Jump to content

Hoe instaleer je IPB v 2.1.3?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey gta_ripper,

In de regels van dit subforum staat dat je geen vragen mag stellen over IPB 2.1.(x) omdat deze software hoogstwaarschijnlijk illegaal verkregen is en omdat dit forum daar fel op tegen is.

Verder kan ik je adviseren hier te kijken, hier wordt namelijk allerlei websoftware besproken (voornamelijk hoe je ze moet installeren). Verder is 2.1.3 heel erg outdated, de nieuwste versie is 2.1.6 en bevat minder veiligheidslekken; als je ervoor betaald hebt kun je deze downloaden van de site van InvisionPower.

Bewerkt: door ViceAgent

Ja volgens mij mag je het niet eens vragen.

Maar waar krijg je die IPB 1.3.2 dan want ik kan het niet vinden op de site van Invision.

Bewerkt: door gta ripper
Geplaatst:
Ja volgens mij mag je het niet eens vragen.

Maar waar krijg je die IPB 1.3.2 dan want ik kan het niet vinden op de site van Invision.

Hier vind je hem

Bedankt MR.X! :bier:

Weer een probleem;Ik snap echt geen ene bal van FTP etc.

Bewerkt: door gta ripper
Geplaatst:
Bedankt MR.X! :bier:

Weer een probleem;Ik snap echt geen ene bal van FTP etc.

Voordat je een forum gaat instaleren raad ik je eerst aan heel wat ervaring op te doen begin met iets simpel. Probeer al is wat dingen op je webhost te zetten en ze dan via je brower te bekijken. Het is niet allemaal zo makkelijk als het lijkt en er kruipt soms ook gigantisch veel tijd in als je nog geen ervaring hebt.

Simpel gezegd moet je alles gewoon naar een map uploaden en dan het instalatie script uitvoeren en alle passwoorden en gebruikersnamen invullen. Maar je hebt heel wat ervaring nodig eer je alles echt goed begrijpt.

Geplaatst:

Lees inderdaad de volgende keer goed de regels door. Niet alleen de forumregels, maar ook de regels die alleen in een bepaald subforum gelden.

-Slot-

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...