Death333 Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 als je net begint kan je op dealer jacht gaan Reageren
Pietje II Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Waar zijn die paardenraces, en moet ik daar missies voor doen? Om op paarden te wedden tijdens paardenraces, hoef je geen missies te behalen. Er zijn twee 'betting shops' waar je dus op paarden kan wedden. Eentje in Los Santos, onder de Mulholland Intersection, en nog eentje in Montgomery, wanneer je de missies doet van Catalina, ga je vanzelf nog een keer zo'n gebouw beroven. Bewerkt: 7 mei 2006 door Pietje // Reageren
Juju Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Je moet de Trucking Missions doen. Die zijn simpel en verdien je best veel geld mee. Tip: Koop een huis (als je genoeg geld hebt) in Dillimore. Dat heb ik namelijk ook gedaan. Je hoeft niet ver te rijden en hebt alle dingen die je nodig zou hebben. (behalve kleren winkels dan). Reageren
~Mario~ Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Maar kan je voor altijd auto,s exporteren dan? Reageren
Dizzee Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Mensen, leer eens lezen. Hij zei dat hij nog maar in Los santos zit. Dus tips zoals de truck-missies hebben niet echt veel nut. Maar kan je voor altijd auto,s exporteren dan? Nee, als je alle 3 de lijstjes voltooid hebt, kan je niet meer exporteren, enkel importeren.. Reageren
Foxr Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Loterij? Daar wist ik niks van? Waar? Hoe? "Nergens" en "Het kan niet" Je kunt -helaas- nergens aan een loterij meedoen in San Andreas. Aha, het werd wel gezegd. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Loterij? Daar wist ik niks van? Waar? Hoe? "Nergens" en "Het kan niet" Je kunt -helaas- nergens aan een loterij meedoen in San Andreas. Aha, het werd wel gezegd. Ik dach even dat het wel kon. Dus niet jammer. Reageren
killerfragger Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 ooit gedacht aan zo money cheat device die werkt ook Reageren
kevin_92 Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Ik wet er nog 1: drugdealer vermoorden. ik had 17399 doller paar drug dealer vermoord 50447 doller >>> Door Dizzee: Zoals ik al zei; beter lezen... Dit is al gezegd geweest.. <<< Reageren
Juju Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Mensen, leer eens lezen. Hij zei dat hij nog maar in Los santos zit. Dus tips zoals de truck-missies hebben niet echt veel nut. Maar kan je voor altijd auto,s exporteren dan? Nee, als je alle 3 de lijstjes voltooid hebt, kan je niet meer exporteren, enkel importeren.. Oh sorry dat had ik niet gezien Moet terug naar groep 3, begrijpend lezen Ontopic: Dat drugsdealer vermoorden, is opzig wel goed, maar ook weer niet. 1. Je moet veel ammo hebben, want met de vuist slaan heeft geen zin, dan slaat ie jou en ben schiet ie je neer. 2. Je moet dus wapens kopen, dat kost veel geld. 3 Je verdiend dan wel meer dan dat je uitgeeft, maar het schiet dan niet echt op. En het topic luidt: "SNEL geld verdienen" Snel dus Reageren
Foxr Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Dat klopt niet helemaal. Ren naar de dealer toe en sla tijdens het rennen, dan valt hij (kan hij niet schieten) en mol je hem. Je krijgt dan ook een wapen van hem, waaarmee je andere kunt doden. Ik denk dat je zo'n 15 kogels krijgt, en steeds 10 daarvan overhoudt... dus je krijgt geld + wapens. Reageren
Little Mister Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Je hoeft maar een kogel door zijn hoofd te schieten en hij is dood dus zo probleem is het niet. Dus eigenlijk dat je er veel wapens voor moet kopen en veel ammo, is helemaal nergens voor nodig. Ook kan je zo een honkbal knuppel gebruiken om hem neer te rammen. Reageren
Earnewald Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 |De paarderaces en je wint ook nog bestt wel vaak Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 - gokken in LV, zet in op zwart, daar valt hij vaak op Reageren
LBG Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Die dealertjes heb je zo neer, als je gewoon elk schot raakt kan hij niet terug schieten en dan is hij zo dood. Of met een mes van achter zo in zijn keel steken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.