Jump to content

Het grote: Wii topic


Jowx

Recommended Posts

Ik heb een philips lcd tv met geen component ingang. Ik heb gehoord dat de wii op een lcd tv zonder een component kabel kutgrafhics levert. Mijn vraag is: welke kabel zou ik nou moete neme? alvast bedankt

Neem een component-kabel, die kabel is het beste voor HDTV's.

Ik heb een philips lcd tv met geen component ingang. Ik heb gehoord dat de wii op een lcd tv zonder een component kabel kutgrafhics levert. Mijn vraag is: welke kabel zou ik nou moete neme? alvast bedankt

Ik gebruik de kabel die je erbij kreeg. Niks mis met het beeld!

Als jij je Wii op een HDTV hebt aangesloten met de composietkabel raad ik je aan om een componentkabel te kopen. Die geeft betere beeldkwaliteit op een HDTV dan de gewone kabel.

Ja ,maar op een grote lcd tv is het niet zo handig om een composiet kabel te gebruiken. Ik twijfel tussen een s-video en een rgb kabel.

Je hebt aan een rgb kabel alleen iets op een hd-dvd. :{

Nee hoor, een RGB-kabel geeft betere beeldkwaliteit op iedere TV die dat ondersteunt. HD-DVD heeft daar niet zo veel mee te maken.

Zoals ik al zei heeft mijn tv geen component ingang dus ik weet niet welke kabel ik nou moet nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    123

  • Piet-Herr

    93

  • SamShine

    65

  • Yohan

    64

Top Posters In This Topic

Zoals ik al zei heeft mijn tv geen component ingang dus ik weet niet welke kabel ik nou moet nemen.

Als je geen component kabel kan aansluiten moet je een RBG SCART kabel aansluiten, dan heb je het beste beeldkwaliteit. :)

Maar niet alle tv's met een SCART aansluiting ondersteunen die kwaliteit van RGB, toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al zei heeft mijn tv geen component ingang dus ik weet niet welke kabel ik nou moet nemen.

Sorry, dan had ik daar overheen gelezen.

Ik ben net de stad in geweest en als ik de winkels waar ik langs ben gegaan mag geloven, heb ik geluk als de tweede levering vrijdag is. Nu begint m'n geduld echt op te raken. Zou de tweede levering niet vandaag zijn? Zouden er niet genoeg Wii's aanwezig op de launch? Blijkbaar heeft Nintendo nu ook de gewoonte om haar beloftes niet na te komen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar niet alle tv's met een SCART aansluiting ondersteunen die kwaliteit van RGB, toch?

Klopt, maar dat is wel het minste wat je van een LCD TV mag verwachten.. Als je tv het niet automatisch ondersteund kan je het met instellingen naar een speciaal RBG kanaal veranderen, anders heb je een composite signaal. En een composite signaal is het originele signaal dat sowieso bij de Wii geleverd wordt, daar heb je dus vrij weinig aan. :puh:

Ik ben net de stad in geweest en als ik de winkels waar ik langs ben gegaan mag geloven, heb ik geluk als de tweede levering vrijdag is. Nu begint m'n geduld echt op te raken. Zou de tweede levering niet vandaag zijn? Zouden er niet genoeg Wii's aanwezig op de launch? Blijkbaar heeft Nintendo nu ook de gewoonte om haar beloftes niet na te komen :duh:

Nintendo heeft gezegd de voorraad wekelijks bij te vullen, de volgende levering aan retailers is op woensdag 13 december, afhankelijk van de reguliere leverdagen van de winkels zelf kan hij woensdag, donderdag of vrijdag in de winkel liggen. Bij de winkel waar ik hem besteld hebt, krijgen ze 14 december een nieuwe vracht binnen. Hier zit dan ook de Wii tussen omdat deze op woensdag aan het magazijn is geleverd.

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al zei heeft mijn tv geen component ingang dus ik weet niet welke kabel ik nou moet nemen.

Sorry, dan had ik daar overheen gelezen.

Ik ben net de stad in geweest en als ik de winkels waar ik langs ben gegaan mag geloven, heb ik geluk als de tweede levering vrijdag is. Nu begint m'n geduld echt op te raken. Zou de tweede levering niet vandaag zijn? Zouden er niet genoeg Wii's aanwezig op de launch? Blijkbaar heeft Nintendo nu ook de gewoonte om haar beloftes niet na te komen :duh:

Of de vraag is gewoon te groot. ^_^ Maar het klopt inderdaad dat de 2de levering vrijdag is, maar ik kan hem dan wel halen met 95% zekerheid. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen Wii, maar hoorde onderstaand bericht net op de radio. Misschien een tip cq waarschuwing voor de gamejunks onder ons? :D

De website www.Wiihaveaproblem.com maakt melding van diverse ongelukken met het apparaat. De grootste klacht is dat bij het spelen van sportspellen, bijvoorbeeld honkbal en tennis, de controllers uit de hand kunnen schieten. Om de spelbeleving te vergroten, heeft Nintendo het mogelijk gemaakt om echte slagbewegingen te maken die via sensoren in beeld worden omgezet. De Japanse onderneming merkt nu echter ook de keerzijde van deze noviteit.

Om verdere ongelukken te voorkomen, wordt de dikte van het koordje naar het polsbandje van de controller bijna verdubbeld. Daarnaast gaat Nintendo de bespelers van de Wii er nadrukkelijker op wijzen om het polsbandje te gebruiken. Gamers vergeten dat nogal eens, zei een woordvoerster van Nintendo Benelux vrijdag.

Nintendo gaat de 'oude' controllers niet terugroepen, aldus de woordvoerster. Klanten kunnen hun polsbandjes wel inwisselen indien zij dat wensen. Zij moeten daarvoor contact opnemen met de onderneming zelf en de bandjes opsturen. Spelcomputers die binnenkort worden geleverd aan de detailhandel krijgen controllers met de verstevigde constructie. In Europa zijn sinds begin deze maand al 950.000 controllers verkocht

Bron: radio & www.nu.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Daar stond pas geleden ook een stukje over in de NRC :D Je kunt je kapotte polsbandjes overigens gratis laten vervangen voor nieuwe en dikkere polsbandjes.

De Dynabyte heeft me trouwens gebeld dat ik m'n Wii op kan halen ^_^ Jammer dat ik vanmiddag geen tijd heb :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Nintendo wil GTA voor de Wii

Nieuws | 15 december 2006 - In een TV interview heeft Reggie Fils-Aime van Nintendo laten weten dat Nintendo opnieuw gesproken heeft met Take-Two Interactive over een mogelijke Wii versie van het razendpopulaire spel Grand Theft Auto.

Bron:Insidegamer

Lijkt me wel vet. LAAT HEM KOMEN!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb morgen:

  • 1 Wii Nunchuk Controller
  • 1 Wii Classic Controller
  • 1 Wii Play + remote controller
  • 1 Wii Rayman Raving Rabbits
  • 1 Wii Zelda: Twilight Princess

Alleen ontbreekt er iets.. :sst: Maarja, ik kan nog wel even wachten. In de tussentijd heb ik zat andere dingen te doen en ik kan alvast de boekjes van de spellen gaan lezen. Verder negeer ik Mania-92 volledig op het forum. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb morgen:
  • 1 Wii Nunchuk Controller
  • 1 Wii Classic Controller
  • 1 Wii Play + remote controller
  • 1 Wii Rayman Raving Rabbits
  • 1 Wii Zelda: Twilight Princess

Alleen ontbreekt er iets.. :sst: Maarja, ik kan nog wel even wachten. In de tussentijd heb ik zat andere dingen te doen en ik kan alvast de boekjes van de spellen gaan lezen. Verder negeer ik Mania-92 volledig op het forum. :engel:

En de Wii zelf dan? Hoe je die soms niet Jowx? :D

Ik ga morgen m'n Wii halen met Zelda. Ik was eerst van plan om ook Wii Points en een Classic Controller te halen, maar sinds die LAN-adapter pas in januari uitkomt heb ik toch niets aan die dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ga maandag de wii kopen ik had hem bestelt en mijn buurman belde mij op(werkt bij de dixons) dat ik de wii kon komen halen egt cool!!!!! ik kon hem helaas vandaag niet halen wand mijn geld voor de wii heb ik op postbank.nl staan en daar had ik hem op internet sparen staan dus dat duurt ff voordat dat op mijn gewone rekening staat(ik haal ook NFS carbon erbij) samen bij een €250+€60=€310

de wii is cool!!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Europese Wii line-up eerste kwartaal 2007 onthuld

Nieuws | 19 december 2006 - Nintendo heeft haar line-up voor de Wii van het eerste kwartaal van 2007 bekend gemaakt. Zo zal Wario Ware: Smooth Moves op 12 januari verschijnen en komt het verslavende Japanse puzzelspel Kororinpa in februari naar Europa. Het nieuwste Mario Party avontuur, deeltje acht inmiddels, zal in maart verschijnen. De volledige lijst kun je hieronder vinden:

  • Wario Ware: Smooth Moves (Nintendo) - 12 januari 2007
  • Excite Truck (Nintendo) - 16 februari 2007
  • Kororinpa (Hudson) - 23 februari 2007
  • Baja Racing (Conspiracy) - 23 februari 2007
  • Disney's Chicken Little: De Avonturen van Ace (Disney/Buena Vista Games) - februari 2007
  • Wing Island (Hudson) - 23 maart 2007
  • Bionicle Heroes (Eidos) - 23 maart 2007
  • SSX Blur (Electronic Arts) - maart 2007
  • Mario Party 8 (Nintendo) - maart 2007
  • Tiger Woods PGA Tour (Electronic Arts) - maart 2007
  • Bust-A-Move Bash! (505 Games) - maart 2007
  • Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2 (Namco Bandai Games) - maart 2007
  • Disney's Meet the Robinsons (Disney/Buena Vista Games) - maart 2007
  • Sonic and the Secret Rings (Sega) - maart 2007
  • Teenage Mutant Ninja Turtles (Ubisoft) - maart 2007
  • Heatseeker (Codemasters) - eerste kwartaal 2007
  • Metal Slug Anthology (Ignition) - eerste kwartaal 2007
  • Mortal Kombat: Armageddon (Midway) - eerste kwartaal 2007
  • Rampage: Total Destruction (Midway) - eerste kwartaal 2007
  • The Ant Bully (Midway) - eerste kwartaal 2007
  • The Grim Adventures of Billy & Mandy (Midway) - eerste kwartaal 2007
  • Impossible Mission (System 3) - eerste kwartaal 2007
  • Leaderbord Golf (System 3) - eerste kwartaal 2007
  • Puzzle Balls (System 3) - eerste kwartaal 2007
  • Tennis Masters (System 3) - eerste kwartaal 2007
  • Blazing Angels: Squadrons of WWII (Ubisoft) - eerste kwartaal 2007

Bron: Insidegamer

-------------------------

-------------------------

Prince of Persia: Rival Swords naar de Wii

Nieuws | 19 december 2006 - We wisten al een tijdje dat Ubisoft plannen had om een Prince of Persia spel naar de Wii te brengen. Gisteren heeft het bedrijf aangekondigd dat het spel in kwestie Prince of Persia: Rival Swords gaat heten, en dat het een aangepaste versie zal zijn van het vorig jaar verschenen Prince of Persia: The Two Thrones.

Rival Swords zal dezelfde verhaallijn volgen als het originele spel, met het verschil dat de bewegingen van de prins ditmaal gemaakt dienen te worden door de speler met zijn/haar Wiimote. Hiermee worden overigens niet alleen de gevechten bedoeld, maar ook speciale bewegingen als het rennen tegen muren.

Prince of Persia: Rival Swords zal al in maart 2007 in de Europese winkels liggen.

Bron: Insidegamer

-------------------------

-------------------------

Eerste informatie over Mario Party 8

Nieuws | 19 december 2006 - Nintendo Power komt met de eerste informatie over Mario Party 8 voor de Wii. Wii bezitters die nog niet genoeg hebben gehad van het spelen van minigames kunnen deze nieuwe Mario Party al in maart 2007 oppikken.

Mario Party 8 zal zes verschillende spelborden bevatten en vele tientallen nieuwe minigames die allemaal gebruik maken van de Wiimote. Ook de luidspreker in de Wiimote zal een rol gaan spelen in het spel. Spelers kunnen deze keer kiezen uit maar liefst veertien speelbare karakters, waaronder Hammer Brother en de inktvis Blooper.

Bron: Insidegamer

-------------------------

-------------------------

Wii-browser vanaf 22 december beschikbaar

Nieuws | 19 december 2006 - Kort na de launch van het weerkanaal heeft Nintendo bevestigd dat een trialversie van de Operabrowser voor de Wii vanaf 22 december is te downloaden in Europa. Met deze browser kun je vanaf je Wii surfen over het internet.

Eind maart 2007 verschijnt de uiteindelijk versie van de browser, deze is dan gratis te downloaden tot tot juli 2007 gratis te downloaden. Vanaf juli zal de browser 500 punten kosten.

Bron: Insidegamer

-------------------------

-------------------------

Weerkanaal voor de Wii beschikbaar

Nieuws | 19 december 2006 - Misschien ben je vanochtend wakker geschrokken van een mysterieus blauw licht. Als dat zo is, dan ben je niet ontvoerd door aliens, maar heeft je Wii een bericht ontvangen. In dit bericht staat dat je op een symbool moet drukken voor een nieuwe update. Zodra je hebt geüpdate is het Wii weerkanaal gereed voor gebruik.

Bron: Insidegamer

-------------------------

Nu nog een LAN-adapter in de winkel leggen en dan zijn we allemaal tevreden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...