Jump to content

Snel geld verdienen.


S.W.A.T.

Recommended Posts

Danku, maar als je gaat rennen in het huis, word het noise balkje helemaal vol en dan staan er binnen no-time heel veel agenten voor de deur.

Je hebt dan 10 seconden om buiten te komen. Als je die straat neemt waar ik je naartoe verwees, staat het object dicht genoeg bij de deur. Dan ben je voor het noise balkje vol is bij je object, dan heb je nog tien seconde om naar buiten te gaan. Je redt het makkelijk, meestal heb ik no 6 of 7 seconden over, omdat het gewoon snel gaat. Die tien seconden die je krijgt zijn eigenlijk ook veels te lang om het leuk te laten, omdat je het met veel gemak haalt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Foxr

    5

  • Poisonpen123

    5

  • _KoE_Mzungu

    5

  • Carl Johnson550

    5

Maar zat... Wat je makkelijk kunt doen, is in de boxville gaan zitten en dan in de Grove naast het viaduct in het midden zetten. Dus op die weg waar aan weerszijden huizen staan. Dan wachten tot het 20.00 uur is, en snel op 2 drukken, de missie begint. Dan ga je gewoon op en neer lopen: je begint aan de ene kan van de weg, steelt iets, loopt naar buiten, zet het in de boxville en loopt door naar de andere kant. Als je aan de andere kant bent, steel je weer iets, en loop je weer terug naar de boxville. Daarna weer terug naar huis 1, hetzelfde, huis 2, hetzelfde, huis 1, hetzelfde. Overigens heb je genoeg tijd om naar binnen te rennen, en daarna weer naar buiten te rennen met je object, je hoeft dus niet te sluipen dat kost alleen maar geld. Als het 6 uur 's ochtends is, rijd je naar de opslag en zet je het busje erin. Op deze manier kan je snel veel objecten pakken, en moet de $20.000-30.000 te doen zijn in één nacht :bier: (het is alleen wel erg saai...)
Dit is idd een goede tip om de Burglary-missie te doen Dutchy3010 en daarom vind ik ook dat ie een plekje op wiki verdient 8) . Bij mij in het spel (PS2) heet de missie trouwens Burglary en op wiki wordt ie Robbery (overvallen / overval) genoemd. :?
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Dit is idd een goede tip om de Burglary-missie te doen Dutchy3010 en daarom vind ik ook dat ie een plekje op wiki verdient . Bij mij in het spel (PS2) heet de missie trouwens Burglary en op wiki wordt ie Robbery (overvallen / overval) genoemd.

Robbery betekent namelijk ook overvallen

;)

Dus het maakt neit zo veel uit hoe je het noemt

Link to comment
Delen op andere websites

Taxi verdien je geen drol mee, drie mensen neerknallen verdien je al meer mee dan 3 mensen wegbrengen en het is zo'n 40 keer sneller.

Drugsdealers hebben altijd ongeveer 2000 dollar bij zich, dus dat tikt lekker aan.

Je kan ook unique stunts zoeken, 500 dollar per stunt als je m nog niet eerder had gedaan.

Je kan poolen, erg leuk om te doen, en je kan tot 1000 dollar spelen.

Je kan ook nog wheelies en stoppes maken met een bmx of racemotor.. maarja gaat niet zo snel denk ik

wees creatief, het makkelijkste in het spel is geld verdienen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

[

Download de gta sa garage editor .

Maak dat de garage editor een rhino ( dat is een tank ) in je garage zet en doe dan een vilgiante missie .

Met een tank schiet je die crimenelen direct kapot . :bier::dans:

Als je burgaly doet moet je je boxville zetten bij twee huizen waar je in kan breken naast elkaar .

Je steelt alles in het eene huis dan steel je alles uit het tweede huis .

ALs je dat hebt gedaan zijn er terug meubels in het eerste huis dus zo kan je heel de tijd verder .

Ik heb dit een keer gedaan en ik heb daarmee ruim 24500 DOLLAR MEE VERDIEND :dans:

Dit zijn twee goeie tips .

Als je territoriums kan veroveren dan verdien je een klein beejte geld bij je huis rond de 100 $ denk ik

Bewerkt: door bruindebeer1
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

dit is vooral handig als je nog maar op het 1ste eiland bent en geen cheats wil gebruiken.

1:ga met een boxville naar het einde van de straat waar cj woont.(zie screenshot) zet je boxville dicht bij de deur en ga naar binnen, schiet de inwoners dood, ga snel naar buiten en weer terug naar binnen, pak de tv en zet die in je boxville. als je weer naar binnen gaat zie je dat de tv er gewoon weer staat. als je snel bent kun je op een avond met gemak 20 tv's stelen.

post-70915-1182871050_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Hey king of gta san andreas,

Wat bedoel je met dit topic, bedoel je hiermee dat die gemakkelijk is voor geld mee te verdienen, of bedoel je hiermee dat je een zogezegde nieuwe zijmissie hebt gevonden? Als je bedoelde voor gemakkelijk geld mee te verdienen heb je gelijk maar er zijn nog mogelijkheden zoals Paramedic missies of op paarden gokken, waar als je een beetje slim bent veel meer geld mee kan verdienen.

Als je bedoelde een nieuwe zijmissie denk ik dat ik je moet teleurstellen want deze zijmissie is al heel lang bekend en staat al op WikiGTA, namelijk hier. Maar toch goed gevonden!

Groetjes GTA-Freak2

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

Tsja.. er zijn talloze manieren om zorgvuldig en snel geld in San Andreas te verdienen. Het is daarom niet echt de bedoeling dat er voor elke manier een nieuw topic aangemaakt wordt, vandaar dat ik je topic even met een reeds bestaand variant heb samengevoegd.

In dit topic zijn heel veel verschillende manieren beschreven, wat allemaal met "Het snel verdienen van geld" te maken heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey king of gta san andreas,

Wat bedoel je met dit topic, bedoel je hiermee dat die gemakkelijk is voor geld mee te verdienen, of bedoel je hiermee dat je een zogezegde nieuwe zijmissie hebt gevonden? Als je bedoelde voor gemakkelijk geld mee te verdienen heb je gelijk maar er zijn nog mogelijkheden zoals Paramedic missies of op paarden gokken, waar als je een beetje slim bent veel meer geld mee kan verdienen.

Als je bedoelde een nieuwe zijmissie denk ik dat ik je moet teleurstellen want deze zijmissie is al heel lang bekend en staat al op WikiGTA, namelijk hier. Maar toch goed gevonden!

Groetjes GTA-Freak2

ik bedoel dat dit een handige manier is om geld te verdienen zonder cheats te gebruiken.

en bij gokken heb je al geld nodig wil je wat meer krijgen. en bij paramedic missions krijg je in level 5 pas wat geld dat de moeite waard is. en bij een inbraak missie kun je op een avond min. 15000 verdienen.

Bewerkt: door king of gta san andreas
Link to comment
Delen op andere websites

ik bedoel dat dit een handige manier is om geld te verdienen zonder cheats te gebruiken.

en bij gokken heb je al geld nodig wil je wat meer krijgen. en bij paramedic missions krijg je in level 5 pas wat geld dat de moeite waard is. en bij een inbraak missie kun je op een avond min. 15000 verdienen.

Maar ik zij ook als je 'slim' gokt dat je meer geld kan verdienen 0_0 . Namelij zo, safe bij een plaats heel dichtbij het paardengokken zodat je niet ver moet rijden, en zet zoveel mogelijk geld in bij het gokken, als het mislukt, druk je gewoon op 'load game' en probeer je opniew, dan heb je binnen de 5 keer heel wat meer geld als 15.000, en je moet niet wachten voordat het weer avond/nacht is!

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

Waar zijn die paardenraces, en moet ik daar missies voor doen?

nee daar hoef je geen missies voor te doen.

maar je kan het niet echt makkelijk winnen.

ik verlies altijd. :N

en waar kan je auto's exporteren?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op WikiGTA even een pagina voor je gezocht waar zo'n beetje alle info over de Import/Export-missies staat:Klik Wil je een kaartje? Klik. Boven het vliegveld zie je 3 blips, de middelste is die van de Import/Export-kraan.

Let wel op dat je 'Customs Fast Track' van Wang Cars moet hebben gedaan voordat je deze missie kan unlocken. Wang Cars is te kopen na de 'Driving School(Back to School)' en de San Fierro missies uitgezonderd de Zero missies.

Mvg,

VWO-er

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...