kristof01 Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 HEY! ik heb een probleem met het geluid op sa. als ik in een auto stap hoor ik alleen de radio en bijv. niets als ik claxoneer (toeter) ik hoor ook nix als ik ineens hevig rem ofzo. wet iemand hoe ik dit kan oplossen? grtz kristof01 Reageren
Advancegta Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 heb je hem gedownload ofzo?/ als dat niet het geval is zou ik hem eerst maar eens gewoon herinstalleren Reageren
kristof01 Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 heb je hem gedownload ofzo?/als dat niet het geval is zou ik hem eerst maar eens gewoon herinstalleren bedoel je illegaal ofzo? zeker niet!!! Reageren
Damos Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Wat voor een geluidskaart heb je mischien ligt het daaraan. Reageren
ikt Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Kijk in de 3e post http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=26701 Reageren
Gunslinger Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Je kunt ook even een kijkje nemen in dit pinnen topic over geluidsproblemen. Maar ik zou eerst kijken of je het op kunt lossen met de link die ikt gaf in de post boven mij. Reageren
Caltson Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 HEY!ik heb een probleem met het geluid op sa. als ik in een auto stap hoor ik alleen de radio en bijv. niets als ik claxoneer (toeter) ik hoor ook nix als ik ineens hevig rem ofzo. wet iemand hoe ik dit kan oplossen? grtz kristof01 dit klinkt mischien zeer stom;maar zou dit ook niet komen doordat je SFX-volume afstaat? (als je wel verkeer hoort,zal ik wel fout zijn) Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.