Baffie Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 Zoals gezegd is Vice City voor een groot deel gebasseerd op Miami, zoals SA gebasseerd is op LA, SF en LV. Ik krijg binnenkort Vice City weer, en dan wil ik proberen zoveel mogelijk screen-foto vergelijkingen zien te krijgen. Misschien hebben mensen hier die al, hier de mogelijkheid. Ben benieuwd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 Ik heb nog wel wat fotos van Miami en Vice City die op elkaar gebaseerd zijn. Colony Hotel in Miami: Colon Hotel in Vice City: Vuurtoren in Miami: Vuurtoren in Vice City: Strandhutje op Miami: Strandhutje op Vice City: Dit waren weer wat enkele screens, er volgen nog meer binnenkort. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2006 goed gevonden ik heb er ook nog een >>> Door Lantyz: Afbeeldingen onder elkaar gezet<<< starfis island is afgeleid van dat ene eiland op de eerste foto denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2006 Als je de film scarface ziet zie je ook zeer veel gelijkenisen (in die sene dat ze rond rijden in een auto, voor dat met die keting zaag) Bijvoorbeeld dingen als washington beach enzo. Verder vind ik die vuur toren totsaal niet op elkaar lijken en betwijfel of het de zelfde moet zijn. Dat eiland vind ik heel leuk gevonden (en was ook niet zo bekent) Is dit trouwens niet je eerste hotel uit vc: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2006 goed gevonden .. zal zelf wel weer zoeken als ik weer beeldscherm ehb voor mijn omputer(beeldscherm kapot ben nu op laptop en daar doet cdrom speler het neit van:S) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 16 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 (bewerkt) Is dit trouwens niet je eerste hotel uit vc: Hier even foto-screen-vergelijking. Clevelander Ocean View Hotel Bewerkt: 16 mei 2006 door Baffie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 Lijkt de vorm van het eiland dat plippop poste, niet erg veel op de vorm van Prawn Island? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick11123 Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 (bewerkt) ik heb er ook een gevonden de Leslie hotel in Miami hier de vergelijkenis eigenlijk zijn zo wat alle gebouwen in vice city op de ocean drive gebaseerd zoals in het echt. alleen wat me op valt is dat bijvoorbeeld het Colony Hotel er twee keer in zit en dat is ook bij andere gebouwen enzo... Bewerkt: 16 mei 2006 door nick11123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2006 grappig is dat dat ze miami als inspiratie hebben gebruikt voor vice city en dat het precies lijkt maar dan is de stad wat kleiner. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 grappig is dat dat ze miami als inspiratie hebben gebruikt voor vice city en dat het precies lijkt maar dan is de stad wat kleiner. Ja, wat wil je dan, compleet Miami in het spel gaan verwerken, wordt gigantisch groot, saai en ingewikkeld. Zoals je bij GTA3 - Liberty City naar New York, Vice City » Miami, Los Santos » LA, San Fierro » San Fransisco » Las Venturas » Las Vegas allemaal ziet, zijn een stel gebouwen, elementen, trekpleisters uit de stad gehaald en in het spel gepoot, de overige fantasie erbij gooien, en je krijgt zo'n leuke stad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralgeu Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2006 Nog zo'n hele leuke, in Miami ligt een cafe genaamd het Newscafe,,, in Vice City,,, juist je raad het al... Front Page Bar. Ik kon geen plaatjes vinden,,, maar op google zijn ze wel te vinden,,, de gelijkenis is best wel... uhh gelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2006 Nog zo'n hele leuke, in Miami ligt een cafe genaamd het Newscafe,,, in Vice City,,, juist je raad het al... Front Page Bar. Ik kon geen plaatjes vinden,,, maar op google zijn ze wel te vinden,,, de gelijkenis is best wel... uhh gelijk Dit is dat Newscafé: Kan iemand even een screen maken van de Front Page Bar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2006 (bewerkt) Hieronder zie je een screen van de Front Page Bar. Bewerkt: 26 juni 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralgeu Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2006 Mmmhh... neej ze lijken niet erg veel op elkaar,,, maar ik weet toch dat het hetzelfde moet zijn. 2 redenen: -De naam zou Rockstar dan heel toevallig hebben gekozen, een cafe op Ocean Beach -In de aftiteling komt bij thanks to Newscafe langs... dus het moeten dezelfde zijn Nog bedankt voor het opzoeken van de foto's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralgeu Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) Miami Airport lijkt een beetje op de layout van Escobar International, alleen dan gespiegeld. ] Ik weet niet of jullie dit al weten, maar er zijn 2 wijken in Miami die bekend staan in de volksmond als Little Havana en Little Haiti. Best toevallig, dacht ik. Misschien wisten jullie het al. Ik vind het best lollig. Ook heet een wijk Liberty City Hier een link Bewerkt: 8 juli 2006 door ralgeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.