Flitskikker Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2006 Ik had eens een keer een topic gelezen, dat je iets moet instellen op de PC, en dat je dan kon Targetten zoals de PS2. Je weet wel, met zo'n blauw/rood rondje om een mens heen? Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar ik heb niks gevonden. Weet iemand hoe het moet? Alvast bedankt, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miyamoto Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) Ik heb in een vroeger topic ook eens gezien hoe dat moet.Ik zal het topic eens opzoeken. Ik heb het topic voor je gevonden, Flitskikker! Het is dit topic: "auto mikker" Topic Greetz, Miyamoto Bewerkt: 9 mei 2006 door Miyamoto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2006 er ston geloof ik iets bij je controls, die moet je naar classic doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miyamoto Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2006 er ston geloof ik iets bij je controls, die moet je naar classic doen Ik heb al een een link naar het gehele topic gegeven, Plippop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2006 Idd.Maar dan kun je niet meer rondkijken met de muis,en niet meer op dingen schieten (Niet makkelijk dan) die je wilt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miyamoto Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2006 Idd.Maar dan kun je niet meer rondkijken met de muis,en niet meer op dingen schieten (Niet makkelijk dan) die je wilt. Dat is waar. Maar, als je perse die controls wilt zul je best een joystick voor de PC aanshaffen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.