Jump to content

50 Cent of Tha Game


Juju

50 Cent of Tha Game?  

39 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie vind je beter?

    • Tha Game
      22
    • 50 Cent
      15


Recommended Posts

ik stem voor Tha Game.

Fifty is veelste comercieel geworden, hij zoekt met iedereen ruzie en heeft zelf 9 Bodyguard om zich heen. Dat is wel laf vind ik

The Game maakt teminste goeie muziek en doed lekker wat hij zelf wil

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
@ Respect! :

Veel Beats van The Game zijn tot nu toe geproduceerd door G-Unit & 50 Cent... :)

Sorry is niet waar. De Beats zijn voornamelijk van Cool & Dr. Dre, Prodigy,Hi-Tek, Kanye West, Scott Storch, Timbaland, Just Blaze, havoc, Eminem, Mike Elizondo e.a.

edit: 50 cent is executive producers maar hij maakte de beats niet, zou ie wel willen, en G-unit-interscope-aftermath is het label.

Ik Kies voor The Game. THE WESTCOAST IS BACK! 50 cent is te eentonig

Groetjes Laurenz

Bewerkt: door Laurenz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga voor The Game...

Waarom ?

Zoals al eerder werd gezegt is 50 veels te commercieel geworden, ik ben het respect voor hem als rapper kwijt, eigelijk voor de hele G-Unit... Maar dat houd niet in dat ik de muziek slecht vind nee integendeel de producers van veel van 50's tracks vind ik helemaal super vooral Dre en Em.

Ik heb gekozen voor The Game omdat hij de West Coast weer op de kaart heeft gezet na mij mening, lekker beats, krachtige lyrics!

50 heeft nu mischien meer bereikt dan The Game, maar Game gaat hem binnenkort voorbij denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

50 Cent heeft eerst Ja Rule gedisst omdat hij ging zingen, en nu doet 50 Cent het zelf ook, alleen Ja Rule kan het tensminste nog een beetje, en hij heeft niks gedaan toen The Game hem aan het dissen was, en nu komt hij ineens met Hate it Or Love it? The Game heeft al lang gezegd dat hij hun niet meer ging dissen en dat de beef voorbij was omdat G-Unit gewoon niks terug deed, je kan moeilijk in je eentje beef hebben.

En dan hebben ze ook nog die ''rap insider'' ingehuurd, het enige wat hij heeft gedaan is een nep plaatje van The Game als stripper over het internet verspried. En DJ Whoo Kid heeft hem gedisst op de radio.

Er zijn nog veel meer redenen waarom ik op The Game stem.

gunitwhackshit7tc.jpg

GGGGGG- UNOT!

EDIT: The Game heft gewonnen, hoe zou dat nou komen? :bonk:

Bewerkt: door CenMan
Link to comment
Delen op andere websites

Een commerciele rapper is iemand die alleen rapt voor het geld en de tmf tienertjes enzo. Een niet commerciele rapper rapt niet alleen om geld te verdienen of om meer fans te krijgen, hij rapt voor respekt op straat, en niet voor de mainstream fans. Ken je Omar Cruz? Waarschijnlijk niet, dat komt omdat hij geen commerciele cd's heeft gemaakt. Hij heeft meer talent dan de meeste rappers die ik ken.

EDIT: Een commerciele rapper is meestal gewoon een slechte rapper maar een goede zakenman.

Bewerkt: door CenMan
Link to comment
Delen op andere websites

Een commerciele rapper is iemand die alleen rapt voor het geld en de tmf tienertjes enzo. Een niet commerciele rapper rapt niet alleen om geld te verdienen of om meer fans te krijgen, hij rapt voor respekt op straat, en niet voor de mainstream fans. Ken je Omar Cruz? Waarschijnlijk niet, dat komt omdat hij geen commerciele cd's heeft gemaakt. Hij heeft meer talent dan de meeste rappers die ik ken.

Ja zoiets dacht ik al, bedankt CenMan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond Get Rich Or Die Tryin wel en hele goede cd, alleen natuurlijk weer die liedje als In Da Club (die vond ik minder) komen op tv. Dat is mischien ook maar goed want anders zou alle rappers verhalen over drugs, gevechten, politie neerschieten, enz. gaan verzinnen om meer geld te verdienen.

Link to comment
Delen op andere websites

the game!!! 50 cent met zn groupies en die alleen maar hetzelfde woordje zegt in een nummer zoals: bij het nummer ya heard me zegt hij ook alleen ya heard me... bitch get down... ya heard me... ik heb nooit echt van 50's teksten gehouden, de soundtrack is het best. ik kies ook echt voor tha game! hij rapt tenminste nog zoals het hoort!

Link to comment
Delen op andere websites

the game!!! 50 cent met zn groupies en die alleen maar hetzelfde woordje zegt in een nummer zoals: bij het nummer ya heard me zegt hij ook alleen ya heard me... bitch get down... ya heard me... ik heb nooit echt van 50's teksten gehouden, de soundtrack is het best. ik kies ook echt voor tha game! hij rapt tenminste nog zoals het hoort!

Jij weet tenminste waar je het over hebt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...