Jump to content

Snel geld verdienen.


S.W.A.T.

Recommended Posts

Bedankt, weet iemand nog iets over wat ruud zei met dat voorspellen van paardenraces?

Je zoekt als eerst één van de Off Track Betting Shop op die er in San Andreas te vinden zijn. Er zijn er een aantal te vinden, zie hier voor een kaartje, Ruurd doelde met zijn post denk ik op de Betting Shop die je beroofd in de missie Against All Odds.

Als je een willekeurige Betting Shop binnengaat, zie je links twee computers staan. Loop daar naar toe en ga ervoor staan. Een berichtje zal verschijnen met informatie hoe je met die computer bezig kan gaan. Druk op de goede toets en je zal een scherm tevoorschijn zien komen.

Misschien is 'voorspellen' een verkeerde woordkeus geweest, het is meer 'geld inzetten op'. Op het scherm zal je vier paarden zien met elk een kleur, en elk een getal erachter. Dat getal is bijvoorbeeld 1/4 of 1/16. Dit zijn de 'kansen', je kan eraan zien op welk paard het meest gegokt is en welke daardoor de favoriet is. Tevens zijn deze kansen ook de verdeling van geld dat je krijgt. De 1 geeft jouw ingezette geld weer, en het getal achter de / geeft de vermenigvuldiging weer wat jij aan geld krijgt wanneer je wint.

Zet je bijvoorbeeld $10.000 in op een paard met kansen 1/2 en die wint, dan krijg jij $20.000 terug (dus je maakt een winst van $10.000).

Welke strategie je hier wil volgen moet je zelf weten, je kan voor de 'underdogg' gaan, het paard met de minste kansen, maar als die wint, win jij ook heel veel. Of je gaat op zekerheid en doet je geld op de favoriet. Ik moet hierbij zeggen dat zonder heletijd saven en laden de laatste tactiek je op den duur het meest geld oplevert.

Dus wanneer je een paard hebt uitgekozen, moet je nog even je inzet bepalen en dan de paarden laten rennen. Een beetje aanmoedigen kan geen kwaad, wie weet helpt het :). Aan het eind zie je of je hebt gewonnen of niet, je kan dan naar het resultaat saven of laden.

Veel succes ermee en ook veel geluk :).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Foxr

    5

  • Poisonpen123

    5

  • _KoE_Mzungu

    5

  • Carl Johnson550

    5

Inbreken is ook een goeie manier om geld te verdienen, pak een Boxville en kies 2 huizen uit vlak naast elkaar en breek daar om en om in (steeds als je uit een huis alle spullen hebt gejat en je gaat een anders huis doen, komt het in dat eerste huis weer terug)

Als je 17 dingen jat heb je al iets van rond de 6000 dollar :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn manier van snel geld verdienen is om bij een Paarden gok-huis of wat dan ook een huis te kopen, en hem daar te saven. Dan ga ik daar gokken en zet al mijn geld in op een paard. Als ik dan win wordt hij heel vaak verdubbeld. Win ik niet, dan start ik mijn spel opnieuw op :)

Link to comment
Delen op andere websites

@GTA Monster, nee want na een paar missies ben je alles weer kwijt.
Na de missie The Green Sabre raak je idd alle gebieden kwijt die je na de missie Doberman hebt veroverd, maar het geld wat je tijdens gang-wars opraapt en krijgt bij je savehouse in Ganton mag je gewoon houden.

@Lance Dance: Op die manier heb ik ooit $24500 in 1 nacht gestolen (volgens mij had ik toen 32 items) 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn manier van snel geld verdienen is om bij een Paarden gok-huis of wat dan ook een huis te kopen, en hem daar te saven. Dan ga ik daar gokken en zet al mijn geld in op een paard. Als ik dan win wordt hij heel vaak verdubbeld. Win ik niet, dan start ik mijn spel opnieuw op :)

Ik heb deze manier die hier boven staat gedaan. Ik had toen op een gegeven moment in 1x $3.645.450 dus dat vond ik wel stoer 8) .

Maar ik ging ook een x met een boxville inbreken, dat was mijn eerste keer. Toen had ik 5 dingen en kreeg ik volgens mij 500 dollar :? . Dus volgens mij had ik het toen een beetje fout gedaan :puh: , tips?? :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn manier van snel geld verdienen is om bij een Paarden gok-huis of wat dan ook een huis te kopen, en hem daar te saven. Dan ga ik daar gokken en zet al mijn geld in op een paard. Als ik dan win wordt hij heel vaak verdubbeld. Win ik niet, dan start ik mijn spel opnieuw op :)

Ik heb deze manier die hier boven staat gedaan. Ik had toen op een gegeven moment in 1x $3.645.450 dus dat vond ik wel stoer 8) .

Maar ik ging ook een x met een boxville inbreken, dat was mijn eerste keer. Toen had ik 5 dingen en kreeg ik volgens mij 500 dollar :? . Dus volgens mij had ik het toen een beetje fout gedaan :puh: , tips?? :engel:

Maar zat... Wat je makkelijk kunt doen, is in de boxville gaan zitten en dan in de Grove naast het viaduct in het midden zetten. Dus op die weg waar aan weerszijden huizen staan. Dan wachten tot het 20.00 uur is, en snel op 2 drukken, de missie begint. Dan ga je gewoon op en neer lopen: je begint aan de ene kan van de weg, steelt iets, loopt naar buiten, zet het in de boxville en loopt door naar de andere kant. Als je aan de andere kant bent, steel je weer iets, en loop je weer terug naar de boxville. Daarna weer terug naar huis 1, hetzelfde, huis 2, hetzelfde, huis 1, hetzelfde. Overigens heb je genoeg tijd om naar binnen te rennen, en daarna weer naar buiten te rennen met je object, je hoeft dus niet te sluipen dat kost alleen maar geld. Als het 6 uur 's ochtends is, rijd je naar de opslag en zet je het busje erin. Op deze manier kan je snel veel objecten pakken, en moet de $20.000-30.000 te doen zijn in één nacht :bier: (het is alleen wel erg saai...)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...