Dago58x Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) ik zelf denk dat rockstar aan vice city stories begint want vice city stories komt over 146 dagen uit maar ik denk ook dat ze met GTa IV en vice city stories de verhaallijn willen afmaken zoals ik al zei ik denk dat ze eerst met vice city stories beginnen en dan gaan ze met GTA IV beginnen.. Maar dat is mn mening dus het kan ook gewoon dat rockstar met iets anders begint Groetjes Dago58x -------------------------------------- Vandaag Jarig..!! 12..!! :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: Bewerkt: 27 mei 2006 door Dago58x Reageren
SummerBase Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 ik zelf denk dat rockstar aan vice city stories begint want vice city stories komt over 146 dagen uit maar ik denk ook dat ze met GTa IV en vice city stories de verhaallijn willen afmaken zoals ik al zei ik denk dat ze eerst met vice city stories beginnen en dan gaan ze met GTA IV beginnen.. Maar dat is mn mening dus het kan ook gewoon dat rockstar met iets anders begint Groetjes Dago58x Omdat je vandaag Jarig () bent zal ik je uitleggen hoe het er aan toe gaat in het team van Rockstar. Het Rockstar team Zoals iedereen weet is Rockstar Games de uitgever om het zo maar te zeggen van de gta-serie. Dan moet het spel nog gemaakt worden, daarvoor zijn schrijver's dag in dag uit het verhaal aan het bedenken. Deze mensen maken het spel (devolopment) dus niet. Ze schrijven alleen het verhaal. Dan zijn er nog art-director's deze mensen ontwerpen de mensen in het spel. Er zijn ook mensen die het spel moddelen, dit is een zware taak daar zijn ook een aantal mensen mee bezig. Dan is er nog een sounddirector: deze maakt het geluid. Zo is ook een script afdeling dit valt onder Rockstar North, deze mensen maken het spel (scripten). Voor elk platform is er een andere groep scripters. Want niet iedere scripter kan dezelfde platform code. De verschillen tussen Xbox en PS3 zit hem meestal meer in de code, dus dat kan allemaal gelijk lopen. Omdat er meer mensen aan het spel werken dan je denkt. Zo is er ook een speciale afdeling bezig aan GTA VCS, deze heeft in feite niks te maken met GTA IV. Dus alles kan langs elkaar lopen. GTA VCS is in feite gewoon een ander spel dan GTAIV. Er zullen natuurlijk heus wel mensen van het GTAIV team meehelpen aan de GTAVCS sectie. En natuurlijk ook omgedraait. Nu kun je natuurlijk ook direct na gaan waarom een spel zo duur kost. Omdat er enorm veel mensen aan een spel werken. Een spel als dit is zijn geld echt wel waard. Dus: Don't copy this game... Reageren
LucasV Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Ik heb het gevoel dat ze wat laat zijn begonnen. Aangezien er niets bekend was over Grand Theft Auto IV en de late datum die we op de E3 te horen kregen. Reageren
AOSY86 Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Ontopic: vik den dat ze 2/5 klaar zijn Oftopic:Als GT4 voor pc uitkomt hoeveel GB groot zal het zijn ? Reageren
SummerBase Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Ontopic: vik den dat ze 2/5 klaar zijn Kun je dit nog eens uitleggen, omdat ik het niet begrijp. Oftopic:Als GT4 voor pc uitkomt hoeveel GB groot zal het zijn ? Ik denk rond de 25GB, omdat de eigen tijdse moderne computer tegen die tijd al best verouderd is. En HD-DVD en Blueray in de opkomst zijn zal er tegen die tijd wel een goedkopere inbouw variant wezen waarmee je dus een cd van maar liefste 25GB en meer kan lezen. Dus het zal tamelijk meer wezen, omdat de engine ook heel anders wordt. We wachten het nog rustig af. Bewerkt: 28 mei 2006 door SummerBase Reageren
AOSY86 Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Ontopic: vik den dat ze 2/5 klaar zijn Kun je dit nog eens uitleggen, omdat ik het niet begrijp. Oftopic:Als GT4 voor pc uitkomt hoeveel GB groot zal het zijn ? Ik denk rond de 25GB, omdat de eigen tijdse moderne computer tegen die tijd al best verouderd is. En HD-DVD en Blueray in de opkomst zijn zal er tegen die tijd wel een goedkopere inbouw variant wezen waarmee je dus een cd van maar liefste 25GB en meer kan lezen. Dus het zal tamelijk meer wezen, omdat de engine ook heel anders wordt. We wachten het nog rustig af. oh oke + ik denk dat ze pas 2/5 van GT4 af hebben. Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Ze zijn er al mee bezig anders hadden hun niet echt kunnen bewijzen dat gta IV komt. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Ik denk rond de 25GB, omdat de eigen tijdse moderne computer tegen die tijd al best verouderd is. En HD-DVD en Blueray in de opkomst zijn zal er tegen die tijd wel een goedkopere inbouw variant wezen waarmee je dus een cd van maar liefste 25GB en meer kan lezen. Dus het zal tamelijk meer wezen, omdat de engine ook heel anders wordt. We wachten het nog rustig af. GTA IV wordt groot, maar zeker geen 25 GB. De grootste spellen van nu zijn ook bij lange na niet zo groot (volgens mij was de grootste game (Oblivion?) nog onder de 10 GB). Het lijkt me dan ook sterk dat GTA IV meer dan twee keer zo groot wordt als Oblivion. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Ik denk rond de 25GB, omdat de eigen tijdse moderne computer tegen die tijd al best verouderd is. En HD-DVD en Blueray in de opkomst zijn zal er tegen die tijd wel een goedkopere inbouw variant wezen waarmee je dus een cd van maar liefste 25GB en meer kan lezen. Dus het zal tamelijk meer wezen, omdat de engine ook heel anders wordt. We wachten het nog rustig af. GTA IV wordt groot, maar zeker geen 25 GB. De grootste spellen van nu zijn ook bij lange na niet zo groot (volgens mij was de grootste game (Oblivion?) nog onder de 10 GB). Het lijkt me dan ook sterk dat GTA IV meer dan twee keer zo groot wordt als Oblivion. Helemaal mee eens 25 GB never! Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 duh! natuurlijk werken ze al aan gtaIV! (ze hebben in ieder geval al een begin gemaakt ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.