The Outlaw Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 ja mooi was ie wel ik dacht eerst die komt hem over maar toen zag ik dat hij hem panklaar legde voor zijn slof mooie goal niks om aan te merken. Sliding van de week Rafael van der vaart bij Jan Paul Saeys mooi gedaan Rafael :rolleyes:, zulke mooie zie je niet vaak Reageren
Thabit Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 Ik vond het trouwens schitterend hoe van der Vaart in de laatste minuut van ADO onderuit haalde. Dat noem ik nou eens een sliding :lol: Dat was idd een mooie sliding. Feyenoord 0-0, dat had niet gemogen. Ik ben niet voor Feyenoord ofzo, maar zo'n ploeg hoort toch te winnen van Twente? Ajax - ADO DH, Ajax had ook gewoon moeten winnen. Hebben jullie dat doelpunt van Vennegoor gezien? Dat hij eerst nog de bal omhoog tikte en toen knalde hij hem in het doel. Dat vond ik echt mooi gedaan. Van mij hoeft Feyenoord niet te winnen, komt SC Heerenveen op de 4e plek, vind ik ook wel een leuke ploeg! Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 Wie volgt de Italiaanse Serie A?????? :huh: Reageren
Tim14 Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 Wie volgt de Italiaanse Serie A?????? :huh: Ik, maar ik vind het niet zo leuk.. AC Milan - Internazionale, wat voor uitslag komt er dan: Ja 0-0 :lol: Reageren
RTS Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 FC Groningen heeft gister met 1-4 gewonnen van NAC. Eerst 1-0 achter maar kwamen heel sterk terug met mooie doelpunten Reageren
killarboy Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 2de klasse van België: KBHZ - Roeselare : 1 - 1. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.