Jump to content

cheatdevice


ASPHALT

Recommended Posts

ik wil graag screens maken en flimpjes dus ik zal de cheatdevice wel moeten downloaden maar kan dit alles kwaat op mijn save games? Ik wil niet cheaten maar alleen filmpjes en screens maken. Niet dus dat mijn PSP kapoet gaat of LCS. En graag uitleg hoe je hem moet instaleren en al die sh*t :D

O,ja wat is de beste versie???

___________________________________________________________________________

P.S. ja ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik snapte er geen hol meer van :bonk:

Alvast bedankt :cya:

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

De cheatdevice maakt een nieuwe savegame, dus het kan geen kwaad bij je andere savegames. Zorg er alleen wel voor dat er geen savegame in het eerste slot zit.

Je psp of lcs kan ook niet kapot gaan van de cheatdevice. Hij kan hoogstens eens uitvallen.

Je kan de cheatdevice installeren door de het gedownloade bestand in de map */verwisselbare schijf/psp/savegames te zetten. Daarna start je lcs op en laad je de eerste savegame. Nu krijg je een geel menu op je scherm met alle cheats. Je kan dit menu aan en af zetten door op L+boven te drukken.

De beste versie is de nieuwste, nu dus 1.0c.

Link to comment
Delen op andere websites

Disclaimer: THIS CAN CRASH YOUR GAME. USE AT YOUR OWN RISK. USE 333MHZ AT YOUR OWN RISK! Don't save your game after using this.

dit staat ook op die site?? :?

_______________________________________________

edit: in welke map moet ie gezet worden en moet ik een backup maken van al mijn save games ik heb dat ergens gelezen maar andere zeggen van niet :?

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Het spel kan er wel door crashen, maar dan moet je het gewoon opnieuw opstarten. Bij het gebruik van 333mhz kan volgens mij de batterij overhit geraken, dus daardoor zou het misschien wel eens kunnen kapot gaan, maar daarvoor moet je volgens mij wel exteem lang spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

oke ik ga hem denk toch instaleren.

en mijn laatste vraagen:

1. als je hem hebt dan staat er een map PSP en daarin een map Savedata maar deze mappen heb ik al op mijn psp staan

2.waar moeten die pets, programming, readme heen in de map PSP of in savedata?

en wat is eigenlijk 333mhz :$

alvast bedankt :cya: en srry van de vele vragen

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet de savegamemap, (met die gekke naam) bij alle savedata op je PSP proppen.

De readme ect. zit in die map, die zijn er alleen als instructie!

En 333mhz is een betere beeldkwaliteit, maar dit weet ik niet zeker!

Link to comment
Delen op andere websites

Met crashen word bedoeld: het beeld staat stil en je hebt geen geluid meer, als dit gebeurt werkt er niks meer, je zal je PSP moet resetten met de Power switch.(dit kan enkele seconden duren)

333MhZ (betere beeldkwaliteit + spel loopt sneller(in videomode)) heb ik nog nooit geprobeerd en zou ik ook nooit doen als ik jou was.

om die map op je PSP te zetten:

- begin met alle bestanden uit pakken en zet daarna deze map : 'ULES00151S0' in */PSP/SAVEDATA

- Start LCS op en laad de savegame met de screen van de helikopter.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...