Jump to content

[PS] C4D Sig tutorial


San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

tutorial10qi.gif

Ik hoop dat jullie het een goede tutorial vinden, ik doe wel een poosje aan Photoshop, maar het is nog maar mijn tweede tutorial. :)

Bewerkt: door General Lee
Link to comment
Delen op andere websites

De uitkomst van deze tut vind ik er matig uit zien. Zelf vind ik de render in zijn originele staat mooier. En ik vind dat stuk daar rechts te druk met al die C4D Renders. Het is een sig met een render, en een C4D render en de kleuren zijn wat anders.

Alleen wat ik ook een beetje mis is bijv. een site waar je C4D renders kan vinden, of een link naar de render die jij hebt gebruikt.

(op dit moment kan ik hem niet zelf beleven)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...
De uitkomst van deze tut vind ik er matig uit zien. Zelf vind ik de render in zijn originele staat mooier. En ik vind dat stuk daar rechts te druk met al die C4D Renders. Het is een sig met een render, en een C4D render en de kleuren zijn wat anders.

Alleen wat ik ook een beetje mis is bijv. een site waar je C4D renders kan vinden, of een link naar de render die jij hebt gebruikt.

(op dit moment kan ik hem niet zelf beleven)

Ik denk iets zoals planetrenders ofzo. Neem eens een kijkje op google.

MVG,

Nstyle08Z

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Late reactie, maar waarom een tweede account? En waarom is Vegeta opgepakt?! Ik vind de tut niet erg goed omdat er niet veel veranderd met de orginele render, verder doe je niks met de C4D...

Om maar even je vraag te beantwoorden: Hij had geen tweede account maar hij veranderde zijn naam. Hij heette eerst General Lee en maakte deze tutorial, later veranderde hij zijn naam in San_Andreas_Nigga. Geen sprake van dubbelaccounts, deze zijn namelijk verboden. Vegeta heeft blijkbaar de forumregels overtreden en is daarom opgepakt. Ik denk dat het nu maar even verstandig is om on topic te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...
Wat is 'render' als ik vragen mag? en 'c4d'?

Een render is eigenlijk gewoon een uitgeknipte afbeelding. Bij 'renderen' wordt het overbodige deel van een afbeelding weggeknipt, waardoor alleen het gewenste object overblijft. Dit kan van alles zijn, van een gamecharacter tot een vogel. Mocht je zelf willen leren renderen, dan kun je deze tutorial van .Levi. eens proberen.

Een C4D is dan weer een render die is gemaakt met behulp van Cinema4D, een grafisch programma waar professionele 3D- afbeeldingen en animatiefilms gemaakt worden. Het programma is erg prijzig, maar je kunt hier een gratis demoversie downloaden.

Veel succes! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...