Jump to content

de kamer uit het introfilmpje


Mike Toreno

Recommended Posts

Het Howlin's Pete Bike Emporium, heb je daar al wel de ruimte van gevonden, maar heeft het in het spel geen functie?

en wat bedoel je met onbekende hemel, of ze wel echt bestaan, of dat de locatie onbekend is?

Ik heb ook een Hidden Interiors mod gehad, daarbij zat Maro's Bistro's tegenover de parkeergarage bij de Marina in Ocean Beach, je kon er zo naar binnen lopen, ook zaten daar Ken Rosenberg's kantoor, Auntie Paulet's huis, Printworks, V-Rock concerthal, Love-Fist hok en misschien nog wel één bij.

Wat ik trouwens vreemd vind, Vice City is nu al 3 of 4 jaar uit, dan lijkt het me toch wel dat ze al die interiors al láng gevonden zouden hebben?

En wat wordt bedoelt met "hemel", op welke hoogte, of welke x-y coördinaten?

Trouwens wel leuk om het allemaal te zien, de ongebruikte interiors zouden dus ook nog eens zo'n situatie kunnen zijn van een één of ander gebrek waardoor er weer een één of andere missie niet in is gekomen.

Als er genoeg motivatie en tijd zou zijn, zou je over een tijdje nog wel een Full Version Vice City uit kunnen brengen, al die nu onbenutte interiors wel gebruikt, grotere luchtmachtbasis, missies van Pastor Richards enzo.

Geeft Rockstar zelf eigenlijk nooit informatie weg over niet-gebruikte gebieden, verdwenen personages en missies?

Link to comment
Delen op andere websites

Het Howlin's Pete Bike Emporium, heb je daar al wel de ruimte van gevonden, maar heeft het in het spel geen functie?

Die ruimte bevindt zich gewoon achter de gevel in K, maar je kunt er zonder een trainer niet komen. Het lijkt op een kledingwinkel, zoals die ene waar je de Cuban Outfit kunt halen. Misschien dat het de bedoeling was dat je hier een Biker Outfit kon vinden.

en wat bedoel je met onbekende hemel, of ze wel echt bestaan, of dat de locatie onbekend is?

Ze bestaan natuurlijk wel, aangezien de interiors gewoon te zien zijn in het spel, als gewoon interior of als decor voor een cutscene. Ik weet echter niet in welke hemel ze zich bevinden. Interiors die niet toegankelijk zijn via een deur, zijn niet bereikbaar als je niet weet in welke hemel ze zich bevinden. Van de meeste vermoed ik dat ze zich op de normale lokatie bevinden, maar ook dat is niet zeker.

Ik heb ook een Hidden Interiors mod gehad, daarbij zat Maro's Bistro's tegenover de parkeergarage bij de Marina in Ocean Beach, je kon er zo naar binnen lopen, ook zaten daar Ken Rosenberg's kantoor, Auntie Paulet's huis, Printworks, V-Rock concerthal, Love-Fist hok en misschien nog wel één bij.

Er zijn een aantal mods in omloop, maar de sport is natuurlijk om ze te vinden in het spel zelf. :puh:

Wat ik trouwens vreemd vind, Vice City is nu al 3 of 4 jaar uit, dan lijkt het me toch wel dat ze al die interiors al láng gevonden zouden hebben?

Het verkennen van Hidden interiors is pas echt op gang gekomen na de ontdekking van de Ganton Glitch in GTA San Andreas. En aangezien GTA Vice City ook op dit vlak minder te bieden heeft dan GTA San Andreas, hebben de meeste fans zich geconcentreerd op het Hidden Interiors Universe van GTA San Andreas.

En wat wordt bedoelt met "hemel", op welke hoogte, of welke x-y coördinaten?

Nee, een 'hemel' is een groepje Interiors die tegelijk laden. Apartment 3C en The Greasy Chopper laden teglijk, en bevinden zich dus in dezelfde hemel. Zie ook "Hidden interiors universe" op WikiGTA.

Geeft Rockstar zelf eigenlijk nooit informatie weg over niet-gebruikte gebieden, verdwenen personages en missies?

Vrijwel nooit, denk maar aan Darkel en de verwijderde Liberty City Missie in GTA San Andreas. Over dit soort dingen is dan ook veel te weinig bekend om een goede reconstructie van te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Die ruimte bevindt zich gewoon achter de gevel in K, maar je kunt er zonder een trainer niet komen. Het lijkt op een kledingwinkel, zoals die ene waar je de Cuban Outfit kunt halen. Misschien dat het de bedoeling was dat je hier een Biker Outfit kon vinden.

...Weer een stukje onbekend mysterie...

Er zijn een aantal mods in omloop, maar de sport is natuurlijk om ze te vinden in het spel zelf. :puh:

Is het niet mogelijk om via de broncode o.i.d. achter de locatie te komen?

Het verkennen van Hidden interiors is pas echt op gang gekomen na de ontdekking van de Ganton Glitch in GTA San Andreas. En aangezien GTA Vice City ook op dit vlak minder te bieden heeft dan GTA San Andreas, hebben de meeste fans zich geconcentreerd op het Hidden Interiors Universe van GTA San Andreas.

Nadat men klaar is met SA zal VC wel aan de beurt komen, er is dus kans dat er nog meer ongebruikte onbekende ruimtes worden gevonden die nooit gebruikt zijn. Kan je de lege garage in VicePort waar de tank in de missie Sir, Yes Sir! ook naartoe gaat ook als een Hidden Interior zien?

Nee, een 'hemel' is een groepje Interiors die tegelijk laden. Apartment 3C en The Greasy Chopper laden teglijk, en bevinden zich dus in dezelfde hemel. Zie ook "Hidden interiors universe" op WikiGTA.

Oké, ik begin het nu een beetje te snappen, het is dus eigenlijk te vergelijken met een ruimte waar filmopnames worden gemaakt, als je binnen loopt hoef je maar op één plek te zijn, maar tegelijkertijd zijn er ook andere sets aanwezig, waar je eventueel op over zou kunnen stappen. Meerdere ruimtes in één ruimte?

Vrijwel nooit, denk maar aan Darkel en de verwijderde Liberty City Missie in GTA San Andreas. Over dit soort dingen is dan ook veel te weinig bekend om een goede reconstructie van te maken.

Ik heb nog nooit wat gehoord over de verwijderde Libety City Missie in San Andreas, kan je misschien een link geven waar daar wat over staat of het kort uitleggen?

________________________________________________________________________________

__________________________________

Ik heb nu alles een beetje zitten bekijken, maar zoiets moet wel gigantisch boeiend zijn, veel teleurstellingen ook wel als je weer een "normale" winkel vind, maar er zullen wel leuke tussen zitten. Dus het is allemaal pas begonnen met de Ganton Glitch, wie is daar de perongelukkige ontdekker van geweest?

Link to comment
Delen op andere websites

Is het niet mogelijk om via de broncode o.i.d. achter de locatie te komen?

Zeker weten doe ik het niet (Ik ben geen GTA III era-modder), maar ik denk het niet. Er zijn al behoorlijk wat mensen op zoek geweest naar de hidden interiors van GTA San Andreas, maar ik heb nog nooit gelezen dat iemand daar de broncode voor gebruikte. Het zal er ongetwijfeld wel in staan, maar hoe haal je het er uit..?

Kan je de lege garage in VicePort waar de tank in de missie Sir, Yes Sir! ook naartoe gaat ook als een Hidden Interior zien?

Ja, een interior in K, net als Howlin Pete's Bike Emporium of de kluis van El Banco Corrupto Grande.

Oké, ik begin het nu een beetje te snappen, het is dus eigenlijk te vergelijken met een ruimte waar filmopnames worden gemaakt, als je binnen loopt hoef je maar op één plek te zijn, maar tegelijkertijd zijn er ook andere sets aanwezig, waar je eventueel op over zou kunnen stappen. Meerdere ruimtes in één ruimte?

Er bevinden zich nooit interiors op dezelfde lokaties. Interiors bestaan namelijk ook in de hemels waar ze niet laden, maar de textures zijn dan niet zichtbaar.

Ik heb nog nooit wat gehoord over de verwijderde Libety City Missie in San Andreas, kan je misschien een link geven waar daar wat over staat of het kort uitleggen?

Zoveel is er niet over bekend. Het schijnt dat het overige deel van Liberty City gebruikt zou worden in een achtervolging per motor. Op GTAforums.com is er wel het één en ander over te vinden.

Dus het is allemaal pas begonnen met de Ganton Glitch, wie is daar de perongelukkige ontdekker van geweest?

Er zullen er wel meer geweest zijn die het ontdekt hebben... Bij dat soort dingen is er meestal niet echt sprake van één ontdekker.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker weten doe ik het niet (Ik ben geen GTA III era-modder), maar ik denk het niet. Er zijn al behoorlijk wat mensen op zoek geweest naar de hidden interiors van GTA San Andreas, maar ik heb nog nooit gelezen dat iemand daar de broncode voor gebruikte. Het zal er ongetwijfeld wel in staan, maar hoe haal je het er uit..?

Geen idee, ik heb daar geen verstand van, maar er zijn dingen die uiteindelijk bewezen zijn doordat men in de broncode heeft gekeken, maar hoe het verder zit, geen idee.

Ja, een interior in K, net als Howlin Pete's Bike Emporium of de kluis van El Banco Corrupto Grande.

Wat is een interior in K?

Er bevinden zich nooit interiors op dezelfde lokaties. Interiors bestaan namelijk ook in de hemels waar ze niet laden, maar de textures zijn dan niet zichtbaar.

Echt begrijpen doe ik het nog niet, maar het komt er uiteindelijk een beetje op neer dat wanneer je binnen in een gebouw zit, en je zou denkbeeldig recht door het dak naar buiten vliegen, dat je niet op de plek zou komen waar je naar binnen ben gegaan?

Zoveel is er niet over bekend. Het schijnt dat het overige deel van Liberty City gebruikt zou worden in een achtervolging per motor. Op GTAforums.com is er wel het één en ander over te vinden.

Ehm, het topic bestaat uit 105 pagina's ongeveer, is het de eerste post, of ergens middenin?

Hoe is men bij die achtervolging gekomen?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is een interior in K?

'K' is de 'normale wereld' (Inclusief Blue Hell). Iedere hemel wordt meestal aangeduidt met een letter, en ergens halverwege besefte men dat het wel handig zou zijn dat de normale wereld ook een letter kreeg.

Echt begrijpen doe ik het nog niet, maar het komt er uiteindelijk een beetje op neer dat wanneer je binnen in een gebouw zit, en je zou denkbeeldig recht door het dak naar buiten vliegen, dat je niet op de plek zou komen waar je naar binnen ben gegaan?

Ook dat is vaak waar, alhoewel dat in GTA Vice City meestal niet het geval is (Interiors laden zich daar vaak gewoon in hun exterior). Ik bedoelde echter dat twee interiors nooit dezelfde lokatie hebben.

Ehm, het topic bestaat uit 105 pagina's ongeveer, is het de eerste post, of ergens middenin?

In een vrije middag kom je daar toch wel doorheen? :clown: Maar zonder gekheid, het was de bedoeling dat je naar de juiste post werd verwezen... Als je op het forum zoekt naar "Liberty City" en "hidden Interiors" kom je er ongetwijfeld langs.

Link to comment
Delen op andere websites

'K' is de 'normale wereld' (Inclusief Blue Hell). Iedere hemel wordt meestal aangeduidt met een letter, en ergens halverwege besefte men dat het wel handig zou zijn dat de normale wereld ook een letter kreeg.

Oké, dat is dus gewoon de ruimte waar je loopt als je niet in een gebouw bent?

Ook dat is vaak waar, alhoewel dat in GTA Vice City meestal niet het geval is (Interiors laden zich daar vaak gewoon in hun exterior). Ik bedoelde echter dat twee interiors nooit dezelfde lokatie hebben.

De lijst van interiors van Vice City is dus als ik even zo alles uit m'n hoofd opzeg:

Marco's Bistro's

Ocean View Hotel

The Mansion

North Point Mall

Washington Beach Police Station

Vice Point Police Station

Appartement 3C

The Malibu Club

The Pole Position Club

The Hotring

The Dirtring

The Bloodring

Ken Rosenbergs Office

The Greasy Chopper

Downtown Police Station

Auntie Paulet's Hut

The Printworks

Love Fist Recording Studio

V-Rock zaal

En nog een stel ongebruikte

Bij gebouwen als The Mansion, kan je wel van binnen naar buiten kijken, en ook zien wat daar gebeurt, zit de interior dan wel op de "normale" plek in het spel?

En gebouwen als de vuurtoren, de Terminal, Gonzales Penthouse, Kaufman Cabs zijn allemaal gebouwen die gewoon in de normale wereld geladen worden?

Kan je het linkereiland en rechtereiland ook elk tot een verschillende wereld rekenen aangezien ze telkens geladen moeten worden als je de grens passeert?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het de bedoeling is dat Lantyz op je vragen antwoord geeft, maar ik geef de antwoorden die ik voor je heb toch maar even.

Oké, dat is dus gewoon de ruimte waar je loopt als je niet in een gebouw bent?

De Hemel K is inderdaad gewoon de normale wereld, dus de wereld waarin je niet in een interrior bent, maar gewoon over straat loopt of rijd.

De lijst van interiors van Vice City is dus als ik even zo alles uit m'n hoofd opzeg:

Marco's Bistro's

Ocean View Hotel

The Mansion

North Point Mall

Washington Beach Police Station

Vice Point Police Station

Appartement 3C

The Malibu Club

The Pole Position Club

The Hotring

The Dirtring

The Bloodring

Ken Rosenbergs Office

The Greasy Chopper

Downtown Police Station

Auntie Paulet's Hut

The Printworks

Love Fist Recording Studio

V-Rock zaal

En nog een stel ongebruikte

Kleine correctie: het Downtown police station is geen interrior, en je kunt hier dus niet naar binnen ;)

Bij gebouwen als The Mansion, kan je wel van binnen naar buiten kijken, en ook zien wat daar gebeurt, zit de interior dan wel op de "normale" plek in het spel?

Bij de meeste interriors (die een open deur hebben) kun je naar binnen kijken en een deel van de interrior zien (Vercetti Mansion, Ocean View hotel, Pole position). Ik denk niet dat deze delen bij de normale wereld (k) hoort, want je kunt ook (als je bijvoorbeeld in het Vercetti Mansion staat) zien wat er buiten gebeurt, en dat deel hoort ook niet bij de interriors.

En gebouwen als de vuurtoren, de Terminal, Gonzales Penthouse, Kaufman Cabs zijn allemaal gebouwen die gewoon in de normale wereld geladen worden?

Deze horen allemaal bij de normale wereld (hemel K) omdat deze interriors niet geladen hoefen te worden en je deze vanuit de normale wereld altijd kunt bereiken. Alleen Kaufman Cabs wordt pas beschikbaar nadat je deze gekocht hebt.

Kan je het linkereiland en rechtereiland ook elk tot een verschillende wereld rekenen aangezien ze telkens geladen moeten worden als je de grens passeert?

De linkerkeiland en rechtereiland behoren gewoon allebij tot dezelfde hemel (k). Het enigste wat geladen word (als je van het ene eiland naar het andere gaat) is het verkeer.

Link to comment
Delen op andere websites

De Hemel K is inderdaad gewoon de normale wereld, dus de wereld waarin je niet in een interrior bent, maar gewoon over straat loopt of rijd.

En als je zoals bij het VCN gebouw binnen loopt, wordt dan de gewone wereld gewoon nog een keer geladen of gebeurt er dan niets bijzonders?

Bij de meeste interriors die een open deur hebben kun je naar binnen kijken en een deel van de interrior zien (Vercetti Mansion, Ocean View hotel, Pole position). Ik denk niet dat deze delen bij de normale wereld (k) hoort, want je kunt ook als je bijvoorbeeld in het Vercetti Mansion staat ook zien wat er buiten gebeurt, en dat deel hoort ook niet bij de interriors.

Kan ik daaruit opmaken dat Vercetti Esteate gewoon op de "gewone" plek in het spel zit, en niet ergens anders onder de grond bijvoorbeeld?

De linkerkeiland en rechtereiland behoren gewoon allebij tot dezelfde hemel (k). Het enigste wat geladen word (als je van het ene eiland naar het andere gaat) is het verkeer.

Je kunt anders wel als je net voor de grens staat, al het verkeer dat van de andere kant komt zien, hoe kan dat dan?

Link to comment
Delen op andere websites

En als je zoals bij het VCN gebouw binnen loopt, wordt dan de gewone wereld gewoon nog een keer geladen of gebeurt er dan niets bijzonders?

In principe wel, ja. Je wordt zegmaar geteleporteerd naar een andere locatie binnen dezelfde hemel (het dak).

Kan ik daaruit opmaken dat Vercetti Esteate gewoon op de "gewone" plek in het spel zit, en niet ergens anders onder de grond bijvoorbeeld?

Ja, het Vercetti Mansion zit gewoon op de gewone plek in het spel, niet ergens onder de grond :N

Je kunt anders wel als je net voor de grens staat, al het verkeer dat van de andere kant komt zien, hoe kan dat dan?

Hmmm... Ja, dat is inderdaad waar. Maar dit zijn er waarschijnlijk een paar, en dus alleen enkele die vlakbij de grens zijn en aan de rand van het eiland. De rest wordt geladen als je de grens passeert.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het Vercetti Mansion zit gewoon op de gewone plek in het spel, niet ergens onder de grond :N

Dat is alleen het geval bij interiors waar je alleen in scènes terechtkom in Vice City, of zijn er ook nog gebouwen waar je gewoon kan lopen, en die ook op een andere plek zitten?

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
Haha, Marco's Bistro bevindt zich volgens het verhaal inderdaad in Liberty City, maar om een cutscene af te kunnen spelen in GTA Vice City, moet de ruimte zich ook ergens verstopt in Vice City bevinden. De cutscenes zijn namelijk geen van te voren opgenomen filmpjes, maar spelen zich real-time af.

dat doet mij weer denken aan gta 3 met de ghost town, trouwens ik had eens een interior mod maar ik weet geen ene floppie van met de coördinaten :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

even voor een duidelijke uitleg: het lijkt inderdaat waar te zijn dat ze zich in hemel ka te vinden zijn. hebben jullie wel eens doorgehad dat alle interiors zich altijd laden. ik heb een tip: ga in vercetti mansion, kijk naar buiten je zult nu zien dat er een pilaar meer is dan in de gewone wereld. met de trainer kun je het universe bekijken. dit is ook mogelijk zonder trainer: ga naar de strip club op een motor. (het liefst een pcj 600) nu moet je eraf springen bij de deur, de motor spawned nu binnen. stap nu op de moter en rijd naar buiten, en wlkome to vice interiors universe ^_^:7

Link to comment
Delen op andere websites

cia de broken mod kan je alle hidden interiors berijken

wat is dat een brokenmod? eventjes voor de ddlijkheid: ik mod niet dat heb ik al een keertje gezecht. ps: ik gebruik wel veel trainers maar dan wel diegenen die het spel vermoorden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...