Jump to content

Shit enzo :D

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand nog wat om te doen in san andreas

nu benk meestal aan het scheure met 3 sterre agter me aan :)

En k spring vaak parasute ofzo :slotje:

Hehe

maar weet iemand nog iets waar ik lol aan heb ?

Geplaatst:

Hier zijn al meerdere topic over, kijk maar eens in dit topic,

daar staan allerlei leuke dingen die je kunt gaan doen.

Check ook gelijk even de 100% Checklist op WikiGTA, daar staan alle dingen die je moet doen voor de 100%,

misschien vind je daar ook nog wat leuks. De checklist vind je hier.

Veel succes in San Andreas, Steff! ;)

Geplaatst:

we kunnen moeilijk zeggen wat je kan doen.

Doe wat je graag doet.

je kan MTA downloaden, dit is GTA maar dan on-line.

Geplaatst:

Hey Steff93, :cya:

Je kunt met de Hydra boven Area 69 gaan vliegen. Probeer zo goed mogenlijk te vliegen en alles te ontwijken. Verder kun je ook de Zero's Challenge doen Beefy Baron, daar kun je je kuntsten chekken. Hoe goed je eigenlijk kan vliegen. Probeer jezelf telkens te verbreken, om betere vliegkunsten te doen. Verder kun je natuurlijk ook iets vergelijksbaars doen. Je doet een Stadium Evenement en je probeert telkens het record te verbreken, sneller over de finish of meer punten halen bij dat ene LV ondereel.

Verder kun je natuurlijk ook alle scholen op goud proberen te halen, of eens proberen 36 miljoen dollar te verdienen bij het gokken. Het is allemaal mogenlijk. Gewoon een beetje proberen, verder kun je ook proberen de 100% te halen. Je kunt natuurlijk ook alle gebieden in Los Santos overnemen.

Mocht je dit allemaal voltooid hebben, kun je bijvoorbeeld mooie screens gaan maken. Lekker op het forum posten en een beetje mooie cijfers geven. Verder kun je natuurlijk filmpjes maken en die ook hier posten, er is best veel in San Andreas te doen.

En natuurlijk kun je ook Pimp my Ride doen, steel of zoek wat leuke wagens en ga ze tunen in een TuningShop (locaties), maak er een ontwijsgave wagen van. Je zit er stoere velgen op, hydralious en een mooie spoiler. Mocht dat allemaal gedaan hebben, dan rijd je naar een savehouse met een garage. Zo kun je proberen alle garage's vol te zetten met stoere gepimpte wagens.

--

Behalve al die dingen die ik al heb gezegt kan je ook nog de mod Multi Theft Auto spelen, dit is een mod voor GTA SA waarmee je online tegen anderen kan racen. Over een tijdje kan je met deze mod ook schieten op elkaar en van alles.. de race versie van MTA kan je hier downloaden.

Als je graag met mensen van dit forum MTA wilt spelen, moet je hier even kijken voor de gegevens van de Gtagames server.

Host: mtaserver.gtagames.nl

poort: 22003

Je kan ook gewoon mods in het spel gaan instaleren, dat is ook heel leuk en dan krijg je nog veel plezier aan het spel, kijk maar eens in de Gtagames Download Base, je kan ook even in het GTAForum modding gedeelte kijken, daar vindt je veel tips over modden.

Als je je spel mod kan je bijvoorbeeld vette auto's instaleren, bijvoorbeeld Laborghini's of vette Ferrari's.

Geplaatst: (bewerkt)

ps. wat houd dat rumble en mta in want ik zag dat je van alles moet veranderen enzo.. ( bij rumble dan )

en hoe gebruik je dat mta?

en wie weet vette outfit

Bewerkt: door Steff93
Geplaatst:
ps. wat houd dat rumble en mta in want ik zag dat je van alles moet veranderen enzo.. ( bij rumble dan )

en hoe gebruik je dat mta?

MTA kun je gewoon downloaden. Als je het gedownload hebt, moet je het installeren. Tijdens het installeren moet je even een account aanmaken op een site en daarna gaat de installatie weer verder. Als je de installatie achter de rug hebt, kun je het spel starten. Daarna kun je servers starten en gaan spelen. Je meot dan gewoon racen.

Met Rumble heb ik geen ervaring, naar mijn weten moet je ook alles veranderen. Dus niet echt leukv oor je gameplay. Rumble is volgens mij ook een multiplayer mod waarbij je 1vs1 kunt doen. Over ongeveer 2 maanden zal er ook een Multiplayer spel uitkomen, volgens mij is dit ook gelijk daaraan. Die nieuwe multiplayer mod tast volgens mij je spel niet aan. Dus kun je nog gewoon San Andreas spelen.

en wie weet vette outfit

Ik weet nog wel een vet stoere. Je kunt dit bij Binco kopen:

• Torso: Black Tank
  • Legs Woodland Camo
  • Shoes Hi-Top Sneaks

Ik weet ook nog wel een leuke kapsel en wat overige dingen om jou CJ echt stoer te maken. Met de kleren hierboven:

• Koop bij de kapper tegenover de Pizzatent in Los Santos, het Afro kapsel. Dat is een heel groot bos haar, zit er leuk en pimp uit.
  • Ga jezelf helemaal vol muscle trainen. Nu heb je heel veel spieren en lijk je breed gespiert en stoer.
  • Neem overal op je armen en romp (buik enzo) tattoo ages. Nu ben je de echte heer.

Als je dat allemaal doet. Komt het helemaal goed! Succes jongen!

Ey bedankt man ;):bier: ]

Jullie zijn hier echt handig

goeie site enzo Toppi :cya:

dit hieronder ben ik ;)

ik heb eindelijk uitgevonden enzo gwn met bijlage :D:D

vette car he ? ik hou niet zo van daft sportcar gedoe en deze doet me denken aan een mustang

het is een clover - zwart gespoten velgen eronder nitro en spoiler 8)

post-41998-1146306010_thumb.jpg

Bewerkt: door Steff93

Als je kleding uit wilt doen, moet je naar een savehuis gaan. Ga dan naar binnen en ga je garderobe in. Daar kun je andere kleding aan doen of kleding uitdoen.

Om kleding uit te doen, moet je 'remove items -> shades (dacht ik)'. Dan heb je geen doek meer voor je mond. Dit kan uiteraard met alle kleding.

Edit: Ik zie dat je je bericht al veranderd hebt. Maar als je dingen zoals tuning wagens en outfits wilt showen, kun je dit beter in het San Andreas media forum doen.

Bewerkt: door Flying Dutchman

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...