Jump to content

Zou Rockstar al aan GTA IV werken?


t453160

Recommended Posts

Ik denk dat ze nu een beetje de verhaallijn aan het verzinnnen zijn. En misschien al een beetje bezig zijn met het ontwerpen van de stad en de auto's. Maar vooral het denkwerk is er nu aan de orde denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ze al minstens 2/3 van de game af moeten hebben als ze hem in oktober van volgend jaar willen releasen!!

Ja, ze zullen al een tijdje bezig zijn, de verhaal lijn etc, is misschien al bedacht, als ze nu pas gaan beginnen moeten ze dat nog snel doen. Hopenlijk komen binnenkort de 1e screens binnen, en eventuele nieuwe features en andere info.

Link to comment
Delen op andere websites

De verhaallijn is waarschijnlijk al af, maar om een degelijk verhaal te hebben, zal het landschap ook veruit klaar zijn.

Ik heb me gebaseerd op SA

bv: ...Daarna gaat CJ naar the Desert ... => desert is af!

@nick11123, het is intussen al bekend dat GTA IV op 16 oktober 2007 uitkomt in de US en 3 dagen later (19 oktober 2007) in Europa.

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat ze nu al bezig zijn met het script te schrijven enzo :*D

wie de personage,s worden de landschap storyline etc......

want ik weet niet wanneer dat kwam dat ze Gta 4 gingen maken......

maar meestal duurt het een jaar voordat het spel af is

dus ik denk dat ze nu al bezig zijn met voorberijdingen :)

Link to comment
Delen op andere websites

maar meestal duurt het een jaar voordat het spel af is

dus ik denk dat ze nu al bezig zijn met voorberijdingen :)

Om een spel te maken ter grootte van de laatste GTA's en ze moeten helemaal overnieuw beginnen. Dan zou ik denken dat ze vanaf een paar maanden na GTA SA ps2 launch zijn begonnen met het plannen en ze toch al minstens een jaar aan het ontwikkelen zijn.

Van GTA 3 naar GTA VC en van GTA VC naar GTA SA duurde maar 1 en 2 jaar omdat alle technologie er al was en ze konden een hoop assets gewoon hergebruiken, dat is nu niet zo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ja natuurlijk zijn ze er al mee bezig :) wat een vraag zeg ze moeten toch auto's, gebouwen, de verhaallijn enz, ontwerpen en het later in de game leggen. Met San Andreas waren ze ongeveer 2 jaar bezig dus ze zouden allang al bezig moeten zijn :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een spel is een half jaar van te voren al helemaal af. In dat half jaar doen ze alleen nog de marketing en het drukken van het spel (met boekje erbij enzo).

Een paar maanden van te voren zijn er namelijk al screens en info van het uiteindelijke spel.

Aangezien ze het spel ook nog moeten bèta testen moeten ze hier zeker ook een maand voor uittrekken.

Dit betekent 7 maanden. Nog een maand speling is 8 maanden.

Dit betekent dat ze het spel in januari 2007 af moeten hebben.

Nu denken jullie o ze hebben nog 7 maanden, maar het maken van zo'n game kost echt heel veel tijd.

Ik weet daarom ook geheel zeker dat ze nadat ze GTA San Andreas voor de PS2 af hadden ook al zijn begonnen aan het spel. Dus rond de zomer van 2004.

Meeste vinden 2 jaar veel tijd. Maar dat is het zeker niet om een kwaliteit spel te maken.

Over Half Life hebben ze 5 jaar (inclusief het maken van de Source engine) gewerkt. Dat spel speel je in 2 a 3 uur uit. Dus de mensen van Rockstar North hebben zeker een “lichte” werk druk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...