Jump to content

Vergelijking Vice City - Miami


Baffie

Recommended Posts

Zoals gezegd is Vice City voor een groot deel gebasseerd op Miami, zoals SA gebasseerd is op LA, SF en LV. Ik krijg binnenkort Vice City weer, en dan wil ik proberen zoveel mogelijk screen-foto vergelijkingen zien te krijgen. Misschien hebben mensen hier die al, hier de mogelijkheid. Ben benieuwd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog wel wat fotos van Miami en Vice City die op elkaar gebaseerd zijn.

Colony Hotel in Miami:

miamiscreen19ti.jpg

Colon Hotel in Vice City:

colonhotel2hn.jpg

Vuurtoren in Miami:

miamiscreen26cm.jpg

Vuurtoren in Vice City:

vuurtorenvc1hx.jpg

Strandhutje op Miami:

miamiscreen41nz.jpg

Strandhutje op Vice City:

vicescreen38rf.jpg

Dit waren weer wat enkele screens, er volgen nog meer binnenkort. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de film scarface ziet zie je ook zeer veel gelijkenisen (in die sene dat ze rond rijden in een auto, voor dat met die keting zaag)

Bijvoorbeeld dingen als washington beach enzo.

Verder vind ik die vuur toren totsaal niet op elkaar lijken en betwijfel of het de zelfde moet zijn.

Dat eiland vind ik heel leuk gevonden (en was ook niet zo bekent)

Is dit trouwens niet je eerste hotel uit vc:

187474.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb er ook een gevonden :Y

de Leslie hotel in Miami

lesliehotelcustom5tw.jpg

hier de vergelijkenis

157custom9cq.jpg

eigenlijk zijn zo wat alle gebouwen in vice city op de ocean drive gebaseerd zoals in het echt.

alleen wat me op valt is dat bijvoorbeeld het Colony Hotel er twee keer in zit en dat is ook bij

andere gebouwen enzo... :*D

Bewerkt: door nick11123
Link to comment
Delen op andere websites

grappig is dat dat ze miami als inspiratie hebben gebruikt voor vice city en dat het precies lijkt maar dan is de stad wat kleiner.

Ja, wat wil je dan, compleet Miami in het spel gaan verwerken, wordt gigantisch groot, saai en ingewikkeld. Zoals je bij GTA3 - Liberty City naar New York, Vice City » Miami, Los Santos » LA, San Fierro » San Fransisco » Las Venturas » Las Vegas allemaal ziet, zijn een stel gebouwen, elementen, trekpleisters uit de stad gehaald en in het spel gepoot, de overige fantasie erbij gooien, en je krijgt zo'n leuke stad.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Nog zo'n hele leuke, in Miami ligt een cafe genaamd het Newscafe,,, in Vice City,,, juist je raad het al... Front Page Bar. Ik kon geen plaatjes vinden,,, maar op google zijn ze wel te vinden,,, de gelijkenis is best wel... uhh gelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Nog zo'n hele leuke, in Miami ligt een cafe genaamd het Newscafe,,, in Vice City,,, juist je raad het al... Front Page Bar. Ik kon geen plaatjes vinden,,, maar op google zijn ze wel te vinden,,, de gelijkenis is best wel... uhh gelijk

Dit is dat Newscafé:

Miami_Newscafe.gif

Kan iemand even een screen maken van de Front Page Bar?

Link to comment
Delen op andere websites

Mmmhh... neej ze lijken niet erg veel op elkaar,,, maar ik weet toch dat het hetzelfde moet zijn.

2 redenen:

-De naam zou Rockstar dan heel toevallig hebben gekozen, een cafe op Ocean Beach

-In de aftiteling komt bij thanks to Newscafe langs... dus het moeten dezelfde zijn

Nog bedankt voor het opzoeken van de foto's

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Miami Airport lijkt een beetje op de layout van Escobar International, alleen dan gespiegeld.

miamiairport3si.th.png]

Ik weet niet of jullie dit al weten, maar er zijn 2 wijken in Miami die bekend staan in de volksmond als Little Havana en Little Haiti. Best toevallig, dacht ik. Misschien wisten jullie het al. Ik vind het best lollig. Ook heet een wijk Liberty City :?

Hier een link

miami26sd.th.gif

Bewerkt: door ralgeu
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...