Flitskikker Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 (bewerkt) Hoi GTAForumers! Ik heb deze mod gedownload: Bovenste mod op deze pagina Met deze mod kan je in een heli vliegen Maar ik weet niet of hij werkt. Ik ben met een grote mod bezig dus ik kan hem niet testen, want misschien gaat mijn mod erdan aan. Backuppen kan ik niet omdat mijn hardeschijf te vol zit. Dus wil ik vragen of een van jullie hem wilt testen. Misschien zet ik hem wel in mijn mod. Alvast bedankt. Bewerkt: 30 april 2006 door flitskikker Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Ik doe het voor je,ik post zo het resultaat. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2006 (bewerkt) Het lijkt me wel moeilijk. @ViceSunshine: Heel erg bedankt! Bewerkt: 30 april 2006 door flitskikker Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 -De helikopters in de vlieghaven zijn nog niet vliegbaar. -De maker van de mod zegt dat hij het in de plaats van de Mr. Whoopee heeft gedaan, dus ben ik eens in de import/export garage gaan kijken. -Inderdaad,er gebeurde wat,toen de garage open ging kreeg ik opeens een unhandled exeption,er is dus inderdaad wat aan de Mr. Whoopee gedaan. -Maar ofwel is het m'n versie van gta3 waar iets mis mee is,of de mod werkt niet volledig juist. (Ik heb de auto install gebruikt) -Ik zou wachten tot iemand op het forum het kan bewijzen dat het werkt,(fraps ofzo) voordat je het daadwerkelijk in je VC mod steekt. Ik hoop dat je wat aan m'n test hebt :$ . Reageren
Damos Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 (bewerkt) Ik zou hem wel even willen testen ik zit toch nooit op gta 3 en het maakt niet uit dat hij het dan niet meer doet. EDIT: de database van de site is down dus ik kan het niet testen sorry. Bewerkt: 30 april 2006 door Damos Reageren
Flitskikker Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2006 (bewerkt) Geupload met Rapidshare: KLIK Ik heb ook nog eens in de readme gekeken. Er staat dat je gta3 moet opstarten, daarna gta3 admin console (Bijgeleverd) moet opstarten (alt+tab om naar windows te gaan). En dan naar de Mr. Whoopee gaan. Op numpad 2 drukken. En dan vliegen. Bewerkt: 30 april 2006 door flitskikker Reageren
-Roy- Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Ik heb het geprobeerd maar het werkt niet. Als ik zo'n helicopter in mijn garage zet dan loopt 'ie vast. Met een unhandeld exception error. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2006 En als je de R* patch download? Reageren
sido Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Geupload met Rapidshare:KLIK Ik heb ook nog eens in de readme gekeken. Er staat dat je gta3 moet opstarten, daarna gta3 admin console (Bijgeleverd) moet opstarten (alt+tab om naar windows te gaan). En dan naar de Mr. Whoopee gaan. Op numpad 2 drukken. En dan vliegen. je kunt ook gewoon de windows toets gebruiken... (toets tussen ctrl en alt, er staat een vlaggetje op, het logo van windows) Reageren
Damos Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Ik heb het eens geprobeerd maar mijn gta 3 werkt er niet meer door elke keer als ik hem start geeft hij een fout. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Ik heb het eens geprobeerd maar mijn gta 3 werkt er niet meer door elke keer als ik hem start geeft hij een fout. Eventjes de bestanden die je hebt overgeschreven opnieuw in de goede mappen zetten. Van veel bestanden kun je schone versies vinden in de downloaddatabase van GTAGames. ______________________________ Ik krijg ook een unhandled exception error, en heb de patch erop staan... Ik zou hem niet gebruiken als ik jou was. Reageren
Le MrG Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Heb je misschien de E-mail van de maker, misschien kan die je helpen! Reageren
Wazuup Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Flitskikker je kan niet zomaar een mod in jouw mod gebruiken zonder toestemming he? Reageren
Dx11 Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 ik wil niet lullig zijn maar bij mij werkt die heli wel, het vliegt alleen voor geen meter, je kan alleen dalen door de motor uit te zetten en je moet wel gta3 console hebben maar soms zit die er bij en soms niet... oja als je een beetje verstand hebt van instelle kan je ook nog bepale hoe snel die heli stijgt en daalt enz enz... maarja tis wel vet, je kan echt overal kome daarmee ik heb ff de versie erbij gedaan die bij mij werkt, alleen adminconsole niet want dat is meer dan 2 mb maar die kan je zelf vast wel ergens vandaan hale.. iedereen veel plezier ermee! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 1 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Grotere bestanden kun je hier uploaden. Alvast bedankt als je dat doet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.