden, een nachtje laten drogen en nu doet hij het weer :tu:

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje over de garantie van de wii.

Ik heb namelijk tijdelijk een wii geleend, alleen toen ik terug kwam van vakantie en de batterijen wilde vervangen (de lichtjes van controller gingen niet meer aan) kwam ik erachter dat 1 van de batterijen was gaan lekken.

Nadat ik de binnekant beetje heb schoon gemaakt en er nieuwe batterijen in had gedan deed hij het nog steeds niet.

Controller is dus kapot.

De wii is 2de hands en heeft dus geen garantie of kassabonnetje meer. Toch wil ik het liefst hem gratis laten repareren maar ik weet niet precies hoe ik dat moet doen.

Ik heb zelf al bedacht dat ik van iemand die wel een kassabonnetje heeft (van een andere wii dus), het bonnetje leen, naar de winkel ga waar hij het heeft gekocht met mijn kapotte controller en een nieuwe vragen.

Zou dit werken? en zo niet, is er dan een andere manier om hem te repareren?

En hoe werkt de garantie van nintendo, moet het worden opgestuurd of krijg je meteen een nieuwe controller mee?

Alvast bedankt

EDIT: Ik heb gister avond de onderkant van de controller even onder de koude kraan gehouden, een nachtje laten drogen en nu doet hij het weer :tu:

Toch om verdere problemen te voorkomen, je hebt GEEN garantie op lekkende batterijen, het is me zelf ook overkomen.. Nintendo gebeld en die vertelde mij dat er geen garantie op zat en dat ik een nieuwe kon bestellen, dat heb ik dan maar gedaan en ik werd ook geadviseerd om wat duurdere batterijen te gebruiken en als je voor lange tijd niet speelt de batterijen uit de wii-mote te halen..

Link to comment
Delen op andere websites

Het was ook een Duracel batterij die er in zat, en die staan over algemeen als goed merk bekend.

Maar gelukkig werkte mijn methode om het onder de koude kraan te houden, anders had ik denk ik ook een nieuwe moeten kopen.

Maar me vader zij dat batterijen vooral gaan lekken als ze bijna leeg zijn en dan een tijdje niet worden gebruikt.

En die duracel batterij was ook bijna leeg en heeft er toen nog 2 weken in gezeten ongebruikt.

Op tijd je batterijen vervangen dus bij de wii..

Link to comment
Delen op andere websites

Het was ook een Duracel batterij die er in zat, en die staan over algemeen als goed merk bekend.

Maar gelukkig werkte mijn methode om het onder de koude kraan te houden, anders had ik denk ik ook een nieuwe moeten kopen.

Maar me vader zij dat batterijen vooral gaan lekken als ze bijna leeg zijn en dan een tijdje niet worden gebruikt.

En die duracel batterij was ook bijna leeg en heeft er toen nog 2 weken in gezeten ongebruikt.

Op tijd je batterijen vervangen dus bij de wii..

Klopt, natuurlijk kunnen de duurde batterijen ook lekken maar de kans is aanzienlijk kleiner.. Maargoed batterijen vervangen hoeft niet zo zeer gewoon eruit halen als je lange tijd niet speelt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kga binnekort ook 'n Wii kopen, maar weet niet waar ze in voorraad zijn. Intertoys heeft ze voorlopig niet meer...Ik dacht nu de Wii zo lang al uit is dat de vraag naar Wii minder is geworden..Maybe moet ik het us proberen bij Media Markt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...