Jump to content

[IR] Gordijnen of muur die open en dicht gaat


the_fa2man

Recommended Posts

Dit is mijn 2e tut

1. je opent je sig

ik neem deze mijn sig

2. je zoekt op google een gordijn of een muur wat jij wil dat open en dicht gaat

ik neem deze de muur

3. met edit>free transform zet je hem aan de ene helft precies gepast en dan duplicate je die layer en zet hem aan de andere helft van de sig voorbeeld

4.NU ga je naar imageready (crtl+shift+m)

5.Duplicate du de frame 2 keer ,nu heb je 3 frames

6.sta nu op frame 2 ,schuif nu bij elke muur of gordijn layer de muur naar de zijkant zodat je hem niet meer ziet voorbeeld

7.sta nu op de eerste frame en druk op tweens

tween with : next frame

frames to ad : 15

en sta nu op de 1 na laatste frame en doe weer het zelfde

8. druk nu eens op play kijk is aan

barca50kf.gif

Als het onduidelijk is stuur me dan een pm :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie tut erg handig! Ik ga strax proberen. Toch vind ik dat hij met tween net een paar layers meer nodig hebt. Dan gaat hij wat soepeler namelijk. En nog een vraag:Kan je de muur ook van schuin boven naar elkaar laten gaan?

Edit:Op het einde van de animation verdwijnt de muur opeens.

Bewerkt: door gta ripper
Link to comment
Delen op andere websites

@ gta ripper:

Als je een reactie post op een Tutorial, post dan een nuttige reactie!

Post dus iets waar de maker wat aan heeft!

Zorg dat je het eerst zelf hebt geprobeerd de tutorial te volgen, en laat zien wat je er van gebakken hebt. Ga niet vertellen dat je het een mooie tut vind en dan later een keer je uitkomst laten zien, wacht daar dan even mee en doe het in één keer.

Vragen kunnen altijd worden gestelt.

Post absoluut niet zoiets als dit:

"Mooie tut"

"Leuk, ga ik zeker eens proberen"

of iets in die vorm.

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

@ gta ripper:
Als je een reactie post op een Tutorial, post dan een nuttige reactie!

Post dus iets waar de maker wat aan heeft!

Zorg dat je het eerst zelf hebt geprobeerd de tutorial te volgen, en laat zien wat je er van gebakken hebt. Ga niet vertellen dat je het een mooie tut vind en dan later een keer je uitkomst laten zien, wacht daar dan even mee en doe het in één keer.

Vragen kunnen altijd worden gestelt.

Post absoluut niet zoiets als dit:

"Mooie tut"

"Leuk, ga ik zeker eens proberen"

of iets in die vorm.

Oow Sorry Ferre. Ik zal in het vervolg beter opletten.

Edit:Heb mijn bericht al Geedit

Bewerkt: door gta ripper
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie tut erg handig! Ik ga strax proberen. Toch vind ik dat hij met tween net een paar layers meer nodig hebt. Dan gaat hij wat soepeler namelijk. En nog een vraag:Kan je de muur ook van schuin boven naar elkaar laten gaan?

Edit:Op het einde van de animation verdwijnt de muur opeens.

ik zal het proberen gta ripper en dat van de muur verdwijning snap ik niet wat je bedoeld, bedoel je mischien dat je uitkomst niet goed is dat de muur verdwijnt aan het einde

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie tut erg handig! Ik ga strax proberen. Toch vind ik dat hij met tween net een paar layers meer nodig hebt. Dan gaat hij wat soepeler namelijk. En nog een vraag:Kan je de muur ook van schuin boven naar elkaar laten gaan?

Edit:Op het einde van de animation verdwijnt de muur opeens.

ik zal het proberen gta ripper en dat van de muur verdwijning snap ik niet wat je bedoeld, bedoel je mischien dat je uitkomst niet goed is dat de muur verdwijnt aan het einde

Ja dat bedoel ik. Maar bij jou uitkomst verwijnt hij bijns op het einde als je goed kijk ;)

Link to comment
Delen op andere websites

maar deze is anders gemaakt hoor, ik vind hem simpeler

en gta-ripper hij verdwijnt inderdaad dat is de bedoeling bij de mijne maar je kan de laatste layer ook een beetje binnen houden de muur terugteschuiven :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon een frame van waar de muur dicht is kopieren naar het eind. Nu loopt hij waarschijnlijk wel goed. En hier was inderdaad al een tutorial over. In het vervolg beter opletten!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...