Jump to content

[SA] FotoContest IV


Barcelona

Recommended Posts

Met trots Presenteer ik:

Fotocontest4!

Ik zal uitleggen wat je moet doen in deze contest. Maak een mooie foto met een mooi uizicht, leuk sfeertje,etc.... Als je een mooie screen hebt gemaakt, stuur dan een PM of PB naar me met de foto. Kijk maar naar deze voorbeeld.

Naam:Kees

Beschrijving:Mooi uitzicht over de brug.

Console:PC

Foto:

gallery281gz.th.jpg

De screen kan je uploaden bij deze site.http://imageshack.us/

Dan moet je bij Thumbnail for forums (1) de balkje kopieren, en dan in je post bij Foto: plakken.

Je moet in de eerste ronde een mooie screen nemen bij Lasventuras of losantos.Je mag maar 1 screen

nemen in deze ronde, en ik doe wel aan wijzingen, maar je mag dat maar 1 keer doen in deze fotocontest.

Hopelijk krijg ik snel ik screens binnen van mensen die meedoen. :)

Succes!

Oja, ik vind het erg prettig dat hier niemand post behalve ik. Vragen of meningen horen bij het vragentopic

En ik heb toestemming van Bigsmoke.

ik moet binnen 16 mei je foto binnen hebben, en je mag ook op 16 mei je foto sturen, maar doe dat voor 21:00. Ben je te laat? Dan maak ik een beslissing of je nog wel of niet mag doen.

Naam: SilverDust

Beschrijving: Zonsondergang van Downtown in Los Santos

Console: PC

Foto:

gallery31sh.th.jpg

Naam: Julio

Beschrijving: Mooi zicht op Grove Street en zo te zien zit CJ weer in de problemen

Console: PC

Foto:

cjgearresteerdingrovestreet9sf.th.jpg

Naam:ikt

Beschrijving: Zonsondergang in LV, je ziet alleen de zon niet

Console: PC

Foto:

gallery544xr.th.jpg

Naam: Italia_juju

Beschrijving: Badlands en Desert verbonden met de zon.

Console: PC

Foto:

gallery974gu7om.th.jpg

Naam:svenie

Beschrijving:Uitzicht op het strand van LS.

Console:PC

Foto:

locatie87nc3yn.th.jpg

Naam:CoZ

Beschrijving:Dawn of the egyptians.

Console:PC

Foto:

gallery4732uu.th.jpg

Naam:Alex

Beschrijving:Uitzicht bij Garver & fourth railway bridge

Console:PC

Foto:

foto39yu5uw.th.jpg

Bewerkt: door Barcelona
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb nog maar 4 foto's binnen, en ik wil graag meer foto's krijgen.

Daarom start ik het stemtopic op 26 mei, en stuur alsjeblieft een foto!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Fotocontest 2e ronde!

De leden die door gaan naar de volgende ronde Gefelicteerd!

Nu maken jullie 1 foto ergens in de Dersert of Sanfierro maken.

Ik heb voor jullie nog een tip over hoe je een foto mooi kunnen maken. Als je bij zondsondergang of zondsopgang een foto maakt van een goed uitzicht, dan is die heel mooi, dus dan heb je meer kans om te punten te krijgen. Jullie kunnen jullie foto inleveren tot 17 Juni om 20:00. Ben je te laat? Dan kan je jammer genoeg niet meer meedoen. Succes ermee!

Naam: Silverdust

Beschrijving: Mooi uitzicht over een rustig gebied in The Dersert.

Console: PC

Foto:

gallery1111dc.th.jpg

Naam: Svenie

Beschrijving: Verdant Meadows

Console:PC

Foto:

svenie6es2sw.th.jpg

Naam:CoZ

Beschrijving: Power to the people

Console:PC

Foto:

smgallery5109bl.th.jpg

Naam: Bling

Beschrijving: Zicht op Toreno's Ranch vanaf de steiger.

Console: PC

Foto:

safc15xa0uv.th.jpg

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Hallo? Uhmm.. Hallo?? :cab: Niemand? Volgende keer iemand inlichten over het lang wegblijven van je eigen georganiseerde Fotocontest.

Ik neem het even over, een contest dat lang blijft staan wordt ik ook niet goed van, en al helemaal de deelnemers lijkt mij.. :{

Oke ik heb even alle stemmen zitten tellen, en ik ben eruit gekomen.

Bling - 30 punten

CoZ - 24 punten

Svenie - 21 punten

Silverdust - 15 punten

Helaas Silverdust is afgevallen :cya: Bling, coz en Svenie gaan door naar de finale ;)!

Ps: ikzelf heb het al druk genoeg, en deze fotocontest erbij gaat mij niet lukken. Ik zou het fijn vinden als iemand anders dit even over kan gaan nemen. De gene die als eerst mij een PB stuurd over dit, die mag het overnemen.

Maximaal 7 dagen inlevertijd voor de foto's. Foto's moeten op deze manier in het topic worden gezet:

Naam:

Beschrijving:

Console:

Foto:

De Pb met de foto's moet ook zo worden gedaan, naar de gene die het overneemt. De gene die het overneemt mag natuurlijk zelf bepalen waar de foto's moeten worden gemaakt en hoeveel foto's je mag maken.

.Levi. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik heb de toesteming gekregen van .Levi. om deze fotocontest over te nemen. :) Dus laat ik maar alles meedelen. ;)

Fotocontest: Finale Ronde.

De deelnemers moeten ditmaal 1 foto van The Badlands nemen. Ze kunnen deze insturen tot het einde van de maand. Hierbij hou ik ook rekening met vakanties van de deelnmers. Veel succes, en dat de beste moge winnen.

Foto's:

Naam: Svenie

Beschrijving: Een waterplasje.

Console: PC

Foto:

waterqq5.th.jpg

Naam: CoZ

Beschrijving: Forensflare ;)

Console: PC

Foto:

gallery238zk8.th.jpg

Naam: Bling

Beschrijving: Truth's Farm

Console: PC

Foto:

sfarmte0re4.th.jpg

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Uitslag van de Finale Ronde.

Ja, het zit er weer op, de San Andreas Fotocontest. Allereerst wil ik alle deelnemers bedanken, die mee hebben gedaan aan deze fotocontest. Ten tweede wil ik Barcelona bedanken, voor het starten van deze fotocontest. Maar ja, jullie zitten nu waarschijnlijk allemaal te wachten op de uitslag, en die zal ik nu meedelen. :)

Deze persoon had in de 1ste ronde wat moeite om punten te krijgen, maar hij herstelde zich snel in de 2de ronde. Deze ronde had hij opnieuw wat moeite, maar hij is toch knap 3de geworden in deze fotocontest.

3de plaats: CoZ[/font] :klap:

De persoon die deze 2 plaats heeft bemachtigd, legde een moeiteloze weg af naar de Finale Ronde. In de 1ste ronde behaalde hij een 3de plaats, en in de 2 de ronde behaalde de 1ste plaats. Nu behaald hij een plaatst die hij nog niet behaald heeft, ik heb het natuurlijk over Bling[/font]. :klap:

En de winaar van deze fotocontest won niet alleen deze ronde, maar ook de eerste. Hij had echter wat problemen met de 2de ronde maar hij is er toch doorgekomen. De winaar van deze 4de San Andreas Fotocontest is geworden: Svenie[/font]

Winaar zijn foto's

1ste ronde

locatie87nc3ynhm8.th.jpg

2de ronde

svenie6es2swnh0.th.jpg

Finale Ronde

waterqq5zv8.th.jpg

De 3 finalisten, krijgen zo snel mogelijk een badge opgestuurd. ;)

Eventuele commentaar en reacties mogen nu in dit topic gegeven worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Proficiat Svenie :klap: En alle anderen natuurlijk...

Ik vind dat je een verdiende 1ste plaats hebt gekregen, maar ik vond de foto's van Bling en Coz ook heel erg mooi, door lange afwezig heid heb ik niet kunen meetstemmen...

Proficiat!!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...