Laurenz Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 (bewerkt) Onderwerp: Je Nickname Soort onderwerp: Signature Size onderwerp: max 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Z.S.M ^edit: Laurenz vs RonaldVC Dit is de mijne: Greetz Laurenz Bewerkt: 3 mei 2006 door Laurenz
Thabit Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) Ich will.. edit^^ Ik maak wel 1 met mijn nieuwe nickname (die ik hier niet op gtaforum draag) Romann edit2^^ Mijn Photoshop doet ene beetie vaag, sorry, ik haak af. Bewerkt: 3 mei 2006 door Thabit
Laurenz Geplaatst: 3 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) Oke You're on RonaldVC! ^edit: hoe verander ik de naam van deze post? (me=noob ) Bewerkt: 3 mei 2006 door Laurenz
RonaldVC Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) Ok, leuk. Hier de beide inzendingen: RonaldVC: Laurenz: Succes Laurenz... Stemmen kan beginnen! Stemmen tot en met 5 mei... Bewerkt: 3 mei 2006 door RonaldVC
Achille Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Ik vind beiden erg mooi maar die van Ronald is toch wat mooier, Daarom gaat mijn stem naar RonaldVC Hoe doe je die vlammen eigenlijk erg mooi man
King Room Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Het is een moeilijke keuz maar mijn stem gaat toch uit naar RONALDV¢ Hoe maak je die vlammen die zijn echt veTT!! Respect!
RonaldVC Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) Op verzoek van bovenstaande, ===>HIER<=== kan je zien hoe je tekst maakt dat lijkt te branden. Dat de letters bij mij al bijna opgebrand lijken heb ik met behulp van een andere tut gemaakt. BTW, kan een mod de topictitel even veranderen?.. Thanx Bewerkt: 3 mei 2006 door RonaldVC
RonaldVC Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Tussenstand: RonaldVC 2 - 0 Laurenz. Stemmen kan t/m 5 mei. (Ja, ik weet het, een dubbelpost. Even de battle weer onder de aandacht brengen. )
Typhoon Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) Ik vindt ze allebij leuk. Die vlammen zijn leuk gedaan, maar die van Laurenz spreekt me meer aan, die vindt ik ook heel leuk gedaan. Ik mis nog wel een border bij je Laurenz, die kan je er in zetten door Ctrl-A te drukken, ga dan naar EDIT (bewerk)--> Stroke, dan kan je 1px, of hoger instellen, dat is de grote van de border, en de kleur kan je ook instellen. Hier kan je er een tut over vinden. Stem: Laurenz, hij spreekt me meer aan, en vindt hem leuker. Bewerkt: 5 mei 2006 door Typhoon
SamShine Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) RonaldoVC Tekst: 9 Render: - Border: 7 Kleuren: 7 Achtergrond: 6 Effecten: 9 Overig dingen: - Tips: de teskt is goed, probeer alleen nog de achtergrond wat voller te maken! Eindcijfer (geen gemiddelde): 8,5 Laurenz Tekst: 5 Render: - Border: - Kleuren: 6 Achtergrond: 5 Effecten: 5 Overig dingen: - Tips: Probeer als je een onderwerp als tekst hebt niet iets druks te maken, dat maakt het gelijk al veel lelijker! Totaal(geen gemiddelde): 5 EDIT: Oepsie, vergeten mijn stem erbij te zetten, maar uit de lijstjes hierboven zou dat toch ook duidelijk moeten zijn... Maar toch: Vote: RonaldoVC Bewerkt: 5 mei 2006 door Big-Loser
Le MrG Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ik stem voor RVC waarom ? Kijk deze post hierboven ^^
DJ-TQM Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 stem: Ronaldvc, ik vind de letters niet echt duidelijk, maar die sig doet me veel meer dan die andere
Recommended Posts