Jump to content

Vliegbare helicopter


Flitskikker

Recommended Posts

Hoi GTAForumers!

Ik heb deze mod gedownload:

heliflyablethumb6wo.jpg

Bovenste mod op deze pagina

Met deze mod kan je in een heli vliegen

Maar ik weet niet of hij werkt.

Ik ben met een grote mod bezig dus ik kan hem niet testen, want misschien gaat mijn mod erdan aan.

Backuppen kan ik niet omdat mijn hardeschijf te vol zit.

Dus wil ik vragen of een van jullie hem wilt testen.

Misschien zet ik hem wel in mijn mod.

Alvast bedankt.

Bewerkt: door flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

-De helikopters in de vlieghaven zijn nog niet vliegbaar.

-De maker van de mod zegt dat hij het in de plaats van de Mr. Whoopee heeft gedaan,

dus ben ik eens in de import/export garage gaan kijken.

-Inderdaad,er gebeurde wat,toen de garage open ging kreeg ik opeens een

unhandled exeption,er is dus inderdaad wat aan de Mr. Whoopee gedaan.

-Maar ofwel is het m'n versie van gta3 waar iets mis mee is,of de mod werkt niet

volledig juist. (Ik heb de auto install gebruikt)

-Ik zou wachten tot iemand op het forum het kan bewijzen dat het werkt,(fraps ofzo)

voordat je het daadwerkelijk in je VC mod steekt.

Ik hoop dat je wat aan m'n test hebt ;) :$ .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou hem wel even willen testen ik zit toch nooit op gta 3 en het maakt niet uit dat hij het dan niet meer doet.

EDIT: de database van de site is down dus ik kan het niet testen sorry.

Bewerkt: door Damos
Link to comment
Delen op andere websites

Geupload met Rapidshare:

KLIK

Ik heb ook nog eens in de readme gekeken. Er staat dat je gta3 moet opstarten, daarna gta3 admin console (Bijgeleverd) moet opstarten (alt+tab om naar windows te gaan). En dan naar de Mr. Whoopee gaan.

Op numpad 2 drukken. En dan vliegen.

Bewerkt: door flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

Geupload met Rapidshare:

KLIK

Ik heb ook nog eens in de readme gekeken. Er staat dat je gta3 moet opstarten, daarna gta3 admin console (Bijgeleverd) moet opstarten (alt+tab om naar windows te gaan). En dan naar de Mr. Whoopee gaan.

Op numpad 2 drukken. En dan vliegen.

je kunt ook gewoon de windows toets gebruiken... (toets tussen ctrl en alt, er staat een vlaggetje op, het logo van windows)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het eens geprobeerd maar mijn gta 3 werkt er niet meer door elke keer als ik hem start geeft hij een fout.

Eventjes de bestanden die je hebt overgeschreven opnieuw in de goede mappen zetten. Van veel bestanden kun je schone versies vinden in de downloaddatabase van GTAGames.

______________________________

Ik krijg ook een unhandled exception error, en heb de patch erop staan... Ik zou hem niet gebruiken als ik jou was.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ik wil niet lullig zijn maar bij mij werkt die heli wel, het vliegt alleen voor geen meter, je kan alleen dalen door de motor uit te zetten en je moet wel gta3 console hebben maar soms zit die er bij en soms niet... oja als je een beetje verstand hebt van instelle kan je ook nog bepale hoe snel die heli stijgt en daalt enz enz... maarja tis wel vet, je kan echt overal kome daarmee :D

ik heb ff de versie erbij gedaan die bij mij werkt, alleen adminconsole niet want dat is meer dan 2 mb maar die kan je zelf vast wel ergens vandaan hale.. iedereen veel plezier ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...