Jump to content

Gratis nederlands invasion power board forum nodig

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik zoek een Gratis nederlands invasion power board forum nodig

kan iemand hem maken? of een link naar de site waar je zo`n forum kan downloaden.

want wij zoeken een forum voor onze FBI Gang en op dit moment hebben we alleen nog een engels forum.

wij hebben het graag zo:

een forum met veel skins

GRATIS

IN HET NEDERLANDS

met genoeg admin mogelijk heden

het liefst IBP 2.1

Bewerkt: door plippop
Geplaatst:

Hoi plippop,

Je kunt de gratis versie (1.3.1) van de Nederlandse Invision Power site downloaden, je krijgt hiervoor echter geen support omdat het gratis software is. Je krijgt wel een hele goede documentatie erbij, die overigens ook voor een groot deel in het Nederlands geschreven is.

Over de installatie hoef je bij ons niet aan te kloppen; het staat zeer beknopt beschreven in de bijgeleverde readme, tevens zijn er op dit forum veel topics/tutorials hierover beschikbaar. Voor ik het vergeet: 't Nederlandse taalpakket wordt erbij geleverd, voor skins kun je kijken op invisionize.com

Succes!!!

Geplaatst:

Yep dat probeer ik al zovaakt te doen!!!!!

Maar ik kan een bestand telkens niet openen!

het is zo,n zip bestand, wat te doen?

Geplaatst:

Je moet het uitpakken met winzip. Heb je dat niet, google daar dan even naar, heb je het wel, klik dan met je rechtermuisknop, en dan bestanden uitpakken.

Greetz Wazuup

maar waar staat die 1.3 dan?

EDIT: Laat maar ik heb hem al gevonden

Geplaatst:

Lukt het al Plippop want ik kom er echt niet uit!

En niemand wil helpen, dt uitPAKKEN HELPT ook al niet!!!!!!!!

Waarom wil niemand dat gewoon voor ons doen, en de site hier plaatsten

als hij klaar is?

mij lukt het ook niet, het uitpakken lukt wel maar je moet een kwartier wachten ofzo

Dan zou ik maar eens aan je verstand gaan schroeven :duh:

Zo moeilijk is het niet :clown:

nou doe jij het dan.. voor ons

Geplaatst:

forumer.com geeft gratis IPB 1.3 weg en ik dacht dat ook in nederlands (weet niet zeker)

of anders op invisionize.com opzoeken naar mod van IPB 1.3 NL taal he

Geplaatst:

En Vbulletin dat is ook handig, maar dat is een demo van maar 24 uur!

Hoe kan ik dat volledig krijgen?

Geplaatst:
En Vbulletin dat is ook handig, maar dat is een demo van maar 24 uur!

Hoe kan ik dat volledig krijgen?

Die kan je volledig krijgen door €100 te betalen (het kan meer of minder zijn). (zelfde principe als IPB)

Geplaatst:

nouja: 1 ding mij lukt een forum maken niet, alleen een kant en klaar forum kan ik

Geplaatst:

Jongens, ik zie dat jullie er totaal niet uitkomen met forum/CMS (Content management system)-software, dit is natuurlijk wel begrijpelijk als je pas net in de webmaster-scene zit. Je kan natuurlijk alles wat je wilt weten hier vragen, maar ik adviseer jullie om zélf ook wat te gaan proberen.

Bijvoorbeeld als het CHModden niet lukt; zoek even op google wat chmodden is en probeer het, lukt het niet dan weet je dat je in het vervolg dát dus niet moet doen, en op den duur lukt 't en dan ben je veel wijzer geworden dan als je het hier gevraagd zou hebben.

Ik zeg hier eigenlijk niet dat je niks mag vragen, maar probeer eens zelf eens wat dingen uit, dan weet je op den duur ook beter wat bepaalde foutmeldingen betekenen etc. Lukt het je echt niet dan wijs ik je wederom op dit topic, hiermee zou het toch echt moeten lukken!

Succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...