Jump to content

[PS] Simele maar mooie signature


Goliat

Recommended Posts

Ik vind dat Backround over de Render heenzetten niet echt mmoi. Sorry. voor derst niet slecht..

Klopt, maar het was eigenlijk de enige manier om de render goed bij de achtergrond te laten passen.

Ik had mischien de render nog kunnen dublicaten en daarna motion blur en de layer op overlay zetten.

Dan zou de render wat beter naar voren komen en er ook mooier uitzien, ik had alleen geen ruimte meer om dat in de tut te zetten en daarnaast had ik zo iets van: het is pas m'n 2e tut dus het resultaat hoeft niet verblindend te zijn. ;)

Ik heb ook wat effecten achterwegen gelaten, de tut is gebasseerd op wat ik eerder die dag had gemaakt:

signature01114xw.jpg

Deze sig ziet er op de eentonigheid na wel beter uit lijkt me.

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...
Ik kan geen kleuren meer krijgen alleen zwart wit hoe kan dat??ik heb cs2??

Ik denk dat je hem op Grascale hebt staan. Dat kun je veranderen door File - New - Dan zie je Color mode staan (bij jou staat daar grayscale) - Dat verander je naar RGB Color.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan geen kleuren meer krijgen alleen zwart wit hoe kan dat??ik heb cs2??

Ik denk dat je hem op Grascale hebt staan. Dat kun je veranderen door File - New - Dan zie je Color mode staan (bij jou staat daar grayscale) - Dat verander je naar RGB Color.

Nog even een toevoeging: Als je de kleuren bij een bestaand document weer wilt toepassen, dan kun je dat doen via 'Image -> Mode -> RGB Color'.

Bepaalde layers kun je dan desgewenst weer zwart/wit maken door de toetsencombinatie Ctrl+Shift+U te gebruiken. Hiervoor moet je de layer echter wel eerst 'Rasterizen'. Dat doe je door met de rechtermuisknop op de layer in het layerpaneel te klikken, en vervolgens te kiezen voor 'Rasterize Type'.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...